Editia de anul acesta a Salonului Auto de la Paris a confirmat noul trend al industriei: masinile "bune la casa omului". Mai putin accent pe design, mai mult accent pe consum si emisii. Motoare mici, cheltuieli asijderea. Suzuki se aliniaza la noul standard lansand cel de-al cincilea membru al familiei, noul Alto.
Designul inspira mobilitate si spirit practic: dimensiunile compacte (3,5 m lungime, 1,6 m latime, 1,47 m inaltime, 2,36 m ampatament) si caroseria rotunjita fac din noul Alto o buburuza fara prea mult caracter, insa numai buna pentru tot locuitorul de oras aglomerat. Sau 60.000 de locuitori, cum estimeaza producatorul japonez vanzarile dupa lansarea din 2009.
Vezi mai multe imagini cu Suzuki Alto
Responsabil cu propulsia este un motor de 1,0 l cu trei cilindri, pe benzina, ce va face parte si din gama modelului Splash. Propulsorul consuma 4,5 litri de combustibil in regim mixt si emite 103 g CO2/100 km, in conformitate cu norma de poluare Euro 5. Ecologia cere sacrificii, astfel ca puterea maxima este de 68 de cai putere, iar cuplul maxim este de 98 Nm. Cutia de viteze manuala cu cinci trepte din standard poate fi inlocuita optional cu o transmisie automata cu patru rapoarte.
In gama de dotari de siguranta sunt incluse sistemele ESP, TECT (Total Effective Control Technology) si airbaguri frontale, laterale si cortina.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook