Kia a prezentat anul acesta la Salonul Auto de la Geneva trei concepte Soul menite sa reveleze latura “fun” a marcii coreene. Cum designerii au considerat că un singur model nu poate reflecta posibilităţile de personalizare, prototipul Soul a luat trei forme diferite, cu finisări foarte distincte. Urmand tradiţia Kia, cele trei concepte sunt foarte apropiate de masina de serie, care va avea premiera mondiala la Salonul de la Paris, in septembrie.
Vezi galeria de imagini cu cele trei concepte Kia SOUL
Conceptele – Soul Diva, Soul Burner si Soul Searcher – au fost create de echipa europeana de design a Kia Motors, condusa de Gregory Guillaume, designer sef al Kia Motors Europe, sub supravegherea lui Peter Schreyer, designer sef al Kia Motors Corporation. Acesta descrie noul model ca fiind “o maşină care nu se supune unei împărtţri tradiţionale pe clase şi care îi va încuraja pe viitorii clienţi să-şi stabilească o legătură emoţională cu proaspăta achiziţie, furnizând o platformă pe care aceştia o pot personaliza pentru a-şi crea maşina dorită, cea care li se potriveşte cel mai bine”.
Conceptele Kia Soul sunt adresate unui public “cu spiritul tânăr”, de aici şi stilul rebel faţă de cel cu care ne-a obişnuit brandul corean. Cele trei “personalităţi” diferite ale conceptului Soul abordează mai multe segmente de public prin puternica lor individualizare: Soul Burner are un look mai agresiv, cu “tatuaje”, tehnologie LED şi interior roşu aprins, Searcher păstrează un aspect mai serios, spre clasic, în timp ce Soul Diva se orientează spre publicul feminin, oferind un look uşor “glam”.
“Când am creat Soul Diva, Soul Burner şi Soul Searcher, am dorit să le prezentăm ca trei co-staruri la Geneva, trei membri ai unei echipe care se va angaja într-o aventură urbană. Fiecare va avea un caracter aparte şi se vor completa reciproc de minune. Am dorit să demonstrăm uluitoarea varietate de caracteristici şi flexibilitatea designului”, a mai precizat Guillaume.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook