Audi a participat la Design Miami/ 2006 - reuniune mondială pentru colectarea, prezentarea, discutarea şi crearea designului, ca sponsor exclusiv pentru domeniul auto. De aceea, Audi a prezentat ansamblul "R8 Ignition", în care au dezvăluit miezul noului model sport, Audi R8.
În perioada 7-10 decembrie, cei mai influenţi designeri, proprietari de galerii, specialişti şi colecţionari s-au întâlnit în "Miami Design District" pentru a evalua the cele mai recente tendinţe din lumea designului. Pentru o lungă perioadă de timp, Miami a fost una din metropolele care au trasat tendinţele şi "Design Miami/ 2006" a devenit unul din punctele de atracţie pentru cei mai renumiţi designeri.
Foarte multă vreme, Audi a fost recunoscută ca fiind marca ce a stabilit tendinţa în designul automobilelor. R8, primul model cu motor central al mărcii, este un prim exemplu, care ilustrează modul în care va arăta designul viitoarelor maşini sport prin contrastul dintre suprafeţele line şi cursive, pe de-o parte, şi eleganţă şi tehnologie, pe de altă parte.
Audi a făcut un pas în plus cu ocazia "Design Miami/ 2006" prin prezentarea "R8 Ignition". "Noile automobilele sport vor deveni parte integrantă a peisajului de design şi a artei prin prezentări care exprimă sportivitatea modelului - în cea mai pură formă a ei -, într-un mod artistic şi sofisticat", declarat Walter de’Silva, director de design pentru grupul de mărci Audi.
"A fi progresist înseamnă competenţă în inovaţii - în termeni de tehnologie şi pionierat în design. Audi utilizează aceste calităţi pentru un efect pronunţat şi le comunică cu mare efect, chiar şi în rândul cunoscătorilor de design şi artă", a comentat Ralph Weyler, membru al Consiliului de Administraţie, director de marketing şi vânzări la AUDI AG.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook