Impreuna cu noul C30, Volvo debuteaza in segmentul masinilor premium cu patru scaune. Designul sportiv, in doua portiere, patru scaune indivituale, partea din spate construita din sticla, doresc sa ofere segmentului tanar si dinamic de clienti "propriul Volvo". Noul model C30 tinteste tinerii celibatari sau cupluri care duc o viata urbana intensa.
Viata urbana activa
Volvo s-a axat in primul rand pentru persoanele celibatare sau cupluri fara copii care vad masina ca o unealta de entertaiment, care sa tina pasul cu ritmul lor de viata. In momentul in care cumpara haine, mobila pentru casa, device-uri electronice, design-ul si brand-ul devin factori foarte importanti. Dupa aceasi metoda, aceasta categorie de oameni decide asupra unei anumite masini.
Prima afisare a concept-ului de design in Detroit
Intalnirile organizate cu clientii au confirmat ca proiectul mergea pe drumul cel bun iar la Salonul Auto de la Detroit Volvo a aratat o mica parte din ceea ce a devenit modelul C30. Concept car-ul a fost pus de nenumarate ori pe un display la nenumarate show-uri auto, iar Volvo Cars a organizat evenimente internationale cu invitati speciali, in orase precum Milano.
"In una din intalnirile cu clientii unul din participani a declarat: in sfarsit, o noua aparitie in acest segnent, probabil primul Volvo din viata mea. Binenteles ca pentru noi cuvintele au reprezentat o usurare, o expresie perfecta pentru ambitiile noastre pentru proiectul C30. Trebuie sa cucerim noi clienti pentru a creste volumul vanzarilor Volvo Cars la 600.000 de masini pe an", a incheiat Hakan Abrahamsson.
Parte frontala dinamica si silueta rapida
Design-ul modelului care va intra in productie este in ton cu concep car-ul cu aceasi denumire. Partea frontala va mentine caracteristica dinamica, cu farurile dispuse in unghi si grila lata si joasa. Vazut dintr-o parte, contrastul dintre materialele folosite si acoperisul special creeaza o silueta rapida completata de aspectul de barca al geamurilor laterale. Spoiler-ul si partea inalta dorsala pot fi disponibile in doua variante.
Spatiu pentru patru adulti
Noul C30 are spatiu pentru patru adulti multumita celor doua scaune individuale din partea din spate a masinii. Spatiul pentru cap si pentru picioare este foarte generos. Scaunele din spate sunt centrate pentru a oferi senzatia de spatiu precum si spatiu de vizualizare bun. Acesta pozitionare inlesneste comunicarea dintre pasagerii din fata si cei din spate. Consola centrala este disponibila in patru versiuni.
Optiuni personalizate pentru interior
Programul pentru personalizarea interiorului a fost creat pentru a intalni grupul target, pentru a satisface dorintele in alegerile personale. Chiar si programul de baza ofera, de exemplu tapiterie rosie si albastra. Exista, de asemenea tapiterie neagra care poate fi acentuata de covorasele rosii.
"Din respect pentru detaliile practice, preferam functionalitatea. Volvo C30 nu doreste sa fie o masina de familie in toata regula. Desi, este special adaptata pentru grupul target", incheie Steve Mattin.
Target: 65.000 de masini pe an
Modelul Volvo C30 va fi dezvaluit publicului la Salonul Auto de la Paris iar producerea acestui model va incepe la sfarsitul anului 2006. Vanzarile target sunt de 65.000 de unitati anual. Volvo se asteapta ca 75% dintre clienti sa fie din Europa.Cele mai mari piete sunt: Italia, Germania, Spania, Marea Britanie, SUA, Franta, Suedia si Olanda.
Noul C30 face o impresie ferma intr-un segment nou pentru Volvo iar intentia este ca cel putin trei din patru clienti sa cumpere noul C30 fara sa mai fie posesorul unui alt model Volvo.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook