Daca in Germania se fac masini apreciate in mod special pentru calitate, Italia este tara "artei" contemporane in zona auto. Acest articol cuprinde povestea a trei masini italiene. Fiecare dintre ele au in spate o istorie aproape la fel de lunga precum cea a industriei auto. In ordine alfabetica, pentru ca o alta desfasurare ar fi fost nedreapta, sunt: Alfa Romeo 8c Competizione, Ferrari V8, inca fara nume, si Maserati cu noutati pentru toate cele trei versiuni.
Prima Alfa creata pentru piata americana va fi produsa in editie limitata,iar italienii au numit-o 8c Competizione. Este un coupe dezvoltat pe platforma subdimensionata a modelului Maserati Coupe. Mai sunt doar trei saptamani pana o putem admira, pentru ca va fi dezvaluita la show-ul auto de la Paris.
Masina este propulsata de un V8 de 4,2 litri si are 400 de CP. 8c Competizione va fi produsa in versiunea standard si cea coupe, numita 8c Spider. Fiecare dintre cele doua modele se va comercializa in doar 500 de unitati.
Ferarri V8 este un produs pentru buzunarele mai mici, are plafon escamotabil si poate transporta patru persoane. Europa il va putea achizitiona cel mai devreme la un an dupa integrarea Romaniei in UE, in 2008. America il va avea in 2009.
Maserati are, la randul ei, trei noutati. GT Coupe va fi mai lung si mai lat decat actualul model si este gata in 2007 pentru show-ul de la Geneva. Sub capota va avea un motor de 5.0 litri, cu 8 cilindri in V.
Modelul Spyder – decapotabil – va avea schimbatorul de viteze acoperit in metal si va dispune de acelasi motor. Este gata pentru sfarsitul lui 2006. Quattroporte are si ea o noutate pentru iarna lui 2006. Va fi disponibila cu o cutie de viteze total automata.
Maserati are si o noutate absoluta: modelul Kubang GT, un SUV bazat pe o platforma Alfa Romeo. Nu au fost oferite amanunte despre acest model, insa el, cu siguranta va fi produs.
sursa: stiriauto.ro
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook