Gama Renault Megane se imbogateste cu o versiune, Megane Renault Sport dCi, care se adreseaza publicului pasionat de masini sport, insa atent la costurile de intretinere.
Motorul diesel de 2.0 litri si 175 CP la 3.750 rpm dispune de un cuplu de 360 Nm, incepand de la 2.000 rpm, iar consumul mixt este de 6,5l/100 km. Motorul a fost asociat cu un sasiu sport derivat din cel al lui Megane Renault Sport 2.0 T. Pentru a adauga sportivitate masinii, structura pedalei de acceleratie a fost modificata cu scopul de a optimiza timpul de raspuns intre apasarea acesteia si accelerarea reala.
Sasiul reia arhitectura trenului de rulare al automobilului Megane Renault Sport 2.0 T pe benzina. In fata, suspensia cu pivot independent garanteaza un comportament rutier precis si eficient in orice imprejurari. Controlul ruliului este asigurat de o bara stabilizatoare, avand un diametru de 200 de mm. Suspensiile fata au fost dezvoltate in conformitate cu repartitia maselor si tipologia lui Megane Renault Sport dCi. Rigiditatea resorturilor si legile amortizoarelor sunt specifice acestei versiuni diesel.
Puntea spate este o bara de torsiune cu deformare programata. Rigiditatea sa la torsiune este echivalenta cu cea a sasiului Cup a lui Megane Renault Sport 2.0T pe benzina, respectiv de 80 Nm/A°. Elementele puntii spate sunt identice cu cele utilizate pe Megane Renault Sport 2.0 T cu sasiu Sport.
In materie de siguranta, versiunea Megane Renault Sport dCi este echipata in serie cu sistemul de control dinamic al conducerii (ESP). Echipamentele de siguranta pasiva sunt identice cu cele propuse pe gama Megane, vehicul care a primit 5 stele la testele de siguranta EuroNCAP.
In exterior, Megane Renault Sport dCi este similara cu versiunea pe benzina, disponibila in variantele cu 3 si 5 usi, disparand doar spoilerul din partea de sus a haionului.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook