Altima - ridica stacheta pentru sedanuri
Noua Altima ridica standardele pentru competitorii sai, avand un motor V6 de 270 CP si un sistem de transmisie automata CVT (Transmisie Variabila Continua).
Evolutie a designului, revolutie a dotarilor tehnice - astfel a fost descrisa noua generatie Altima. Acest model este construit pe platforma Nissan "D", imbunatatita ca rezistenta si rigiditate. Suspensiile au fost de asemenea imbunatatite, cu obiectivul de a mentine noua Altima la statutul de excelenta pe care anterioara generatie l-a castigat pe plan mondial. Producatorii declara ca au cautat sa nu se limiteze la performantele obtinute pana acum, ameliorand inclusiv dotarile care erau deja excelente.
Alte echipari menite pentru sporirea confortului soferului sunt: un sistem telefonic performant cu Bluetooth, computer de bord cu sistem avansat de navigare, camera laterala si monitor pentru vederea traficului din spate.
Generatia anterioara de masini Altima, lansata in septembrie 2001, a fost o piatra de hotar in categoria sedanurilor de dimensiune medie, fiind creata ca "leac pentru sedanul obisnuit". Nissan s-a ferit sa copieze stilul liderilor mondiali in vanzari auto, avand un public-tinta redus, dar pretentios in ceea ce priveste stilul si performanta. Targetul s-a dovedit a fi mai larg decat s-au asteptat producatorii, Altima fiind modelul cel mai bine vandut al marcii Nissan si proclamat cea mai buna masina a anului 2002 in America de Nord.
Noua Altima este cladita pe acest nivel de calitate pe care Nissan l-a garantat de-a lungul anilor publicului sau, adaugand si mai multa siguranta, performanta si confort. Aspectul exterior prezerva spiritul sportiv si distinctiv specific Nissan, ofera o simplitate dinamica si usor agresiva, cu o grila in forma de T, aripi puternice si faruri xenon pentru modelele V6.
Altima din noua generatie este mai scurta cu aproxmativ 5 cm si mai lata cu aproape 1 cm, iar portbagajul e la fel de spatios ca si cel din generatia anterioara. Aspectul de ansamblu este deschis si accesibil, iar prin mutarea parbrizului in fata si a lunetei in spate se creeaza mai mult spatiu in interior. Desi masina este mai mica, asta nu afecteaza confortul, utilitatea si spatiul pentru pasageri.
In interior, Altima 2007 are aspectul unui autovehicul mai scump, prin calitatea materialelor folosite, nivelul de confort si design. Interioarele sunt disponibile in trei culori: gri inchis, bej si gri deschis, si in doua tipuri de material: textil si piele.
Sentra - simplu si eficient
Noua generatie de modele Sentra seamana cu vechile masini Nissan Altima, de pe vremea cand inca nu fusesera aduse la dimensiuni medii.
Noile dotari tehnice includ un motor de 2.0 litri si patru cilindri, sistem de transmisie continua variabila (CVT) care va ajuta la economisirea combustibilului. Sentra 2007 are 135 CP, capacitate cilindrica de 2400 CMC si suspensii avansate. Creata foarte eficient, noua Sentra foloseste combustibilul in cel mai economic mod, inlocuindu-l cu energie electrica in cazul virajelor, de exemplu.
Din punct de vedere al sigurantei, noua generatie Sentra este prevazuta cu airbaguri si un sistem de detectare a necesitatii deschiderii acestora in functie de dimensiunile pasagerilor. Modelele standard au de asemenea un sistem de monitorizare a presiunii de pe roti.
In interior, masina este spatioasa, cu scaune ajustabile si rabatabile, geamuri electrice, inchidere centralizata, aer conditionat si airbaguri laterale de tip perdea. Inovative sunt suporturile pentru sticle si pahare, compartimentele de tip "buzunar" pentru pasagerii din spate si o partitie configurabila in portbagaj, care poate forma doua compartimente dintre care unul ascuns. Alte echipari: tapiterie de piele, sistem audio performant, bluetooth si sistem de pornire a motorului "Intelligent Key".
In ciuda maririi volumului ampatamentului si interiorului, masina este cu numai 5 cm mai lunga decat generatia anetrioara. Este de asemenea cu 10 cm mai inalta, ceea ce mareste vizibilitatea prin ridicarea scaunelor.
Cu aspectul unei Altima mai mici cu faruri de tip Ford Fusion, noua Sentra pastreaza trasaturile "familiei", avand un design ce inspira simplitate, performanta si siguranta. Nu arata foarte indraznet, fiind produsa pentru publicul ce cauta in primul rand eficienta.
Versa - mica pe dinafara, mare pe dinauntru
Un alt model care cocheteaza cu eficienta absoluta. Din familia Nissan a masinilor mici, economice si accesibile, noua generatie Versa e disponibila in varianta sedan si hatchback.
Special proiectat pentru aceasta masina, motorul de aluminiu DOHC de 1,8 litri cu patru cilindri asigura o putere de 122 CP. Pentru modelele Versa SL, sunt disponibile o cutie automata de viteze si sistem CVT.
Modelul standard include sase airbaguri si monitor pentru presiunea pe roti, roti de otel 15 toli, iar modelele SL sunt dotate cu jante din aliaj de aluminiu.
In interior, modelul standard contine un CD player, aer conditionat, stergatoare intermitente si scaune rabatabile. Versiunea SL este dotata cu un sistem audio de 180 w, computer de bord, scaun cu inaltime ajustabila pentru sofer, sistem de pornire fara cheie, brat cu suport pentru pahar pentru locurile din spate, inchidere centralizata, oglinzi si geamuri electrice si lampa pentru harta.
Noua generatie Versa este o masina de nivel mediu ca dimensiuni si ca pret. Confortabila, eficienta, spatioasa, cu consum redus, este modelul tipic pentru soferi care nu exagereaza cu pretentiile si nici nu isi permit sa dea foarte multi bani pe o masina. O masina Versa din generatia noua nu depaseste 17.000 de dolari cu toate dotarile incluse, si este economica prin consumul redus si sistemul de prezervare a combustibilului.
Ca aspect exterior, Versa 2007 nu se diferentiaza foarte mult de masinile din gama hatchback, insa ca performanta exceleaza in categoria sa.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook