A 68-a ediţie a Salonului Auto de la Frankfurt (IAA Cars) este scena pe care se prezintă BMW Concept 4 - o interpretare a viitorului limbajului de design al mărcii construit pe baza identității puternice a mărcii.
"BMW Concept 4 întruchipează esenţa estetică a mărcii BMW. Combină proporţiile perfecte cu design precis şi clar", spune Adrian van Hooydonk, vicepreşedinte executiv al BMW Group Design.
Grila frontală distinctivă, prizele de aer remarcabile şi suprafeţele sculptate proeminent vorbesc despre performanţele dinamice şi experiența de condus.
Atenţia este atrasă în centrul părţii frontale de grila verticală a radiatorului. "Grila a fost mereu un element distinctiv al automobilelor BMW", spune Domagoj Dukec, directorul BMW Design.
Caroseria atletică încorporează un habitaclu cu o deschidere îngustă a geamurilor, care accentuează suplimentar dinamismul părţii laterale. Linia lungă şi oscilantă a acoperişului curge discret în capota portbagajului, oferind părţii spate o estetică elegantă şi sportivă. Pasajele evazate ale roţilor spate conferă expresie vizuală puterii transferate spre puntea spate şi accentuează umerii musculoşi de mai sus.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook