Noul Ford Focus duce la un nou nivel cel mai bine vândut model la nivel mondial, datorită unui design exterior mai emoționant și mai îndrăzneț. Noile atuuri ale lui Focus sunt interiorul intuitiv, conceput cu măiestrie, o suita de noi tehnologii ce sporesc confortul și îmbunătățiri majore ale consumului.
Făcându-și debutul la Congresul Mondial al Telefoniei Mobile din Barcelona, acesta se va lansa săptămâna viitoare la Salonul Internațional de la Geneva.
Caracterul sportiv și atractivitatea noului Focus sunt puse în valoare de o grilă orizontală remarcabilă, de un interior de tip carlingă și de padelele pentru schimbarea vitezelor.
Noul Focus, care va fi disponibil comercial începând cu a doua jumătate a anului 2014, marchează de asemenea debutul european al SYNC 2, sistemul avansat de infotainment al Ford, precum și al noului motor pe benzină EcoBoost de 1,5 litri și al motoarelor diesel TDCi.
Disponibil în două noi culori exterioare, Deep Impact Blue și Glace Blue, noul Focus are o postură mai lată și mai joasă, cu un nou design pentru capotă, partea frontală și grilă. Capota este sculptată într-o formă dinamică de la montantul față la colțurile părții superioare a grilei trapezoidale inverse pentru a asigura un aspect puternic, mândru.
Farurile mai tăioase și mai subțiri și proiectoarele de ceață alungite și mai dreptunghiulare contribuie la o parte frontală mai îndrăzneață. Detaliile cromate subtile accentuează impresia de eleganță, în timp ce spatele mașinii este și el mai atractiv, datorită unei noi dispuneri a fasciei și hayonului, precum și lămpilor mai subțiri.
Noul Focus va fi primul model de pe piața europeană care va fi echipat cu noul motor eficient pe benzină EcoBoost de 1,5 litri (150 CP și 180 CP) și cu noul motor diesel TDCi de 1,5 litri (95 CP și 120 CP).
Focus va continua să fie echipat cu motorul pe benzină EcoBoost de 1 litru (100 CP și 125 CP), care a fost cumpărat de o treime dintre clienții Focus anul trecut și a fost desemnat Motorul Internațional al Anului în 2012 și 2013. Va exista de asemenea o nouă versiune a motorului EcoBoost de 1 litru cu emisii de 99 g/km CO2, primul motor non-hibrid al unei mașini de familie de pe piața europeană cu emisii sub 100 g/km CO2.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook