Hyundai va aduce saptamana viitoare la Salonul Auto de la Paris un inlocuitor pentru Getz, ce se va incadra in gama constructorului intre i10 si i30. Numele nu e greu de ghicit: i20.
Modelul citadin in doua volume este mai mare decat predecesorul sau atat in lungime si latime cat si ca ampatament, acum de 2.525 mm.
Designul exterior este inspirat din cel al fratelui mai mare, i30, in timp ce interiorul este prevazut cu multe spatii de depozitare, bancheta rabatabila 40:60 si portbagaj de 295 l.
Gama de motorizari include sapte unitati, dintre care cele pe benzina sunt un 1.2 l de 77 de cai putere, o unitate de 1.4 l si 98 de cai putere si un varf de gama de 1.6 l si 124 de cai putere. Gama diesel cuprinde doua versiuni ale motorului de 1.4 litri, una de 73 de cai si una de 89 de cai putere, si doua versiuni ale unitatii de 1.6 litri, de 113 si 126 cai putere.
Motoarele vor fi cuplate la transmisii manuale de 5 si 6 trepte (pentru 1,6 l diesel) sau automate de 4 trepte.
Hyundai i20 va fi disponibil si in versiunea ecologica, cu pachetul i-blue, dotata cu un motor de 1,4 litri cu 90 de cai putere si cutie manuala in sase trepte. Varianta "verde" a lui i20 este conceputa in jurul ideii de aerodinamic, avand, in afara de forme care spinteca aerul, si pneuri cu rezistenta scazuta la inaintare.
Noul i20 se va vinde in patru nivele de echipare, Classic, Comfort, Style si Premium. Hatchback-ul va fi disponibil in Europa, Asia si America de Sud, la scurt timp dupa lansarea de la Paris.
Din luna ianuarie, Hyundai va lansa si un i20 coupe, cu trei usi.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook