Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Autostrada Bucuresti-Ploiesti va trece pe langa groapa de gunoi Voluntari


Scris de green pe 13-07-2007

groapa de gunoiMinisterul Transporturilor a „batut in cuie“ traseul autostrazii Bucuresti-Ploiesti. Proiectul, ce urmeaza sa fie aprobat de Guvern, prevede demolarea Primariei din Barcanesti, a zece case din localitate si transferul din domeniul privat în domeniul public al statului a 43,8 hectare de teren, aflat acum în administrarea RAAPPS. Pe acest teren va fi amplasat centrul de coordonare si întretinere a autostrazii.

Potrivit proiectului final, autostrada va trece la aproximativ 30 metri de groapa de gunoi din Voluntari. Kilometrul zero al tronsonului va fi pe strada Petricani, in sectorul 2 al Capitalei. La kilometrul 20 vor exista spatii de servicii cu parcare, motel si benzinarie. Viteza proiectata este de 100 km/ora pentru primii 4 km ai autostrazii si de 120 km/ora pentru restul de 57,8 km.

Nota de fundamentare a proiectului traseului autostrazii prevede demolarea Primariei comunei Barcanesti, judetul Prahova si a zece case din localitate. In proiect este prevazut si transferul din domeniul privat al statului în domeniul public al statului a 43,8 hectare, teren aflat acum în administrarea RA Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat si unde va fi amplasat centrul de coordonare si întretinere a autostrazii.

Kilometrul zero al autostrazii Bucuresti-Brasov va fi pe strada Petricani in sectorul 2 al Capitalei, cu aproximativ 1.200 metri înaintea intersectiei cu calea ferata Bucuresti-Constanta. Traseul va continua cu pasajul Petricani, peste calea ferata dubla Bucuresti-Constanta, calea ferata industriala dintre statiile de cale ferata Baneasa si Pantelimon si un drum adiacent cailor ferate. Autostrada va trece apoi pe teritoriul comunei Voluntari, la est de soseaua Pipera, apoi va trece peste lacul Pipera pe un pod.

Autostrada Bucuresti-Ploiesti va trece la aproximativ 30 metri prin partea de est a gropii de gunoi din comuna Voluntari, iar la km 7, drumul va traversa linia de centura si calea ferata a Bucurestiului. Urmând aliniamentul catre nord, autostrada va traversa localitatile Tunari si Stefanestii de Jos, apoi se va intersecta cu viitoarea autostrada de centura Bucuresti Nord. Tronsonul continua prin Valea Mostistea, dupa care va trece peste calea ferata Bucuresti-Urziceni. Aliniamentul va traversa drumul comunal DJ101A (Caciulati-Moara Vlasiei) si Valea Cociovalistei pe un pod.

La kilometrul 20 - motel si benzinarie

Pe teritoriul judetului llfov, aliniamentul autostrazii traverseaza localitatile Moara Vlasiei, Snagov si Gruiu. La km 20 vor exista spatii de servicii cu parcare, motel si benzinarie. Un nod va lega autostrada de drumul comunal DC 184 (Nodul Snagov), pentru a permite automobilistilor sa aiba acces la autostrada spre si dinspre zonele Snagov si Moara Vlasiei. În aceasta intersectie se are în vedere construirea Centrului de coordonare si întretinere.

La aproximativ 4 km distanta de extremitatea padurii Vlasiei, pe un pod peste Valea Teiului, autostrada intersecteaza drumul judetean DJ 101B (Gruiu-Lipia), apoi traverseaza pe poduri pârâul Gruiu si râul lalomita. Râul lalomita delimiteaza teritoriul administrativ dintre judetele llfov si Prahova.

La kilometrul 45 se intersecteaza doua autostrazi

Autostrada va trece apoi prin padurea Calugareasca pe o distanta de circa 400 m (pâna la km 45), unde se separa de aliniamentul autostrazii catre Albita, autostrazile Bucuresti-Brasov si Bucuresti-Albita avand acelasi traseu pâna la km 45. Din acest punct, traseul autostrazii are o orientare generala catre vest pâna la km 51 si traverseaza extremitatile nordice ale padurii Dumbrava si râului Teleajen, pe un pod prin sudul localitatii Zanoaga.

Începând cu km 51, orientarea aliniamentului este catre nord-vest si aliniamentul autostrazii trece peste pârâul Ghighiu, apoi prin sudul localitatii Buchilati, prin nord-estul localitatii Råfov si ale padurii Råfoveanca, traversând extremitatile acesteia. Dupa aproximativ 700 metri, autostrada traverseaza pârâul Ghighiu, apoi drumul comunal DJ 1010 (DN1A Moara Domneasca), la circa 300 m de la pârâu. Autostrada urmeaza directia vestica, traversând o serie de drumuri rurale (agricole), iar pârâul Barcanesti este traversat la km 58.

La intrarea in Ploiesti, DN 1 se intersecteaza cu autostrada

La km 60+450, autostrada Bucuresti-Ploiesti se întâlneste cu DN 1 unde va fi construita o intersectie pentru a permite accesul la si de la autostrada. Un pasaj superior va fi construit pentru a traversa DN 1, aceasta necesitând demolarea Primariei Barcanesti si a aproximativ zece case care vor fi reconstruite pe parcele de terenuri din apropiere.

De aici, autostrada va fi conectata printr-un drum de legatura cu 4 benzi cu DN 1, care va fi extins de la cele doua benzi existente la patru benzi. În judetul Prahova, autostrada traverseaza localitatile Balta Doamnei, Gherghita, Draganesti, Dumbrava, Råfov, Berceni, Barcanesti si municipiul Ploiesti.

Cu 100 la ora pe autostrada

Viteza proiectata este de 100 km/ora pentru primii 4 km ai autostrazii Bucuresti-Ploiesti si de 120 km/ora pentru restul de 57,8 km. Peste drumurile publice existente care traverseaza viitoarea autostrada vor fi construite poduri.

Constructorii asteapta exproprierile

Celebrul consortiu Euroconstruct, UMB Spedition, PA&CO International si Comaxa, care va executa lucrarile pe al doilea segment - Moara Vlasiei-Ploiesti - in lungime de 42,5 km, asteapta exproprierile. „Se lucreaza pe 9 km din aliniamentul autostrazii Bucuresti-Ploiesti. Asteptam exproprierile pentru a continua lucrarile“, ne-a declarat patronul firmei Euroconstruct, Dan Besciu. Primul tronson, respectiv Bucuresti-Moara Vlasiei, cu o lungime de 19,5 km, va fi construit de consortiul italian Impressa Pizzarotti - Tirena Scavi.


Sursa: InfoNews

Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]

  Drac-impielitat: Audi A1 Quattro
Nemtii de la Sport Auto au pus mana pe editia limitata Audi A1 Quattro si si-au facut de cap cu ea. Si nu oricum, ci la 257 km/h... Limitat la doar 333 de exemplare, [ continuare ... ]

  Un SCUBAru pe fundul lacului
De la o masina cazuta intr-un lac inghetat din Finlanda te-ai astepta la orice, numai sa porneasca la prima cheie nu. Dupa ce a zacut pe fundul lacului mai bine de trei [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum