Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


AutorMesaj
Marcel
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
30-05-2008 00:21
Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Salutare.

Este o problema intalnita la mai toate Renault-urile. Nu cred ca exagerez cand spun asta, deoarece am condus masini din diferite generatii si toate au aceasta problema. As da ca exemplu , Renault Megane CC, o masina fabricata in 2006 cu un pret care depaseste usor 25.000 de euro. Are aceasi problema, in momnetul in care accelerezi un pic mai brutal, schimbatorul tinde sa se miste, deranjant as spune, in cutia de viteze. Propunerea AUTOspot este sa mergi cu ea la un service si sa cauti un raspuns si o rezolvare avizata.
inceputul paginii
Ionut
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
30-05-2008 00:27
Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Salutare.

Am si eu la fel un Renault Megane Clasic 1999- 1400 -16v....si am aceiasi problema cu schimbatoru cand turez mai brusc se misca parerea mea e greseala din fabrica ..intr-o zi o sa ma hotarasc sa se leg cu sarma sa vad daca si atunci o sa se mai balangane !
inceputul paginii
Ionut
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
30-05-2008 00:31
Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Salutare.

Daniele leagale cu sarma iti pus ca si mie imi face la fel si nu aveam ce la face
inceputul paginii
rafaelo.rafa
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
01-06-2008 19:55
Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Salutare.

sal vreau si eu un sfat locuiesc in torino italia aici am gasit sa cumpar un renault megane cc de luxe 2004 19 dci ful potional cerchi in lega pele navigator tot la pretul de 12 500 masina arat best numai ca are 130 de mii km nu sant hotarat sa o iau sau nu ca ma deranjeaa km voi ce sfat imi dati cam cat o sa ma mai duca motorul ala cam cati km pot sa fac cu un motor dizel multumesc
inceputul paginii
Reme
Newbie

Mesaje: 1

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
10-06-2008 22:55
Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Salut! Am un Megane 1.6 16V, tot classic ca al tau! asa face si al meu! bataitu schimbatorului de viteze. Ma gandesc ca sunt tampoanele de la cutie foarte moi, nu prea vad solutii la intarirea lor, pentru ca atunci cand vei cumpara unele noi, la inceput vorfi mai tari si dupa sa vor lasa si acelea. Eu am mai avut si un Clio Symbol 1.4 8V 75CP si la fel se misca schimbatorul in fata si in spate. Smucitura aceea pe care a zis-o un baiat e adevarata, exista, dar la mine nu face sa se aprinda vre-un senzor pe bord. am plecat la 4500rpm, la 5000, dar si la 2500 si asa mai departe si am schimbat a2-a si sus si la turatii joase si nu mi s-a aprins nimic, incearca curatatrea sezorilor . As avea si eu o intrebare pt cei care cunosc masina, dc ma poate ajuta cineva cu un raspuns. Ce typ este megane-ul asta 1.6 16V Classic? Typ M sau Typ BA, DA, JA...Va intreb pentru ca doresc sa achizitionez niste arcuri sport de la FK http://www.fk-automotive.de/websale7/FK-High-Tec-Lowering-Springs-35-40-fit-for.htm?Ctx=%7bver%2f7%2fver%7d%7bst%2f3eb%2fst%7d%7bcmd%2f0%2fcmd%7d%7bm%2fwebsale%2fm%7d%7bs%2ffk%2dautomotive%2fs%7d%7bl%2fEnglish%2fl%7d%7bmi%2f9%2d2834%2fmi%7d%7bpi%2f1100338%2fpi%7d%7btype%2fdetail%2ftype%7d%7bpo%2f1%2fpo%7d%7bsf%2f%3cs1%3emegane%20springs%3c%2fs1%3e%2fsf%7d%7bp1%2f77aff0bbbccacfc4f5d74536c9e98c99%2fp1%7d%7bmd5%2f8d98b284f23c71e6073d4f86d0f3da50%2fmd5%7d sau acestea http://www.fk-automotive.de/websale7/FK-High-Tec-Lowering-Springs-Front-Axle-60-fit-for.htm?Ctx=%7bver%2f7%2fver%7d%7bst%2f3eb%2fst%7d%7bcmd%2f0%2fcmd%7d%7bm%2fwebsale%2fm%7d%7bs%2ffk%2dautomotive%2fs%7d%7bl%2fEnglish%2fl%7d%7bmi%2f9%2d2834%2fmi%7d%7bpi%2f1100332%2fpi%7d%7btype%2fdetail%2ftype%7d%7bpo%2f1%2fpo%7d%7bsf%2f%3cs1%3eMegane%20springs%3c%2fs1%3e%2fsf%7d%7bp1%2f77aff0bbbccacfc4f5d74536c9e98c99%2fp1%7d%7bmd5%2f26b001b73a86fb366eb10507ac9d89ca%2fmd5%7d si nu stiu care s epotrivesc! cei care au facut asa ceva poate ma pot ajuta! multumesc anticipat! Salutari!
inceputul paginii
ilie cocu
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
11-06-2008 22:39
Re: Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Salutare.

sal vreau si eu un sfat locuiesc in torino italia aici am gasit sa cumpar un renault megane cc de luxe 2004 19 dci ful potional cerchi in lega pele navigator tot la pretul de 12 500 masina arat best numai ca are 130 de mii km nu sant hotarat sa o iau sau nu ca ma deranjeaa km voi ce sfat imi dati cam cat o sa ma mai duca motorul ala cam cati km pot sa fac cu un motor dizel multumesc
merge pina la 400 000km
inceputul paginii
BC98ANT
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
07-07-2008 19:28
Re: Re: Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Merge si asa.Daca vreti sfaturi cat de cat avizate....reno.ro
Toate bune.
inceputul paginii
dan
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
24-07-2008 09:00
Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Salutare.

Am achizitionat un Renault Megane Classic 1,6 16v, sint foarte multumit de el cu un singur amendament: tampoanele de la motor si cutia de viteze sint foarte moi si tot ansamblul cutie-motor se "balangane" destul de tare la trecerea dintr-un regim in altul. Este prima masina care pe care o conduc eu si se manifesta asa. Schimbatorul de viteze nu se misca nici la masina anterioara care avea 160CP.

Am fost la service si mi s-a explicat ca toate faca asa din cauza ca sint motoarele mai puternice (lol) si ca asa au fost concepute (de aici am inteles ca este greseala de fabricatie).

As vrea sa stiu daca acest lucru se manifesta la toate modelele si daca se poate remedia cumva.

inceputul paginii
dan
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
24-07-2008 09:06
Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Am cumparat si eu un megane classic 1.6 16 v si sunt foarte multumit de el cat despre problemele cu tampoanele nu exista la mine.si a mea este facuta in turcia poate nu fac parte din acelasi loc.e super masina si credetima ca nu e prima masina condusa de mine.o zi buna si drumuri fara gropi
inceputul paginii
dan
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
24-07-2008 09:09
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault Megane Classic 1,

mai invata despre masini e normal cand motorul e rece sa fie putin turat
inceputul paginii
gigi
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
11-12-2008 20:59
la fel am si eu frate

Salutare.

Am achizitionat un Renault Megane Classic 1,6 16v, sint foarte multumit de el cu un singur amendament: tampoanele de la motor si cutia de viteze sint foarte moi si tot ansamblul cutie-motor se "balangane" destul de tare la trecerea dintr-un regim in altul. Este prima masina care pe care o conduc eu si se manifesta asa. Schimbatorul de viteze nu se misca nici la masina anterioara care avea 160CP.

Am fost la service si mi s-a explicat ca toate faca asa din cauza ca sint motoarele mai puternice (lol) si ca asa au fost concepute (de aici am inteles ca este greseala de fabricatie).

As vrea sa stiu daca acest lucru se manifesta la toate modelele si daca se poate remedia cumva.

inceputul paginii
jiji
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
03-01-2009 17:04
Re: Re: Re: Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16

soc electronic!
inceputul paginii
dan
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
23-04-2009 08:52
Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

sal am si eu un megan clasic 16 16 v rezolvarea e simpmla
dedesupt exista o piesa in forma de y cu niste bucsii de cauciuc care preia socurile se shimba si se rezolva problema nu e asa scumpa
inceputul paginii
sal
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
23-04-2009 08:55
Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

schimba tamponele si piesa ce preia socurile din cutie la schimbator are forma de y cu o bucsa sau 2 si nu mai ai treaba nu e scumpa rau
inceputul paginii
Nicu
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
31-05-2009 11:27
Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

Salutare.
Salutare!
Si eu am un renault megane coupe si ma intrebam ce se intampla si am primit acelasi raspuns.
Se pare ca este o greseala de fabricatie sau chiar asa este(suport mai elastic ptr cutie.
Am achizitionat un Renault Megane Classic 1,6 16v, sint foarte multumit de el cu un singur amendament: tampoanele de la motor si cutia de viteze sint foarte moi si tot ansamblul cutie-motor se "balangane" destul de tare la trecerea dintr-un regim in altul. Este prima masina care pe care o conduc eu si se manifesta asa. Schimbatorul de viteze nu se misca nici la masina anterioara care avea 160CP.

Am fost la service si mi s-a explicat ca toate faca asa din cauza ca sint motoarele mai puternice (lol) si ca asa au fost concepute (de aici am inteles ca este greseala de fabricatie).

As vrea sa stiu daca acest lucru se manifesta la toate modelele si daca se poate remedia cumva.

inceputul paginii
ianculescu
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
13-06-2009 00:13
Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

si la mine schimbatorul de viteza misca in functie de acceleratie di deceleratie ! este normal ! sunt de acord si cu tampoanele ca sunt moi !! megane 2,2 manager 1,6 16 v mai 2007.
inceputul paginii
ianculescu
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
13-06-2009 00:14
Re: Re: Renault Megane Classic 1,6 16v

si la mine schimbatorul de viteza misca in functie de acceleratie di deceleratie ! este normal ! sunt de acord si cu tampoanele ca sunt moi !! megane 2,2 manager 1,6 16 v mai 2007.
inceputul paginii
dodyalfaed
Newbie

Mesaje: 1

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
01-02-2010 19:45
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault Megane Classi



Am luat un megane break anul trecut din 2000 pe benzina de la o colega de servici,masina avand 60.000 km cu probleme la simeringurile de la servodirectie [boala meganelor] am facut modificari in caseta [am facut bucsi din teflon in care am bagat simeringuri romanesti]si am mers 28.000 km,dupa care am gasit simeringuri originale noi [in italia] m-au lasat pe rand amortizoarele pe spate [la partea de sus axul amortizorului a cedat din sudura unde se prinde de suportul bucssei ,am polizat lateral pe ambele parti si le-am sudat fara sa dau amortizorul jos] cand am luat masina nu aveam probleme cu tampoanele motorului dar dupa 6 luni,adica 28.000km de forja tamponul de sub motor a devenit mai elastec decat trebuia si a inceput sa balanseze motorul si cutia, din aceasta cauza a inceput sa se rupa si mansonul elastec ce face legatura intre motor si toba.Din aceasta iarna am probleme si la vana de relanti.



Salut, sunt nou pe aici si in domeniul auto.
Am si eu o problema cu un megane 1 din 2002 145000 Km, 1.9 dci 102 cp.
Pierd lichidul de la servodirectie chiar si cu masina pe loc motorul oprit, iar in mers supureaza si pe la partea superioara a borcanului de lichid.
Ma duc cu ea la un mecanic sa identifice problema. In cazul in care ar fi de vina vestitele semeriguri de la caseta de servo....cum o rezolv?Una noua e 40 mil, una sh e 8 mil.Unde se confectioneaza semeringuri de teflon?
inceputul paginii
stan06bos
Newbie

Mesaje: 1

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
02-03-2010 12:39
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault Megane Cl




Salut, sunt nou pe aici si in domeniul auto.
Am si eu o problema cu un megane 1 din 2002 145000 Km, 1.9 dci 102 cp.
Pierd lichidul de la servodirectie chiar si cu masina pe loc motorul oprit, iar in mers supureaza si pe la partea superioara a borcanului de lichid.
Ma duc cu ea la un mecanic sa identifice problema. In cazul in care ar fi de vina vestitele semeriguri de la caseta de servo....cum o rezolv?Una noua e 40 mil, una sh e 8 mil.Unde se confectioneaza semeringuri de teflon?


Salut!
Eu sunt si mai nou pe aici, dar va spun: aveti megane, SCAPATI DE EL!
Am unul 1,6 16v din 2007, full. Cate prbl am avut, imi ia toata ziua sa vi le spun. O sa v-o relatez pe scurt pe ultima, de actualitate. De la un timp, cand vrea ea si fara regula, imi apare check injection si nu ma lasa sa o turez mai mult de 1800 rotatii, in schimb de la pt 0 al acceleratiei, pana la 1800, se tureaza doar daca atingi usor acceleratia, toate astea corelate cu pornirea electroventilatorului cand motorul este rece si cu palpairea lumunilor din bord. Isi revine la normal cand vrea ea, fara regula. Ok, are un scurt - mi-am zis - si evident, am fost la reprezentanta Renault de 3 ori, acuzand aceeasi prbl. E adevarat ca de fiecare data cand am ajuns la ei masina nu dadea nici un simptom din cele enumerate, deci, au pus-o pe tester si m-au trimis frumos acasa, sugerand subtil ca as fi eu usor nebun...
Deci fratilor, poate voi ati avut mai mult noroc, dar va spun masina apr noua, de 15000 E sa iti faca atatea prbl, eu nu am mai intalnit. De calitatea si costurile serviciilor nu mai vorbesc...

Editat de stan06bos pe 02-03-2010 12:52
inceputul paginii
liviurugby
Newbie

Mesaje: 1

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
23-11-2010 14:01
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Renault Megane Classic 1,

salut am si eu un renault megane 1.9 dti classic si am o gramada de prob cu el mi se aprinde becu de la stop serv pe pe bord nush dc knd merg mai normal cu ea subturata si me aprinde becu de la buji iar cu pornirea am f mari probleme trebuie sa o las f mlt si o ia din a 2 3 cheie am fost cu ea la ograma de servisuri degeaba electromotoru nu are nik nush dc face asa ma poate ajuta cneva
inceputul paginii

Pagina: 2 din 2Du-te la pagina: << 1 2

   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum