Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Moderat de: Underground

AutorMesaj
stancescu_ca
Newbie

Mesaje: 2

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
11-04-2007 23:05
turbina la un vw

daca motorul e bun ,injectoarele la fel,dar nu mai are putere,scoate fum si haleste ulei este posibil sa fie dusa turbina?daca da ,unde as putea gasi una mai ieftina?
inceputul paginii
green
Administrator

Mesaje: 96

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
16-04-2007 12:44
Re: turbina la un vw

Cati km are masina?
inceputul paginii
dan
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
24-04-2007 09:20
Re: turbina la un vw

daca motorul e bun ,injectoarele la fel,dar nu mai are putere,scoate fum si haleste ulei este posibil sa fie dusa turbina?daca da ,unde as putea gasi una mai ieftina?

poate sa fie gata motorul
inceputul paginii
gelu
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
28-09-2007 20:51
Re: Re: turbina la un vw

sigur este turbina
inceputul paginii
gelu
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
28-09-2007 20:53
Re: Re: Re: turbina la un vw

si eu am avut aceasi problema
inceputul paginii
holmark
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
05-10-2007 21:52
Re: turbina la un vw

daca motorul e bun ,injectoarele la fel,dar nu mai are putere,scoate fum si haleste ulei este posibil sa fie dusa turbina?daca da ,unde as putea gasi una mai ieftina?


Ce motor ai? pompe duze sau normal?Verifica compresia la motor;fa o diagnoza serioasa privind parametri motorului;debimetrul de aer poate fi o cauza;Poate turbina nu se deschide complet;etc...ai facut o constatare la un service vw sau skoda ca au motoare de vw?
inceputul paginii
poison_dani
Newbie

Mesaje: 2

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
20-11-2007 08:49
Re: Re: turbina la un vw

fratilor..am si eu un passat din 2000...la un moment dat la 120 km/h nu mai alearga...nu mai vrea....nu imi pot explica..daca opresc motorul in mers..pt o fractiune de secunda....si ii pun contactul imediat.....depaseste pragul ala de 120 km/h..si se duce ....care ar putea fi faza?..ce se poate intampla...din cate am inteles..s-ar putea sa fie vb de un vacum de la turbosuflanta....dar daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns mai concret...multumesc anticipat
inceputul paginii
garitza_3_1
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
27-11-2007 23:38
Re: salut aceeasi problema o am si eu la golf 4 TD

tot asa patesc si eu la golf 4 TDI PD si nu au gasit defectiunea nici cei de la vw .Am schimbat un vacum de sus de la motor care este pe cooler dar nimic schimbare.cred ca este ceva tot pe turbo dar pe testar nu iese nimic
inceputul paginii
poison_dani
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
30-12-2007 18:37
Re: Re: salut aceeasi problema o am si eu la golf

salut...am postat mai sus un mesaj in legatura cu un passat din 2000 care se limita la 120 Km/h...este de la turbina..s-au uzat semeringurile din turbina..sunt din ceramica si s-au uzat...si ti-a bagat ulei....ai grija ca din uleiul din motor e posibil sa scada..eu unu asa am patit..nu mananca motorul..dar mi-a bagat in turbina...
toata smecheria este sa gasesti un mecanic bun sa stie sa iti dea vreo 2,5 fileti la tija de la turbina..pt ca aia nu mai lucreaza si nu iti mai baga aer la interculer....si nu ai viteza...eu unu am gasit pe cineva sa imi faca treaba asta...la servicxe imi lua 5 milioanea...si dura cateva ore...si facea aceeiasi chestie ce mi-a facut mie omu...si a durat 10 minute si i-am dat 1 milion.....
numarul meu este 0749551495 ..daca ai nevoie de un ajutor..ma gasesti pe nr asta...dar daca o rezolvi..prin cum am zis eu....inca iti mai face..nu mereu...foarte putin pana iti curata turbina ..evacuare...e plina de calamina si de ulei...o sa te sperii daca vezi ce e acolo...
cam asta am avut de spus...bafta in continuare
inceputul paginii
nenea_liviu
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
03-03-2008 21:44
Re: Re: salut aceeasi problema o am si eu la golf

tot asa patesc si eu la golf 4 TDI PD si nu au gasit defectiunea nici cei de la vw .Am schimbat un vacum de sus de la motor care este pe cooler dar nimic schimbare.cred ca este ceva tot pe turbo dar pe testar nu iese nimic

am un bmw525d, de curand am gasit ulei la intercooler. Mecanicul mi-a spus ca este de la turbina si sa nu-mi fac probleme ptr. ca turbina functioneaza, putand sa merg, in continuare, cu masina fara sa apara complicatii.Ce sfat imi dati?
inceputul paginii
poison_dani
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
07-03-2008 10:00
Re: Re: Re: salut aceeasi problema o am si eu la g

normal ca pot aparea complicatii...ar trebuii sa te duci la alt mecanic si sa il intrebi de ce ti-a tras turbina uleiul din baie si l-a aruncat in intercooler...parerea mea este ca ar trebuii sa iti verifici turbina daca nu cumva s-a infundat sau daca nu cumva da semene de a se infunda...acuma cum zici tu..sunt banii si masina ta la mijloc...sa ii verifici mai des uleiul la motor ca o sa iti scada nivelul daca tot iti arunca ulei la intercooler...bafta
inceputul paginii
marrcoo
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
03-06-2008 20:22
Re: Re: Re: turbina la un vw

am si eu un passat tot din 2000 ,tdi 116 cp,aceasi problema am avut-o si eu,turbina este buba ,trebuie sa o cureti,incearca sa mergi un pic mai turat,mergand subturat,turbina se umple cu funingina ,mergi un pic mai sportiv si si nu vei mai avea problema asta
inceputul paginii
rabbit85
Newbie

Mesaje: 1

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
09-07-2008 20:52
Re: Re: salut aceeasi problema o am si eu la golf

tot asa patesc si eu la golf 4 TDI PD si nu au gasit defectiunea nici cei de la vw .Am schimbat un vacum de sus de la motor care este pe cooler dar nimic schimbare.cred ca este ceva tot pe turbo dar pe testar nu iese nimic


Si eu am tot un g4 pd 101 cp si am patit aceeasi problema. Ar fi 2 probleme, Vanele turbinei nu sunt plane, si trebuie curatata turbina si facuta planeitatea (dar mai rar se poate intampla) si a doua o chestiune foarte simpla sa ungi tija care duce la capsula manometrica, dar ca lumea pui vaselina la greu, apoi incearca sa misti putin de tija, pornesti motorul si ii dai cateva talpe. La mine si-a dat drumul cam greu, cam dupa 200-300 km. Accesul la aceea tija se face destul de dificil numai cu mana stanga, plus ca se simte altfel la acceleratie, urca mai repede. Si mai e valabila si chestia cu mersul turat panan 4000-4500, dar nu prea des ca-i scurtezi viata, si adio motor, de obicei schimabarea treptelor se face cam pe la 2500-3000, in regim normal, dar nu e o regula, oricum sa nu mergi sub 1500.

Editat de rabbit85 pe 09-07-2008 21:03
inceputul paginii
poison_dani
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
10-07-2008 16:00
Re: Re: Re: salut aceeasi problema o am si eu la g

ar mai fi in afara de curatarea turbinei si problema VALVULELOR in special valva N75. la mine dupa vreo 3 curatari de turbina si schimbarea tuturor furtunelor de vaccum, s-a dovedit a fi valva N75. nu tinea vaccum in ea si nu mai actiona tija turbinei. cand porniti motorul, puneti pe cineva sa se uite la tija sa vada daca urca si sa accelerati putin sa vedeti cum se mainfesta. m-a costat destul de ieftin 1,7 mil lei vechi.
multa bafta in continuare.
inceputul paginii
cezzu
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
05-10-2008 21:10
Un BAN in plus --->nu strica !!!

Un BAN in plus ---- nu strica
________________________________________
CASTIGA BANI FOARTE USOR!

Legea Multiplicarii !!! Vrei sa castigi bani usor stand degeaba?Eu am facut niste bani si sunt multumit de aceasta metoda deoarece si mie mi-a fost spusa tot de cineva care la randul sau a castigat bani prin intermediul acestui mod.Nu este nici o gluma, crede-ma! Depinde numai de tine daca vrei sa citesti pagina asta sau nu, eu nu pot spune decat ca 10 minute de citit iti pot schimba viata (si portofelul), depinde numai de tine "POTI FACE BANI USOR SI REPEDE"...crede-ma, am incercat toate metodele posibile (si legale). Aceasta este cea mai USOARA si mai RAPIDA cale. Poti sa faci o gramada de bani, repede si legal. Merge! E testat! Tot ce trebuie sa faci deocamdata este sa citesti cu atentie si pana la finalul textului. Eram sceptic totusi...In urma cu ceva vreme navigam aiurea pe Internet (probabil la fel cum faci si tu acum) cand am descoperit un articol asemanator cu acesta in care spunea ca pot sa castig milioane in doar cateva saptamani cu o investitie de numai 6 RON. Imediat m-am gandit "chestia asta trebuie sa fie vreo escrocherie". Dar, curios fiind, am continuat sa citesc. Articolul spunea ca trebuie sa trimiti cate 1 RON la fiecare din cele 6 adrese mentionate in articol. Apoi sa iti treci numele si adresa la sfarsitul listei in pozitia a 6-a si sa publici articolul la minim 200 de forum-uri/adrese cu anunturi pe Internet sau prin mail la cat mai multe adrese. Pur si simplu! Dupa ce am analizat chestiunea si dupa ce am discutat cu cativa prieteni m-am hotarat sa incerc. La urma urmei ce aveam de pierdut in afara de 6 RON si 6 timbre? Cum este si normal, la inceput eram sceptic si chiar ingrijorat in privinta aspectului legal. Asa ca m-am interesat la PTTR si mi-au confirmat ca intr-adevar e legal! Deci am facut infima investitie de 6 RON. Surpriza!...Ghiciti ce s-a petrecut!!!..Intr-un interval de 7 zile am inceput sa primesc bani in cutia postala. Eram uimit! M-am gandit ca probabil se va opri curand, dar banii au continuat sa vina! In prima saptamana am primit 37 RON. La sfarsitul celei de-a doua aveam 109 RON. In a treia saptamana stransesem 2547 RON! Si banii continuau sa vina cu repeziciune. In mod cert a meritat sa cheltui cei 6 RON si cele 6 timbre Sa va spun cum functioneaza si mai ales de ce functioneaza. In primul rand va sfatuiesc sa salvati pe hard sau sa printati articolul ca sa il aveti la indemana.
Cum?
Pasul 1: Iei 6 coli de hartie si scrii pe fiecare din ele:"M-AM ADAUGAT LA LISTA TA", astfel incat cel ce primeste plicul sa te adauge la listele pe care urmeaza sa le posteze si asa adresa ta va aparea pe alte sute si sute multiplicate de forum-uri, apoi impaturesti fiecare coala (cat sa intre in plic). Acum iei 6 bacnote si le pui CATE UNA in FIECARE din cele 6 coli (ca sa nu se vada prin plic si sa nu se fure), apoi pui fiecare coala in CATE UN PLIC si inchizi plicurile. Ar trebui sa ai acum 6 plicuri sigilate, cu numele si adresa ta pe ele (la expeditor, pentru a ajunge in continuare pe forum-uri!), fiecare dintre ele continand o coala de hartie si o bacnota de 1 RON. Acum trimiti plicurile la urmatoarele adrese:

1)Ionela Constantin, Str. Aleea Soarelui nr.16, Bl. G2, Sc. 2, Ap. 38, Jud. Braila, Cod 810229 Braila

2) Patrascu Alin Ionut, str. Stefan cel Mare,bl. A4, sc.B,ap.20, Judetul Arges, Cod 115300 Curtea de Arges.

3) Gherilovici Andrei, Str. Orly 71, bl. R8, sc. 2, ap.6,Judetul Mehedinti, cod 1500, Drobeta Turnu Severin

4) Seicean Alexandra, Str. Gheorghe Magheru, nr.19, Jud. Alba, cod 515400, Blaj

5) Zbanca Dan, str.Dealului,blc 3/N,ap 18,Jud.Harghita,Toplita Cod 535700

6)Cimpoies Claudiu ,str.Gladiolelor, nr.9B, bloc. G88,ap.24, cod 510218 Alba Iulia

Pasul 2: Acum tai din lista pe nr. 1 si muti celelalte adrese cu o pozitie mai sus (6 devine 5, 5 devine 4, etc...). Astfel numarul 6 devine liber: completezi cu numele si adresa TA aceasta pozitie.Trebuie foarte clar sa intelegi ca DACA TE VEI PUNE IN ALTA POZITIE DECAT CEA DE-A 6-a, vei primi cu multi mai putini bani, pentru ca factorul de multiplicare se diminueaza.Pentru a intari increderea in joc, trebuie SA NU TRISEZI si SA TRIMITI PLICURILE, deoarece altminteri te excluzi singur din circuit semanand neincrederea.
Pasul 3: Schimba ce doresti dar, pe cat se poate, incearca sa mentii articolul cat mai aproape de original. Acum publica anuntul la cat mai multe forum-uri/newsgroup-uri (sunt o groaza). 200 este atat cat iti trebuie dar cu cat publici in mai multe locuri cu atat mai multi bani vei castiga! Nu e nevoie sa scrii din nou tot acest articol; poti sa selectezi textul cu cursorul mouse-ului si sa il copiezi in memoria calculatorului, apoi inserezi textul ca sa iti adaugi numele in pozitia a 6-a si apoi salvezi fisierul cu extensia .txt. Acum cauti pe Internet newsgroup-uri (forum-uri on-line, message board-uri, site-uri,de chat, de discutii) romanesti bineinteles, sau la diverse adrese e-mail pe care le cunosti si publici articolul. Va sugerez sa treceti ca subiect un titlu cat mai atractiv pentru ca acesta il vor vedea cei ce viziteaza aceste site-uri GATA! Felicitari... Nu ar trebui sa iti ia mai mult de 30 de secunde pentru fiecare newsgroup! TINE MINTE: MAI MULTE NEWSGROUP-URI INSEAMNA MAI MULTI BANI! TOT CE TREBUIE ESTE UN MINIMUM DE 200! Calcule...Vei incepe sa primesti bani in cutia pstala in cateva zile! Daca vrei poti sa iti inchiriezi o casuta postala din cauza numarului mare de scrisori pe care le vei primi. De ce? Din cele minim 200 de publicari pe care le-am facut sa spunem ca primesc 5 raspunsuri (un exemplu foarte-foarte mic). Deci am castigat 5 vRON cu numele meu pe pozitia a 6-a. Acum fiecare din cele 5 persoane care tocmai mi-au trimis cate o scrisoare, publica la randul lor MINIMUL de 200 de articole cu numele meu pe pozitia a 5-a si primesc si eu cate 5 RON. Eu primesc astfel 5x5x1 RON=25 RON. Continuand exemplul cu acest numar mic (5) de persoane care raspund la articol, castig 125 RON cu numele meu pe pozitia a 4-a, 625 RON cu numele meu pe a 3-a, 3125 RON pe pozitia a 2-a si...DA! 15625 RON cu numele meu pe pozitia intai.UIMITOR! Daca fiecare participant publica articolul de MINIM 200 de ori! Si totul cu o investitie initiala de 6 RON si 6 timbre. Cand numele tau nu se mai afla in lista poti sa repeti procedura: iei ultima varianta a articolului si trimiti cate 1 RON la adresele care se afla in lista, purtandu-ti numele pe pozitia a 6-a. Acum publici articoluldin nou in MINIM 200 de ori. Va dati seama ca in fiecare zi mii de oameni intra pe internet si citesc aceste articole ASA CUM CITESTI TU ACUM !! Asa ca iti poti permite 6 RON sa vezi daca merge cu adevarat? Cred ca da...Unii au spus /"dar daca lumea se satura si nu mai trimite nimeni nici un ban?"/ Ce sanse sunt sa se intample asta cand zilnic se alatura 20-50.000 se useri noi la Internet dintre care foarte nulti citesc astfel de anunturi si sunt dispusi sa incerce? JUCATI CINSTIT SI CORECT SI ADRESA TA VA AJUNGE PE MII DE FORUM-URI, ASTFEL VEI PRIMI MII DE PLICURI.IN FIECARE ZI INTRA SUTE SAU MII DE OAMENI PE FORUM!VETI AVEA NUMAI DE CASTIGAT!!! JOCUL SE BAZEAZAPE O BINECUNOSCUTA LEGE DIN ECONOMIE SI ANUME LEGEA MULTIPLICARII PE CARE CRED CA O POTI INTELEGE. CRED CA MARILE MAGAZINE SE IMBOGATESC PT CA TU AI CUMPARAT O STICLA DE VIN? NU...SE CUMPARA INDUSTRIAL...DECI DACA JOCI CORECT SI TRIMITI PLICURI ADRESA TA VA APAREA PE MULT MAI MULTE SITE-URI SI VEI PRIMI CU MUUULT MAI MULTI BANI! BAFTA!!!!!!!!!! p.s. foarte important: o sa intanlesti oameni care nu sunt de acord cu asta si care nu au curaj sa incerce sa se imbogateasca inteligent. Acestia se multumesc doar sa injure (MAI MULT NU POT), Trebuie doar sa-i ignori asa cum fac eu, joaca si o sa vezi cum plicurile incep sa soseasca. Daca ai incredere si perseverezi o sa-mi multumesti...cat pentru cei care nu joaca...va raciti gura degeaba, eu primesc zeci de plicuri cu bani si o sa continui sa joc...BAFTA!!!!!!!

inceputul paginii
Bogdan
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
06-11-2008 16:09
REZOLVARI LA DIESEL

Salut...din ce vad eu aici cam toti posesorii de vehicole diesel intampinati aceeiasi problema.Si cam asta e la toti.Aveti probleme cu turbosuflantele.Ele au fost concepute pentru un anumit tip de clima(respectiv Germania) si sa functioneze la anumiti parametrii(strazi bune in primul rand).In romania ele sunt expuse la un ``test de anduranta`` foarte dur.Ca sa evitati problemele viitoare...curatati bine bine turbinele, schimbati filtrele de aer la 5-6000 km si nu la 10.000, verificati mereu sa fie etanseitate completa la furtunul care duce de la filtrul de aer la motor(cel care are debitmetrul de aer pe el).Daca acesta nu este etans debitmetrul creeaza vacumare ceea ce implicit aduce imputitati pe peretii turbinei.Si ca un pont, turbina se curata foarte bine cu spray de frani.Folosit din abundenta si sters cu o carpa care nu lasa impuritati.Cam asta ar fi...daca mai sunt neclaritati gender110@yahoo.com...Bogdan.Credeti-ma stiu ce vorbesc, nu vorbesc din burta.
inceputul paginii
dogi
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
02-12-2008 22:03
Re: Re: Re: turbina la un vw

fratilor..am si eu un passat din 2000...la un moment dat la 120 km/h nu mai alearga...nu mai vrea....nu imi pot explica..daca opresc motorul in mers..pt o fractiune de secunda....si ii pun contactul imediat.....depaseste pragul ala de 120 km/h..si se duce ....care ar putea fi faza?..ce se poate intampla...din cate am inteles..s-ar putea sa fie vb de un vacum de la turbosuflanta....dar daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns mai concret...multumesc anticipat
frate vezi ca nu mai iti citeste calculatoru e benzina proasta til afuma am patito
inceputul paginii
cris7i
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
06-02-2009 19:35
Re: Re: Re: turbina la un vw

salut, si eu am aceeasi problema la un vw golf 4 pompe duse 19 tdi 101 cai, si am fost acum o saptamana la service si e dusa turbina, nu mai merge in parametri in care trebuie . N u cumva iti face chestia asta la 3000 de ture??????????????





fratilor..am si eu un passat din 2000...la un moment dat la 120 km/h nu mai alearga...nu mai vrea....nu imi pot explica..daca opresc motorul in mers..pt o fractiune de secunda....si ii pun contactul imediat.....depaseste pragul ala de 120 km/h..si se duce ....care ar putea fi faza?..ce se poate intampla...din cate am inteles..s-ar putea sa fie vb de un vacum de la turbosuflanta....dar daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns mai concret...multumesc anticipat
inceputul paginii
titanuu
Newbie

Mesaje: 1

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
17-02-2009 17:45
Re: Re: turbina la un vw

am si eu o problema cu turbina la un passat din 2000.am schimbat-o odata si dupa 6 luni iarasi cade din cand in cand.Nu stiu ce sa fac acum. Astept un raspuns cu o solutie. Poate sa fie debitmetrul de aer?

Editat de titanuu pe 17-02-2009 17:47
inceputul paginii
poison_dani
Newbie

Mesaje: 2

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
02-04-2010 13:32
Re: Re: Re: salut aceeasi problema o am si eu la g

salut...am postat mai sus un mesaj in legatura cu un passat din 2000 care se limita la 120 Km/h...este de la turbina..s-au uzat semeringurile din turbina..sunt din ceramica si s-au uzat...si ti-a bagat ulei....ai grija ca din uleiul din motor e posibil sa scada..eu unu asa am patit..nu mananca motorul..dar mi-a bagat in turbina...
toata smecheria este sa gasesti un mecanic bun sa stie sa iti dea vreo 2,5 fileti la tija de la turbina..pt ca aia nu mai lucreaza si nu iti mai baga aer la interculer....si nu ai viteza...eu unu am gasit pe cineva sa imi faca treaba asta...la servicxe imi lua 5 milioanea...si dura cateva ore...si facea aceeiasi chestie ce mi-a facut mie omu...si a durat 10 minute si i-am dat 1 milion.....
.dar daca o rezolvi..prin cum am zis eu....inca iti mai face..nu mereu...foarte putin pana iti curata turbina ..evacuare...e plina de calamina si de ulei...o sa te sperii daca vezi ce e acolo...
cam asta am avut de spus...bafta in continuare
inceputul paginii

Pagina: 1 din 1Du-te la pagina: 1

   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum