Incepand din aceasta vara, Audi va oferi in premiera versiuni aditionale ale modelului RS4. Ca urmare a succesului inregistrat de modelul Limuzina, la sfarsitul anului trecut, versiunile Avant si Cabriolet vor aparea pe piata in aceasta vara, completand familia RS4. Acest produs de mare performanta al quattro GmbH uneste calitatile unei masini sport cu cele de masina de zi cu zi.
RS4 are numeroase trasaturi care il separa de celelalte masini. Cel mai notabil este motorul V8, care dezvolta o putere de 420 CP. Este pentru prima data cand un producator a combinat injectia directa de benzina cu un concept al turatiilor ridicate. Viteza motorului poate creste pana la 8.250 rpm.
Un alt aspect important este suspensia, care dispune de ultima generatie a tractiunii integrale permanente quattro si de sistemul Dynamic Drive Control. Versiunile Cabriolet si Avant au fost suspuse unui regim serios de reducere a greutatii, care asigura egalitatea acestora din punct de vedere sportiv. Desi inginerii au aplicat principii de constructie bazate pe reducerea greutatii, toate versiunile RS4 beneficiaza de echipamente de lux, care identifica acest model drept unul de mare performanta, care poate fi folosit zilnic.
Nici un cabriolet din istoria lui Audi nu a avut atat de multa putere sub capota: RS4 Cabriolet plaseaza marca in fruntea segmentului decapotabilelor cu patru locuri. Motorul V8 de 420 CP transforma aceasta versiune a lui RS4 intr-o veritabila masina sport, care este ideala si pentru calatorii relaxante. Pe langa performantele sportive, RS4 Cabriolet ii trateaza pe pasageri cu o experienta acustica de cel mai inalt calibru, deoarece sunetul de necontestat al unui motor V8 este suficient pentru a mari pulsul oricarui entuziast de curse. Mai ales cu plafonul coborat, sunetul sanatos al motorului cu opt cilindri fascineaza pana si cele mai putin filtrate urechi.
Motorul V8 de 420 CP urca in turatii pana la 8.250 rpm. Cu o cilindree de 4.163 cm3, acest motor remarcabil depaseste bariera magica de 100 CP pe litru, specifica unui Limuzina de serie de mare performanta. Motorul compact atinge un cuplu de varf de 430 Nm la 5.500 rpm. Cel putin 90 la suta din cuplul maxim este disponibil intre 2.250 si 7.600 rpm. Rezultatul este puterea de tractiune excelente tot timpul, care ii permite conducatorului auto sa mearga intr-un stil relaxat, fara a fi nevoit sa schimbe treptele in mod frecvent.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook