Pentru al cincilea an consecutiv, Toyota obtine prima pozitie in Topul JD Power 2006, care masoara satisfactia posesorilor de autoturisme din Germania. Sondajul a fost realizat printre 22.000 de posesori de autovehicule care detin masini de 2 ani.
In ordinea importantei, criteriile urmarite in evaluarea satisfactiei clientilor sunt: calitate/fiabilitate (30%), design (25%); service (23%), costuri de intretinere (22%). Toyota a acumulat 851 puncte din totalul de 1000, cele mai multe dintre ele fiind acumulate pentru calitate/fiabilitate si service.
Brandurile Toyota s-au clasat pe primul loc in 4 din totalul de 7 segmente.
Astfel, Toyota Yaris a ocupat prima pozitie in segmentul B, Toyota Corolla in segmentul C, Toyota Corolla Verso in segmentul MPV, in timp ce Toyota RAV4 si-a adjudecat suprematia in segmentul SUV.
Martin Volk, Research Manager la JD Power and Associates Europa afirma despre configuratia topului de anul acesta: "in timp ce performanta brandurilor Toyota continua sa ne impresioneze, este o veste buna sa vedem ca in 2006 masinile europene reusesc sa-si imbunatateasca scorul obtinut la capitolul service". (referire concreta la Mini si Audi, care au reusit sa obtina calificative mai bune comparabil cu anii trecuti).
Privit in ansamblu, scorul cumulat anul acesta de toate brandurile din industria auto este intr-o usoara scadere in comparatie cu cel de anul trecut (795 de puncte in 2006 vs 800 puncte in 2005).
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook