Mazda a lansat în România serviciul Mazda Europe Service (MES), prin intermediul căruia posesorii autovehiculelor Mazda beneficiază gratuit de asistenţă tehnică pe întreg teritoriul Europei.
Prin acest serviciu, Mazda asigură asistenţă în caz de defecţiune şi recuperarea vehiculului în caz de accident, avarii tehnice sau electrice. De asemenea, acest serviciu este folositor în situaţia în care şoferul pierde cheile sau rămâne fără combustibil. Pentru a permite continuarea călătoriei, MES acoperă, dacă este cazul, costurile de cazare şi transportul.
Pachetul MES este valabil fără costuri suplimentare pe întreg teritoriul Europei pentru toţi cetăţenii români posesori ai unui vehicul Mazda, 24 de ore din 24, timp de 365 de zile pe an. Servicul MES intră în vigoare automat în momentul achiziţionării unui automobil Mazda nou sau a efectuării reviziei anuale şi este valabil 12 luni sau 15.000/20.000 de kilometri parcurşi (funcţie de modelul achiziţionat). La fiecare revizie a maşinii realizată la un dealer Mazda autorizat, această perioadă va fi prelungită până la o durată de zece ani de la prima înregistrare a vehiculului.
"Mazda nu înseamnă numai autovehicule fiabile cu un design atrăgător, ci şi un partener de încredere. Astfel, noul serviciu oferit prin Mazda Europe Service joacă un rol important în strategia de satisfacere deplină a clienţilor noştri", declară Cristian Rigu, Country Manager Mazda în România.
Mazda Romania
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook