Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Audi lanseaza noi modele: A5 si S5


Scris de green pe 28-02-2007

audi a5Noul model A5 reuneste cu succes apreciatele linii de design Audi cu caracteristici dinamice specifice marcii. Designul progresist lasa impresia ca noul coupe este, deopotriva, elegant si dinamic. Datorita performantelor motorizari FSI si TDI, noului tren de rulare de mare finete, la care se adauga echipamentele luxoase si inovatoare, reprezentative pentru clasa de lux, Audi A5 ilustreaza foarte bine tema grand-turism moderna, in acelasi timp fiind un touring coupe conform celor mai rafinate traditii.

Audi S5 constituie o oferta tipic sportiva care completeaza fericit noua serie de modele. O motorizare V8 FSI ii asigura aptitudini dinamice de exceptie, care subliniaza latura atletica a designului. Modelele A5 si S5 pot fi comandate incepand cu luna martie 2007, primele livrari urmand sa aiba loc in iunie.

Prototipul Nuvolari expus in 2003 a infatisat o prima viziune a marcii Audi cu referire la ideea de coupe stilat, progresist si cu potential de inalta performanta. Acesta a fost un prim pas inspre viitor.
Multe elemente intalnite la Nuvolari au fost preluate pentru Audi A5. Noul coupe se afirma ca o declaratie unica de sportivitate si eleganta. In acelasi timp, A5 ofera o experienta aparte in conducere, prin impresionante performante dinamice si un confort la rulare excelent in timpul calatoriilor lungi.

Avand o lungime de 4,63 m, Audi A5 apartine evident segmentului superior din clasa coupe-urilor. Patru locuri confortabile si un portbagaj de 455 litri fac din acest automobil un model perfect pentru calatorii lungi. Performantele dinamice sunt datorate unor motorizari FSI si TDI, care furnizeaza puteri intre 125 si 195 kW (170 si 165 CP). Toate motorizarile se remarca prin caracteristici ecologice si indici functionali ridicati.
Puterea motoarelor poate fi transmisa rotilor fie prin intermediul unui sistem de tractiune fata, fie printr-o transmisie integrala quattro, pentru ambele cazuri fiind propuse atat cutii de viteze manuale, cat si automate.


Designul

Pentru pasionatii de coupe-uri, emotia joaca un rol esential in alegerea automobilului. Probabil, cel mai important motiv pentru alegerea unui model cu doua portiere este designul. Din acest punct de vedere Audi A5 vorbeste cu elocventa pentru a-si sustine propria personalitate. Aspectul sau duce designul Audi, caracterizat de spirit progresiv si rafinament, pe noi culmi. Silueta sportiva, cu linii trasate ferm, care delimiteaza sculptural suprafetele ce exprima forta, partea frontala expresiva si zona din spate perfect armonizata cu stilul general dinamic, compun un coupe incitant. «Audi A5 este cea mai frumoasa masina pe care am proiectat-o vreodata», a spus Walter de’ Silva, directorul departamentului Volkswagen Group Design, intr-o maniera foarte convingatoare.
Sportivitatea, eleganta si performantele dinamice ridicate sunt trasaturi comune tuturor modelelor Audi contemporane. Fireste, la Audi A5 se identifica toate aceste elemente care compun baza «ADN-ului Audi». Designul masinii clarifica imediat acest fapt. Aici vom mentiona proportiile coupe-ului, de exemplu, mizeaza pe o latime accentuata si o inaltime relativ redusa, o consola frontala scurta si racordarea cursiva a formelor din zona posterioara.

Partea frontala a masinii este caracterizata de o expresie de determinare. Acolo se poate recunoaste clar stilul Audi, ilustrat de masca de radiator de tip single-frame, farurile conturate rectangular si prizele de aer dimensionate generos. Aceste elemente subliniaza arhitectural designul. La fel a fost elaborata si infatisarea partii din spate. Liniile orizontale dau sugestia latimii mari, stopurile sugereaza putere, ceea ce reitereaza intentiile sportive ale lui A5.
Zona laterala este marcata de montantul central de proportii, de forma trapezoidala. Acesta nu numai ca intensifica sugestia sportiva din designul masinii, dar, de asemenea, aminteste de legendarul model de inalta performanta Audi Ur-quattro.
Un al doilea tribut stilistic adus primului model Audi cu transmisie integrala poate fi recunoscut la conturul pasajelor de roti, puternic evidentiat. Liniile si suprafetele lui Audi A5 modeleaza lumina si umbrele, dand viata formelor scuplturale si generand acea intensitate caracteristica designului Audi.
Devotiunea profunda a marcii Audi pentru detaliu este evidenta mai ales la faruri. Stilul lor a fost elaborat pentru a pune in evidenta tehnologia avansata, finetea si precizia acesteia. Farurile de zi, compuse din cate o banda de LED-uri pe fiecare parte a masinii, personalizeaza in mod fericit blocurile optice cu proiectoare bi-xenon ale lui A5.


Interiorul

Interiorul, fiind interfata dintre om si vehicul, este caracterizat de o conceptie ergonomica si functionala excelenta, ca si de finisarea cu materiale atent selectate pentru a exprima exclusivitatea si calitatea de varf, tipice marcii Audi. In aceasta ambianta te simti senin si relaxat chiar in timpul celor mai lungi calatorii. In fond, aceasta este esenta filosofiei lui Audi A5.

Intreaga arhitectura a cockpit-ului este prioritar concentrata asupra conducatorului, reunind intr-un «unic tot» instrumentele de bord si zona consolei centrale. Formele cu tusa high-tech, precizia finisarii si designul sofisticat al comenzilor, toate acestea alcatuiesc un peisaj incantator, accesibil si prin placerea atingerii. Interiorul propune o experienta tactila a calitatii exceptionale ori de cate ori conduci un Audi A5. Un exemplu al tratarii cu maxima consideratie a tuturor componentelor designului interior se regaseste la panourile portierelor. Acolo, comenzile geamurilor, cotiera si spatiul de depozitare au fost modelate pentru a comopune o unitate armonioasa.
Tabloul de bord, avand vitezometrul si turometrul conturate personalizat, readuce in atentia privitorului elementele de stil specifice Audi, insa la care s-au adaugat detalii noi, menite sa sublinieze la randul lor intentia novatoare a coupe-ului.

De asemenea, A5 are ecranul sistemului multimedia MMI situat intr-o pozitie inalta, perfecta din punct de vedere ergonomic. Aici avem de-a face, de fapt, cu o versiune noua a sistemului MMI, avand o logica modificata a functiilor, ceea ce le face mai usor de inteles si utilizat.


Cheie cu memorie

Noua cheie este un alt element de design care propune functionalitate sofisticata. Contururi fine si suprafete placute la atingere, contribuie la o ergonomie deplina. Dar, mai presus de toate, aceasta cheie inovatoare se detaseaza mult de conceptul conventional.
Faptul a fost posibil deoarece cheia comunica electronic cu sistemul electric al vehiculului incepand din clipa in care ajunge sa se afle in habitaclu. De asemenea, poate stoca informatii importante, cum ar fi rulajul parcurs sau mesaje de avertizare venite din partea sistemului electronic al masinii. Aceste informatii sunt oricand accesibile si favorizeaza inclusiv o receptie rapida a vehiculului de catre personalul de service al marcii.


Motorizarile

Un coupe cu caracter sportiv distinct are nevoie de motorizari puternice, cu randament ridicat. Pentru Audi A5, puterea este generata de tehnologiile moderne inglobate in conceptia masinii. Toate propulsoarele disponibile pentru A5 sunt alimentate prin injectie directa de combustibil, lucru valabil deopotriva pentru gama motoarelor cu benzina FSI si seria motoarelor turbodiesel TDI, dotate inclusiv cu sistem commonrail. De aceea, toate motorizarile lui A5 au caracteristici remarcabile, urcand rapid in ture si facand dovada unor rezerve generoase de cuplu motor in conditiile unui consum eficient. Puternicele motoare TDI, cu binecunoscutele lor aptitudini sportive, se potrivesc cu caracterul lui A5 la fel de bine ca si rafinatele propulsoare cu benzina. In final, preferintele personale ale conducatorului vor fi factorul esential al alegerii. Toate motorizarile fac demonstratii impresionante de competenta in ceea ce priveste placerea exclusiva a conducerii.


FSI – Motoare cu benzina high-tech, avand distributie variabila

Versiunea de varf a spectului de motorizari cu benzina propus pentru Audi A5 este noul propulsor FSI de 3,2 litri, dotat cu un sistem avansat de distributie variabila, realizat de specialistii marcii germane. Aceasta inovatie permite o variere in doua trepte a intervalelor de deschidere a supapelor. Pentru realizarea acestora au fost folosite came culisante, montate pe arborii sistemului de distributie. In functie de regimul motorului, supapele sunt manevrate diferentiat, fie de camele care permit o deschidere mai mare, fie de cele care ofera o deshidere mai mica.

Efectul principal tine de o eficientizare apreciabila a consumului. Conducatorul beneficiaza de mai umlta putere si performante mai bune, in acelasi timp avand prilejul sa constate o reducere clara a consumului fata de motorizarile conventionale de cilindree comparabila. La rotile unui Audi A5 3.2 FSI ajung o putere totala de 195 kW (265 CP) si un moment maxim de 330 Nm, disponibil pe plaja de turatie dintre 3.000 si 5.000 rpm. Acestea asigura oricand acceleratii uimitoare. Versiunea A5 3.2 FSI quattro cu cutie de viteze manuala sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 6,1 secunde. Viteza sa maxima este limitata electronic la 250 km/h. In pofida unor asftel de performante de cel mai inalt nivel, consumul mediu este de numai 8,7 l/100 km (3.2 multitronic).

Noua motorizare high-tech cu patru cilindri care echipeaza seria A5 justifica intru totul reputatia marcii Audi pentru aplicarea fara rezerve a tehnologiilor de varf din domeniul propulsiei. Versiunea 1.8 TFSI, al carei motor furnizeaza 125 kW (170 CP), va fi disponibila incepand din toamna anului 2007. Aceasta combina supraalimentarea turbo cu avantajele injectiei directe de benzina, oferind caracteristici de tractiune si accelerare incomparabile la acest nivel de cilindree, indiferent de plaja de turatie aleasa. Asa cum s-a procedat si in cazul motorizarilor TDI, Audi a finalizat un nou demers de pionierat in domeniul motorizarilor supraalimentate, aducand propulsoarele alimentate cu benzina la cei mai competitivi parametri posibili de putere si economicitate. Multumita unei vaste game de inovatii tehnice introduse la motorizarile cu benzina, consumul acestora a fost redus semnificativ, o data cu o reducere importanta a emisiilor poluante de CO2.


TDI

Motoarele V6 TDI din oferta Audi stabiliesc noi standarde functionale in segmentul lor. Deosebit de generoasa caracteristica de cuplu motor impreuna cu consumul exceptional de redus sunt dublate de o functionare silentioasa, rafinata, toate acestea contribuind la inaltul nivel de apreciere cu care sunt privite motorizarile TDI.
In plus, din punct de vedere al demersului ecologic, aceste motoare sunt greu de egalat. Mai mentionam ca motoarele TDI care echipeaza coupe-urile A5 sunt dotate standard cu filtru de particule.

Versiunea TDI sportiva aflata in varful ofertei de motoare a seriei A5 reprezinta o revizuire ampla a deja cunoscutului propulsor de 3,0 litri. Acum, acesta dezvolta o putere maxima de 176 kW (240 CP) si are un cuplu motor enorm, care atinge un maximum de 500 Nm. Dar asta nu este totul. Cu un sprint de la 0 la 100 km/h care dureaza numai 5,9 secunde si o viteza maxima de 250 km/h, Audi A5 3.0 TDI quattro este unul dintre cele mai sportive vehicule de acest gen. Pe langa toate acestea, modelul vine si cu avantajul unui consum mediu de numai 7,2 l/100 km.

Cea de-a doua motorizare din oferta TDI a seriei Audi A5 ofera un consum chiar si mai economic. Propulsorul V6 de 2,7 litri furnizeaza 140 kW (190 CP), reprezentand parteneriatul ideal pentru cutia de viteze multitronic, astfel fiind compusa o oferta destinata special conducatorului de coupe-uri orientat catre croazierele confortabile. Oricum, in termenii performantei dinamice, cifrele sunt mai mult decat impresionante. Viteza maxima este de 232 km/h, iar acceleratia de la 0 la 100 mk/h dureaza numai 7,6 secunde, ceea ce liustreaza foarte bine pretentiile de sportivitate ale automobilului. In plus, consumul mediu nu depaseste 6,7 l/100 km.

Modelul Audi A5 2.7 TDI multitronic dispune de tractiune pe rotile din fata, in timp ce modelul 3.0 TDI care are cutie de viteze manuala se foloseste de serviciile tractiunii integrale quattro. Ca si in cazul celorlalte modele Audi echipate cu acest tip de transmisie, comportamentul dinamic al lui A5 se distince printr-o motricitate excelenta, datorata distribuirii a 40% din momentul motor catre rotile puntii din fata si a 60%, catre rotile puntii din spate. Aceasta este proportia de principiu a distribuirii fortei motrice, insa sistemul asigura varierea repartrizarii momentului motor in functie de conditiile de rulare ale momentului.


Multitronic, cu opt trepte si program sport

Conform specificatiei standard, Audi A5 dispune de o cutie de viteze manuala cu sase trepte, avand demultiplicari cu caracter evident sportiv. Aceasta cutie de viteze are curse scurte de manevrare a levierului si ofera o selectie foarte precisa.

Cutia de viteze automata cu variatie continua de tip multitronic, care ofera un confort incomparabil de functionare, este propusa pentru motorizarile 3.2 FSI si 2.7 TDI. In acelasi timp, bunele sale caracteristici se traduc si printr-un consum de combustibil deosebit de economic, datorat in special demultiplicarii lungi a treptei finale. In principiu, aceasta cutie de viteze a fost proiectata pentru a avantaja economicitatea. Pentru situatiile in care conducatorul doreste un raspuns cu caracter evident sportiv din partea transmisiei, el poate trece la selectarea in modul manual a treptelor. In acest mod, conducatorul are de ales intre opt trepte.


Trenul de rulare

Chiar si atunci cand sta pe loc, Audi A5 lasa o impresie de dinamism. Ecartamentul larg, rotile de dimensiuni mari si consolele din fata si din spate scurte nu constituie doar o componenta stilistica a expresiei de sportivitate pe care mizeaza designul masinii, ci fac parte din ansamblul caracteristicilor constructive care definesc extraordinarul caracter dinamic al lui Audi A5. Automobilul introdece noi standarde in categoria sa pentru precizia directiei, foarte buna stabilitate pe traiectorie, agilitatea impresionanta si rularea cu un confort de prima clasa.

Specialistii de la Audi au realizat toate acestea prin intermediul proiectarii unui tren de rulare complet nou. Rotile din fata sunt sustinute de un sistem cu cinci brate. Aceste brate sunt prinse pe un cadru metalic separat de caroserie, ce permite filtrarea socurilor si perturbatiilor. O alta componenta complet revizuita a trenului de rulare este sistemul de directie. Este vorba de un sistem de directie cu cremaliera amplasat in fata puntii anterioare, aproape de axa rotilor. Astfel, transmiterea fortelor de manevrare a rotilor imbunatateste agilitatea masinii si finetea bracarii.


Ampatament lung, console scurte

In ansamblul masinii, puntea anterioara este amplasata in fata motorizarii, care, in cazul marcii Audi este situata longitudinal, pentru a inlesni cuplarea cu transmisiile integrale de tip quattro. Astfel, la nivelul arhitecturii intregului vehicul, este posibil sa aplici solutia unui ampatament lung si a unor console din fata si din spate scurte, ceea ce faciliteaza o buna repartizare a maselor pe cele doua punti. Acestea sunt cateva detalii aditionale care optimizeaza remarcabilele caracteristici de comportament dinamic ale noului Audi A5. Pentru includerea acestor idei in configuratia masinii, specialistii de la Audi s-au folosit de o solutie deja adoptata la limuzinele Audi A8: diferentialul din fata a fost amplasat in fata ambreiajului.

Un element cheie al trenului de rulare este sistemul suspensiei din spate, cu leviere dispuse trapezoidal, caracterizat de o cinematica in intregime noua. Aceasta ofera un confort al suspensiei de inalta clasa, combinat cu o stabilitate directionala foarte buna. Atat la puntea din fata, cat si la cea din spate, componentele principale ale suspensiei sunt fabricate din aluminiu. Dimensionarea generoasa a componentelor sistemului de franare se potriveste cu caracterul sportiv accentuat al masinii. Distribuirea fortei de franare este fin optimizata, iar configuratia suspensiei din spate reduce drastic binecunoscutul efect «dive», de aplecare in fata a masinii in timpul incetinirii. Standard, Audi A5 dispune de frana de stationare electromecanica, sistem deja cunoscut de la A8 si A6. Aceasta este activata de la un buton aflat alaturi de schimbatorul de viteze. Pentru A5 erste oferita, de asemenea, optiunea «hold assist», datorita careia se evita ca vehicului sa o ia singur la vale dupa ce a fost oprit intr-o zona inclinata.


Caroseria

Audi A5 este cat se poate de generos fata de conducatorul si pasagerii sai. Generozitatea incepe cu spatiul interior care propune dimensiuni luxuriante, si asta nu numai pentru locurile din fata. De asemenea, locurile din spate ale lui A5 arata ca avem de-a face cu un adevarat model de lux, un touring coupe full-size. In completare, volumul util al portbagajului ajunge la 455 litri, lasand intotdeauna spatiu disponibil pentru ceva cumparaturi facute inopinat, de-a lungul unor calatorii lungi. Latimea spatiului de incarcare, masurand 1 m, asigura o imbarcare usoara a bagajelor. Chiar si un sac de golf umplut pana la refuz poate fi introdus cu usurinta, pe latime, in portbagajul lui A5. Bancheta din spate poate fi rabatata in doua sectiuni asimetrice pentru extinderea spatiului destinat bagajelor.

Rigiditatea extrem de mare a structurii caroseriei, caracteristica pentru Audi, reprezinta o baza esentiala pentru manevrabilitatea fina si agreabilul sentiment de siguranta si soliditate pe care il inspira masina. In timpul proiectarii lui A5, specialistii au reusit sa imbine sportivitatea cu o foarte buna flitrare a vibratiilor. Constructia usoara a caroseriei a fost studiata fiind folosite cele mai noi tehnologii, cum ar fi componentele din tabla cu grosime variabila, amplasarea alternativa a punctelor de sudura si a segmentelor lipite, sau fabricarea unor componente din aluminiu, cum ar fi aripile din fata.

Un mic, dar relevant exemplu referitor la munca de mare finete si precizie dusa de catre specialistii de la tunelul aerodinamic este vizibil in micile spoilere mulate pe suprafetele laterale ale stopurilor.


Echipamentele

Cand vine vorba despre echipare, Audi A5 este caracterizat de o foarte cuprinzatoare specificatie standard. Aceasta include jantele din aluminiu de 17 inch, sistemul de climatizare automata, sistemul multimedia MMI, o combina audio hi-fi cu CD-Player si display separat sau capota portnagajului cu deschidere automata. Noua cheie inteligenta si frana de stationare electromecanica sunt, de asemenea, incluse in dotarea standard.

Lista de dotari optionale ofera si mai multe posibilitati de ilustrare a caracterului high-tech si de lux. Notam aici sistemul luminilor adaptive bi-xenon, care combina orientarea farurilor in viraj cu o iluminare diurna ce foloseste o banda de LED-uri. Deschiderea portierelor si portbagajului cu sistem keyless access, ca si pornirea in mod keyless, reprezinta avantajele noii chei avansate. Aerul conditionat automatic cu trei zone de microclimat permite pasagerilor sa-si gasesca foarte usor propriile conditii de confort termic. Pavilionul culisant de mari dimensiuni ofera o senzatie de spatiu deschis incomparabila, in timp ce camera de luat vederi orientata spre inapoi faciliteaza manevrele de parcare.
Sistemul de infotainment reprezinta un punct forte al gamei de dotari optionale. Pe langa sistemul de navigatie cu DVD, inclus alaturi de centrala MMI, sistemul radio digital DAB, sistemul de televiziune DVB TV, infotaniment-ul disponibil la bordul lui A5 propune un adevarat deliciu acustic, sistemul audio de origine daneza Bang & Olufsen. Acesta include 14 difuzoare si o capabilitate de 500 W, surround sound, compensarea nivelului sonor in mers si, mai presus de toate, experienta profesionala a unui furnizor de echipamente audio renumit la nivel mondial, care face din fiecare calatorie la bordul lui A5 o incantatoare sesiune audio.


Customizare

Decizia de a conduce un coupe este, intotdeauna, de natura emotionala. De aceea este foarte important ca acel coupe sa reflecte dorintele si preferintele personale ale proprietarului. Daca exista un coupe care sa indeplineasca in cea mai mare masura solicitari speciale, acesta este Audi A5. Ce parere aveti despre zonele laterale ale scaunelor tapitate cu piele Valcona, impreuna cu zonele avand tapiterie din piele argintie, asortata la celelalte detalii ornamentale intarioare? Pentru ca totul sa fie perfect, se pot adauga holograme din aluminiu stratificat sau esente din lemn. Clientul va fi cel care va alege. In termeni de varietate a finisarii, Audi A5 se aliniaza la cele mai pretentioase idei ale clasei de lux, oferind doua tipuri de tapiterii textile, doua tipuri de tapiterii din piele, combinatii de piele cu Alcantara, cinci versiuni de ornamente interioare, intr-o o gama larga de nuante. Deasupra tuturor, mentionam programul Audi Exclusive, pus la dispozitie de catre quattro GmbH, care poate indeplini, virtual, orice preferinta individuala.

Pentru cei care cauta un accent sportiv si mai evident, Audi S-line completeaza perfect designul lui A5. Pachetul exterior S-Line cuprinde, de exemplu, spoilere fata si spate redesenate. Pachetul de dotari interioare include scaune si volan sport cu design special, schimbator de viteze cu piele perforata si alte detalii de personalizare. Ornamentele pot fi din aluminiu mat, lemn Piano finish black sau lemn Vavona cenusiu. Jantele cu diametrul de 18 inch si culorile personalizate intregesc, alaturi de suspensia sport, oferta pachetului S-line.


audi s5Noul Audi S5

Audi S5 este un competitor unic in segmentul coupe-urilor de inalta performanta, multumita imbinarii motorizarii V8 FSI cu transmisia integrala quattro. Motorul cu opt cilindri, oferind deosebit de generoase rezerve de putere, se poate exprima in deplinatatea potentialului sau datorita suspensiei sport si franelor foarte performante. Elemente de design subtile, dar relevante, permit identificarea vizuala a acestui coupe. Vorbim aici despre un atlet care si-a creat propria liga. Audi S5 este disponibil o data cu inceperea comercializarii seriei A5.


Motor si tren de rulare

Cifrele referitoare la potentialul lui S5 sunt fascinante, in sine, insa nu pot inlocui experienta conducerii unui asemenea automobil. Motorul V8 cu injectie directa de benzina este creditat cu o putere de 260 kW (354 CP). Varful caracteristicii de cuplu se gaseste la valoarea de 440 Nm, fiind atins la o turatie de 3.500 rpm. Audi S5 are nevoie de numai 5,1 secunde pentru a atinge 100 km/h cu plecarea de pe loc. Nici un fel de cifre nu pot descrie uimitoarea vigoare de care da dovada motorul in timpul acceleratiilor, etalarea continua a puterii de-a lungul unei largi plaje de turatii, senzatia ca toate acestea se desfasoara fara nici cel mai mic efort, intr-o ambianta sonora captivanta. Desigur, marele propulsor V8 isi datoreaza potentialul impresionant noului sistem de injectie FSI, raportului de compresie ridicat si optimizarii eficiente a amestecului carburant.

Cutia de viteze manuala cu sase trepte, avand o ghidare de maxima precizie a levierului si curse scurte, face din fiecare schimbare de treapta o placere. Transmisia integrala permanenta quattro ofera o motricitate mai presus de orice comentariu datorita posibilitatilor de modulare a distributiei momentului motor pronind de la o repartitie de baza care presupune 40% din potential alocat pentru antrenarea rotilor din fata si 60%, alocat rotilor din spate. Intr-o fractiune de secunda, transmisia se adapteaza conditiilor de rulare si ofera intotdeauna o distributie ideala a momentului motor la roti.

Audi S5 are suspensie sport, definita anume pentru a permite exploatarea eficienta a puterii si comportamentului rutier caracteristice acestui coupe de exceptie. De asemenea, sistemul de franare de inalta performanta ofera o rezistenta excelenta in utilizare intensiva. Detaliu caracteristic lui S5, etrierele de frana au culoarea neagra. In fine, sistemul de asistare a stabilitatii ESP poate fi dezactivat in doua trepte atunci cand cel de la volan doreste sa traiasca senzatiile directe ale conducerii unui automobil atat de puternic si de dinamic.


Design si interior

In timp ce designul lui Audi A5 formeaza o sinteza echilibrata de sportivitate si eleganta, Audi S5 afiseaza o personalitate mai incisiva, cu expresie atletica. Grila frontala are designul specific modelelor Audi S, fiind de culoare platinum-grey si avand fine insertii cromate, dispuse vertical. Spoilerele din fata si din spate au contururi mai voluntare, iar prizele lor de aer arata mai agresiv. Oglinzile retrovizoare exterioare au aspect de aluminiu-natur, lasand o vizibila impresie de sportivitate, ca si tevile de esapament duble, cu sectiune ovala. Nu-i mai putin adevarat, atributele sportive ale modelului au si o latura functionala. De exemplu, spoilerele contribuie efectiv la imbunatatirea aerodinamicii, creand forta o deportanta mai mare fata de a modelelor A5.

Oricum, se poate spune ca puterea lui S5 si calitatea sa reala de model sportiv este sustinuta si din interior, unde finisarea merge pe aceleasi sugestii atletice. Scaunele sport, volanul personalizat, instrumentele de bord cu fond cenusiu si aluminiul prezent pe panourile portierelor compun o atmosfera dinamica. Oferta lasa loc pentru indeplinirea multor perferinte personale, cum ar fi, de exemplu, cazul ornamentelor. Se poate alege intre carbon, aluminiu, otel inoxidabil sau lemn. In definitiv, un S5 trebuie sa ofere potrivirea perfecta cu ideile si asteptarile posesorului sau.

Alaturi de rotile cu jante de 18 inch, avand design personalizat S, si pneuri de sectiune joasa 245/40 R 18, echipamentul standard al lui S5 mai include farurile cu xenon si banda de LED-uri, precum si scaunele sport reglabile electric.


Sursa: Porsche Romania



Vezi imagini cu noul Audi A5

Vezi imagini cu noul Audi S5

Vezi video de prezentare a celor doua modele

Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Un SCUBAru pe fundul lacului
De la o masina cazuta intr-un lac inghetat din Finlanda te-ai astepta la orice, numai sa porneasca la prima cheie nu. Dupa ce a zacut pe fundul lacului mai bine de trei [ continuare ... ]

  Audi prezinta noul SQ5 TDI
Cui nu ii place un crossover? Este mai practic decat un sedan, dar mai mic decat un SUV. Poti indesa o gramada de chestii in el, dar nu ai nevoie de inca doi prieteni [ continuare ... ]

  Drac-impielitat: Audi A1 Quattro
Nemtii de la Sport Auto au pus mana pe editia limitata Audi A1 Quattro si si-au facut de cap cu ea. Si nu oricum, ci la 257 km/h... Limitat la doar 333 de exemplare, [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum