Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Nou de la VW!


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 28-08-2006

Nou de la VWReluarea unei idei de succes: cu 33 de ani in urma, la Salonul Auto de la Geneva, Volkswagen a prezentat un coupe senzational. Era compact, distinct, agil, spatios si cu un pret accesibil. Volkswagen l-a denumit Scirocco. Masina a facut senzatie in acea perioada: peste o jumatate de milion de exemplare ale primei generatii au fost produse in toata lumea. Moment de rascruce: in august 2006, cel mai mare producator auto din Europa dezvaluie reinterpretarea ideii de succes Scirocco, prin intermediul unei premiere mondiale, Iroc concept.

Designul noii masini sport Volkswagen: La fel ca si primul Scirocco, Iroc marcheaza un moment de rascruce din punct de vedere al stilului, datorita grilei radiatorului si unei senzualitati distincte a formelor. Conceperea celor doua modele Volkswagen este relativ apropiata, desi cele doua vehicule sunt separate de mai mult de trei decenii: Prima generatie a lui Scirocco era un vis tangibil pentru multi oameni. Deoarece Scirocco a fost o vedeta in lumea auto a anilor ’70, fiind desenata de Giorgetto Giugiaro, echipata cu patru scaune de dimensiuni mari, cu portbagaj mare, hayon de dimensiuni generoase si conceptul Iroc preia aceste caracteristici.

Masina sport pura in locul unui coupe clasic: Cu toate acestea, spre deosebire de Scirocco, Iroc nu este un coupe clasic, ci o masina sport cu design progresiv, care ofera un plafon foarte alungit si o parte posterioara foarte abrupta. Acest aspect asigura doua avantaje. In primul rand, Iroc are proportii perfecte. Atunci cand este privit din spate, se observa imediat faptul ca plafonul alungit si geamurile laterale sunt asezate pe umeri profilati si foarte puternici. Iroc obtine astfel o talie specifica masinilor sport. In al doilea rand, Iroc ofera spatiu pentru doua persoane in spate si un portbagaj foarte mare. Aceasta masina atat de provocatoare combina un grad ridicat de utilitate si confort cu placerea pura de a conduce si designul expresiv. Astfel, se obtine un Volkswagen care, daca va intra in productie, va fi foarte bine pozitionat si in ceea ce priveste pretul.

Culoarea verde Viper intalneste carbonul negru: Iroc beneficiaza de numeroase subtilitati la nivel de detalii. Culoarea fascineaza inca de la inceput: desi nu are un stil retro, verdele folosit este un omagiu adus primei generatii de Scirocco, pentru care s-a folosit exact aceasta nuanta de culoare in 1976. Acum, ca si atunci, aceasta este denumita „Verde Metalizat Viper”. Carbonul: partea centrala a plafonului este construita din geam de culoare neagra; acest element este sustinut de o structura acoperita de carbon. Un suport integrat pe lungime este, de asemenea, parte a acestor materiale. Si pragurile laterale ale lui Iroc au suprafata construita din carbon. Structura acestora, vizibila din exterior, continua, dintr-o singura bucata, in interior.

Dimensiuni sexy: Datorita consolelor foarte mici, Iroc utilizeaza in mod eficient ampatamentul de 2.680 mm. Conceptul are 1.400 mm inaltime, 4.240 mm lungime si 1.800 mm latime. Jantele din aliaj usor au fost desenate special pentru Iroc si pneurile 235 au dimensiuni de 19 inch.

Twincharger si DSG: Iroc este propulsat de un motor TSI, cunoscut sub denumirea de Twincharger. Transmisia este asigurata cu ajutorul cutiei de viteze automata DSG. Montate in premiera pe modelul Golf GT, motoarele TSI sunt in prezent cele mai eficient propulsoare pe benzina, cu patru cilindri, din lume. Combinatia compresorului mecanic si a turbocompresorului sunt o solutie de viitor. Compresorul mecanic compenseaza lipsurile tipice ale motoarelor turbo la turatii reduse. De partea cealalta, turbocompresorul asigura o putere mare la turatii ridicate. Combinarea celor doua compresoare pentru motoare de productie in masa este unica in lume. Versiunea TSI folosita la conceptul Iroc dezvolta 155kW/210 CP. In principiu, Iroc poate fi echipat cu o multitudine de motoare supraalimentate, dar toate trebuie sa asigure un singur lucru: placerea de a conduce.


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




1 comentarii. Posteaza un comentariu

Scris de Anonim pe 20-12-2006 13:56

frumos imi place la nebunie,daca mi-as permite acesti bani numai decit il procur.

Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Audi RS4 Avant: concediul alaturi de familie nu a sunat niciodata mai bine
Pentru ca vara s-a instalat cum trebuie pe meleagurile noastre, am considerat ca ar fi bine sa discutam despre o masina perfecta pentru concediul pe care sunt sigur ca de [ continuare ... ]

  Audi prezinta noul SQ5 TDI
Cui nu ii place un crossover? Este mai practic decat un sedan, dar mai mic decat un SUV. Poti indesa o gramada de chestii in el, dar nu ai nevoie de inca doi prieteni [ continuare ... ]

  Un SCUBAru pe fundul lacului
De la o masina cazuta intr-un lac inghetat din Finlanda te-ai astepta la orice, numai sa porneasca la prima cheie nu. Dupa ce a zacut pe fundul lacului mai bine de trei [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum