Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Marsul victoriei


Scris pe 22-09-2006

Fara descriereAm o multime de prieteni si o serie de amici, toti avand in comun pasiunea pentru masini si disponibilitatea pentru distractii ieftine. Cluburi, baruri, biliard si chiar tenis sau fotbal in sala... cam asa ne petreceam serile. Nu de mult insa, au descoperit plimbarile nocturne cu masina prin Bucuresti. Nu ma intelegeti gresit, si inainte mergeam cu masinile, dar ceea ce probabil greseam era ca aveam punctele de plecare si de destinatie prestabilite. Ei bine, asemeni echipei Steaua, calificata in grupele Ligii Campionilor dupa 10 ani de pauza, am lasat si eu in urma toate retinerile si am intrat, de voie de nevoie, in "clubul" celor de "pe Magheru".

Este incredibil cum toata viata orasului este legata de zona centrala si de axul nord-sud definit de Bd. Magheru. Fiecare eveniment sau protest se face printr-un mars pe Bulevard, fiecare meeting important are loc in Piata Universitatii, iar cu ocazia meciurilor de fotbal din cupele europene sau ale echipei nationale castigatorii incearca sa-si revendice Piata, sa ocupe Bulevardul si sa-l marcheze in culorile echipei lor, parca pentru a cuceri astfel intreg orasul pentru totdeauna.

La sfarsitul lunii august, echipa Steaua a reusit sa se califice din nou in grupele Ligii Campionilor, eveniment care a scos iarasi lumea pe strada. Ca de obicei, stelisti sau nu, membrii "clubului de pe Magheru" nu puteau scapa aceasta ocazie pentru a se afisa in fata multimii adunate in Piata ca la urs (si nici macar nu erau departe de adevar caci nu mult dupa miezul noptii si-a facut aparitia si Gigi Becali).

Publicul este pe pozitii: spectacolul se desfasoara cu "sala" plina. Mii de oameni pe trotuare inarmati cu steaguri, scandari, buna-dispozitie. Toti urmaresc masinile care parcurg distanta intre Romana si Unirii cu o viteza de 5-10 km/h si cu muzica la maxim. Unii nu sunt neaparat suporteri ai echipei sarbatorite dar au masini tari, claxoane, boxe si neoane, si profita de ocazie ca sa le afiseze, altii sunt fani adevarati si se urca cat mai multi intr-o masina, iesind pe geamuri sau trape, si folosind-o ca pe un suport pentru steaguri, fulare si alte obiecte din aceeasi gama.

Singurii dezorientati si aparent depasiti de situatie sunt politistii care sunt nevoiti sa puna ordine in acest haos total. Despre cei care participa la marsul victoriei se poate spune orice numai ca circula regulamentar nu, ca urmare toti apeleaza la bunavointa agentilor de circulatie trimisi la locul evenimentului. Acestia, evident nepregatiti pentru astfel de momente si scosi pe strada la ore tarzii, cad victimele glumelor cu iz de galerie a suporterilor:
— Traiasca Politia Romana! se aud saluturi ironice din masinile care abia se misca pe langa agentii care fac semne sa circule mai repede.
— Va rog sa nu mai scandati trivialitati si sa dati muzica mai incet!
— Dar a castigat Steauaaa!
— Si daca a castigat Steaua ce? Acum hai sa iesim toti pe strazi cu pietre, cu topoare ca a castigat Steaua, nu?
Nu termina bine politistul cu morala si este imediat etichetat ca dinamovist, apoi, la amintirea rivalilor, gama scandarilor se schimba:
— Cine nu saaare, cine nu saaare, ori este gabor ori e prost de moaaare...!

De data asta politistii stau linistiti, ascunzandu-se sub cozoroc, sperand parca sa nu fie deconspirati.

Piata se umple. Vine autocarul echipei victorioase, jucatorii ies si saluta "galeria". Televiziunile alearga dupa senzational, se iau interviuri previzibile unor suporteri mai curajosi in timp ce gasca adunata in spatele vorbitorilor striga trivialitati. Un pustan cu un steag s-a urcat pe monumentul "km 0" si a devenit "sef de galerie". Publicul este usor de manipulat, iar scandarile devin repetitive. Dupa ce pleaca autocarul lumea incepe sa se retraga. Usor-usor noaptea se asterne peste aceasta performanta transformand-o in amintire. Ne vedem la urmatoarea victorie!

Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Reginele industriei auto, atentie! Volvo S60 Polestar a pus ochii pe premiul cel mare
Suedezii de la Volvo planuiesc sa detroneze reginele BMW M3 si Mercedes C63 AMG din topul masinilor de inalta performanta care nu costa cat o casa de vacanta la Monaco. [ continuare ... ]

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]

  Un SCUBAru pe fundul lacului
De la o masina cazuta intr-un lac inghetat din Finlanda te-ai astepta la orice, numai sa porneasca la prima cheie nu. Dupa ce a zacut pe fundul lacului mai bine de trei [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum