Mazda continuă inovaţiile în comunicare şi lansează începând cu această lună primul spot 3D auto din România, ce va fi difuzat în Sala Mazda amenajată în Cinema City Cotroceni din AFI Palace Cotroceni MegaFun. Spotul, având o durată de 30 de secunde, a fost dezvoltat în Germania şi prezintă noua Mazda3, cel mai popular model din gamă.
Spotul 3D Mazda3 va fi difuzat înaintea tuturor filmelor care vor fi vizionate în format 3D în Sala Mazda. Producţia cinematografică alături de care a fost prima dată difuzat clipul publicitar este „Călătorie în Africa”.
Compacta Mazda3 este cel mai bine vândut model al constructorului japonez, cu peste 2.000.000 de unităţi comercializate de la lansarea primei generaţii. Noua Mazda3, lansată anul trecut este deja apreciată la nivel global, primind 23 de premii. În România modelul beneficiază de o ofertă specială valabilă până la 30 iunie.
Sala Mazda din cadrul Cinema City Cotroceni a fost inaugurată în luna decembrie a anului trecut şi este primul proiect de comunicare de o asemenea amploare a unui brand auto din România. Sala are o capacitate de 216 locuri şi este personalizată atât la interior prin poziţionarea logo-ului Mazda pe pereţi şi pe tetierele scaunelor, cât şi în zona de acces a cinematografului şi la intrarea în sală.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook