Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Mazda6 diesel va fi lansata in versiunile hatchback si combi


Scris de green pe 19-02-2008

mazda6Constructorul japonez anunţă lansarea versiunilor hatchback şi sport combi, precum şi a motorizării diesel pentru noua Mazda6. Cele două noi modele de caroserie vor fi comercializate în România la preţuri cu toate taxele incluse începând de la 20.490 Euro pentru varianta hatchback şi 21.290 Euro pentru varianta sport combi. Noua Mazda6 echipată cu motor diesel va putea fi achiziţionată la un preţ începând de la 22.190 Euro.

La fel ca şi la versiunea sedan, dimensiunile celor două noi variante de caroserie sunt mai mari. Unul dintre efectele acestei creşteri se regăseşte la interior, unde pasagerii beneficiază de mai mult spaţiu. Pasagerii din spate au cu 20 mm mai mult loc pentru picioare şi cu 9 mm mai mult pentru umeri. Deşi a crescut ca volum, noua Mazda6 este mai uşoară cu până la 35 kg, comparativ cu versiunea anterioară, urmând trend-ul impus de modelul de clasă mică Mazda2. Nu doar pasagerii au mai mult loc în noul model Mazda ci şi spaţiul destinat bagajelor a crescut. Deschiderea de 1066 mm a portbagajului pentru versiunea sport combi este una dintre cele mai bune din segment. Acest rezultat a fost favorizat de dezvoltarea unui haion automat Karakuri. Acesta este confecţionat dintr-un material textil pliabil fiind acţionat automat la deschiderea şi închiderea uşii portbagajului. Sistemul a fost inspirat parţial de tradiţionala artă japoneză Origami.

Design-ul sportiv al celor două variante de caroserie este confirmat de valorile coeficientului de rezistenţă la înaintare – 0,27 pentru hatchback şi 0,28 pentru sport combi. Sportivitatea şi eleganţa liniilor caroseriei sunt completate de confortul interior şi de ergonomia elementelor ce alcătuiesc planşa de bord. Unghiul de înclinaţie al volanului a fost redus, iar schimbătorul de viteze a fost plasat mai aproape de şofer. Noile versiuni beneficiază de sistemul Cross-Functional Network (CF-Net), care permite controlul funcţiilor computerului de bord, al sistemului Bluetooth® (opţional), al sistemului audio şi al sistemului de aer condiţionat prin intermediul unor comenzi plasate pe volan. Opţional, noua Mazda6 poate fi echipată cu sistem audio Bose® (8 difuzoare şi amplificator digital), port auxiliar pentru dispozitive portabile, sistem de navigaţie cu touch screen şi comandă vocală şi sistem de acces şi pornire fără cheie.

Gama de propulsoare pe benzină – 1,8l, 2l şi 2,5l – oferite în prezent de constructorul nipon este completată de un motor common-rail turbo diesel de 2l, care dezvoltă 140 CP şi un cuplu maxim de 330 Nm. Motorul diesel a fost îmbunătăţit şi este mai economic, înregistrând un consum de combustibil combinat de 5,6l/100km, mai puţin cu 6,7% faţă de versiunea anterioară. Ca urmare a îmbunătăţirilor realizate de inginerii Mazda, noul motor prezintă şi un nivel redus al emisiilor de noxe (NOx).

Siguranţa noii Mazda6 este asigurată de cea mai nouă tehnologie. Standard, toate versiunile sunt echipate cu şase airbag-uri (două frontale şi două laterale pentru pasagerii din faţă, precum şi două airbag-uri cortină). De asemenea, sistemul de siguranţă activă include ABS, distribuţia electronică a frânării (EBD), controlul dinamic al stabilităţii (DSC), controlul electronic al tracţiunii (TCS) şi asistenţa la frânare. Opţional noua Mazda6 poate fi echipată cu faruri cu xenon, cu sistemul Adaptive Front Lighting System (AFS), cu senzori de monitorizare a presiunii din pneuri şi cu senzori de parcare.
În structura caroseriei a fost utilizat cu până la 7% mai mult oţel cu duritate ridicată, iar pentru protecţia pietonilor în caz de impact bara frontală a fost umplută cu o spumă specială.

Motorizarea diesel va fi disponibilă în România începând cu primul trimestru din 2008 şi va reprezenta 80% din obiectivul de vânzări – 400 de unităţi – al noii Mazda6.


Mazda Romania

Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




1 comentarii. Posteaza un comentariu

Scris de July pe 07-04-2008 10:55

Ma intereseaza daca la Mazda6 diesel,gasesc cutie automata

Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Un SCUBAru pe fundul lacului
De la o masina cazuta intr-un lac inghetat din Finlanda te-ai astepta la orice, numai sa porneasca la prima cheie nu. Dupa ce a zacut pe fundul lacului mai bine de trei [ continuare ... ]

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]

  Audi prezinta noul SQ5 TDI
Cui nu ii place un crossover? Este mai practic decat un sedan, dar mai mic decat un SUV. Poti indesa o gramada de chestii in el, dar nu ai nevoie de inca doi prieteni [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum