Mazda a lansat în România competiţia
"Zoom-Zoom – surprinde-i spiritul!". Concursul se desfăşoară în perioada
17 mai – 24 iulie pe YouTube şi se adresează tuturor celor cu vârsta peste 18 ani, care împărtăşesc spiritul brand-ului Mazda. Platforma "Zoom-Zoom", lansată de Mazda în 2002, exprimă plăcerea mişcării experimentată în copilărie şi reprezintă filosofia care stă la baza modelelor produse în ultimii şase ani.
Concursul constă în realizarea, prin mijloace video aflate la îndemână (camera foto/video sau telefon mobil) a unor scurte filme care să surprindă, în mod cât mai creativ, filosofia "Zoom-Zoom" şi a brand-ului Mazda. Filmele trebuie să ilustreze atribute ce se regăsesc la fiecare model Mazda – distracţie, sportivitate, dinamism, plăcerea de a conduce – şi, în acelaşi timp, să exprime un spirit tânar, imaginativ şi nonconformist, o atitudine liberă de tipare şi bariere.
"Prin acest concurs dorim să-i provocăm atât pe fanii Mazda din România, cât şi pe toţi ceilalţi pasionaţi ai autoturismului care au spirit de competiţie şi care, deşi adulţi, ştiu să se bucure şi să trăiasca aventura la fel ca în copilărie. Într-o lume prea serioasă şi prea grabită, vrem să stimulăm autenticitatea, inventivitatea, joaca, vrem să reamintim că uneori este bine să «dai în mintea copiilor»!", a explicat Cristian Rigu, Country Manager Mazda în România.
Pentru o accesibilitate cât mai mare, concursul foloseşte platforma YouTube, unde vor fi încărcate şi votate filmele realizate de către participanţi. Înscrierea în concurs se face în cadrul secţiunii special create pe site-ul
www.mazda.ro, unde sunt de asemenea disponibile regulamentul şi mecanismul de desfăşurare ale concursului. Premierea se va realiza pe baza voturilor obţinute de către fiecare film pe YouTube, participanţii având posibilitatea să-şi promoveze creaţiile înscrise în concurs, astfel încât să adune cât mai multe voturi. Perioada de înscriere şi votare se va încheia pe 18 iulie, urmând ca numele câştigătorilor să fie făcute publice pe
www.mazda.ro până pe 24 iulie 2008.
Câştigătorul locului întâi va participa, alături de partenerul/partenera sa, la un eveniment internaţional de lansare Mazda, unde va trăi o adevărată experienţă a brand-ului japonez şi a filosofiei "Zoom-Zoom". Premiul doi constă într-un laptop de ultimă generaţie MacBook Air, iar premiul trei într-o consolă de jocuri Sony PlayStation 3.
Mazda
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook