Un nou film interactiv online de la Honda, lansat pe 30 octombrie, aduce la viaţă ‚cealaltă față’ a brandului înainte de mult aşteptata lansare a noului model Civic Type R din 2015.
Honda este renumită pentru reputaţia sa în ceea ce priveşte excelenţa în inginerie, tehnologie şi fiabilitate. Dar ‚cealaltă față’, născută din moştenirea din lumea curselor şi din setea de inovaţie, este subiectul principal al acestei campanii.
În anul 2015, Honda va lansa noul model Civic Type R – ce promite a fi cel mai extrem şi performant model ce poartă faimoasa emblemă roșie ‚H’ – reprezentând perfect cealaltă față a mărcii. Aşa cum filmul evidenţiază, modelul Type R este alter-ego-ul modelului Civic hatchback, pe care clienţii îl cunosc şi în care aceştia au încredere.
Filmul intenţionează să aducă la viaţă aceste două laturi ale Honda, punând fanii în mijlocul unei naraţiuni pline de adrenalină.
Povestea se desfăşoară în două istorisiri paralele, una ce are loc în timpul zilei iar alta în timpul nopţii. Istorisirea din timpul zilei evidenţiază un tată ce îşi ia fiica de la şcoală cu maşina sa Civic de culoare albă şi o duce la o petrecere surpriză. În contrast, povestea din timpul nopţii arată cealaltă latură a tatălui – un poliţist sub acoperire ce conduce o bandă de hoţi de artă, într-un model Type R, de culoare roşie. Deşi au nuanţe complet diferite, cele două poveşti se oglindesc perfect din punct de vedere al compoziției.
Martin Moll, Directorul de Marketing al Honda Motor Europe, afirmă, „Această campanie marchează un moment semnificativ pentru marca noastră. Civic Type R este unul din cele patru modele noi pe care Honda le lansează în anul 2015 și va avea un rol extrem de important asupra imaginii mărcii. Aşa cum produsele noastre sunt renumite ca fiind inovative, stilul nostru de comunicare va amplifica acest lucru. Spre exemplu, nu cunosc ca nimeni să fi creat un conţinut interactiv pentru utilizator în acelaşi mod dramatic, ce ar trebui să îi confere un nivel şi mai ridicat de atractivitate.”
Materialul a fost filmat de cunoscutul regizor Daniel Wolfe, forţa creatoare din spatele reclamelor premiate, a materialelor video şi a filmului ‚Catch Me Daddy’ prezentat la Festivalul de Film Cannes. Muzica a fost creată de Bobby Krlic de la The Haxan Cloak.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook