Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Noul Mercedes-Benz EQS


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 16-04-2021

1EQS este prima limuzină luxury complet electrică din portofoliul Mercedes-EQ și redefinește acest segment. De asemenea, EQS este primul model cu o arhitectură modulară pentru limuzine electrice.

Modelul îmbină tehnologia, design-ul, funcționalitatea și conectivitatea pentru a le oferi pasagerilor o experiență unică. Primele modele lansate vor fi EQS 450+ cu 245 kW (consum electric combinat conform WLTP: 20,4-15,7 kWh/100 km; emisii CO2: 0 g/km) și EQS 580 4MATIC cu 385 kW (consum electric combinat conform WLTP 21,8-17,4 kWh/100 km; emisii CO2:
0 g/km).

2Experții în aerodinamică, în strânsă colaborare cu designerii EQS, au reușit, printr-un proces meticulos și atenție sporită la detalii, să obțină cel mai bun coeficient de rezistență, de 0,20 .

3Astfel, EQS devine cel mai aerodinamic autoturism din lume. Implicit, acest aspect influențează și autonomia în mod pozitiv. De asemenea, EQS se numără printre cele mai silențioase autoturisme.

4Cu o autonomie de până la 770km (WLTP) și o putere de aproximativ 385kW, sistemul de propulsie EQS respectă toate cerințele unei limuzine progresiste din segmentul S-Class. De asemenea, este plănuită și o variantă de performanță, cu până la 560 kW. Toate modelele EQS au un sistem de propulsie electric amplasat pe puntea spate, iar variantele 4MATIC au unul și pe puntea față.

EQS poate fi încărcat cu până la 200kW la stațiile de încărcare rapide, cu curent continuu. În doar 15 minute, autonomia urcă până la 300 de km (WLTP). La stațiile domestice, sau la cele publice, EQS poate fi încărcat cu până la 22kW cu curent alternativ, folosind încărcătorul din dotare.

Deși EQS este strâns legat de noua Clasa S, este construit folosind o arhitectură complet electrică, fiind ușor recognoscibil printre autoturismele cu sistem de propulsie convențională. Filosofia de design, Sensual Purity, combinată cu Progressive Luxury se reflectă în suprafețele ample, în îmbinările discrete și în tranzițiile armonizate (design armonios).

5Partea frontală este integrată într-o unitate Black Panel. Farurile inovatoare sunt conectate printr-o bandă luminoasă, iar grila radiatorului de un negru închis conturează aspectul frontal distinctiv.
EQS este primul model Mercedes care oferă opțiunea activării de noi funcții prin actualizări OTA, over-the air. După configurarea inițială, anumite funcții ale EQS pot fi adaptate în funcție de propriile preferințe, precum deblocarea direcției axei spate pentru a obține un unghi de bracare de 10 grade.

Tehnologia revoluționară a farurilor, DIGITAL LIGHT, permite proiectarea avertismentelor sau a indicațiilor direct pe carosabil. De asemenea, noul EQS dispune de două noi funcții de asistență care afișează un semnal dacă Lane Keeping Assist sau Blind Spot Assist depistează un posibil pericol.

DIGITAL LIGHT are un modul luminos cu trei LED-uri extrem de puternice, pentru fiecare far, lumina acestora fiind refractată și direcționată de 1,3 milioane de micro-oglinzi. Rezoluția este așadar de peste 2,6 milioane de pixeli per autovehicul.

6MBUX Hyperscreen este elementul cheie din interiorul EQS. Unitatea de dimensiuni mari, cu display curbat, se întinde de la stâlpul A din stânga, la cel din dreapta. Trei ecrane se îmbină perfect în spatele unei suprafețe de sticlă. Afișajul OLED de 12,3 inch pentru pasagerul din față îi conferă acestuia propriul ecran și zonă de operare.

Funcțiile de entertainment sunt disponibile în timpul călătoriei respectând reglementările legislative specifice fiecărei țări. Mercedes-EQ se bazează pe un concept inteligent de blocare a conținutului, facilitat de o cameră – dacă este detectată privirea șoferului către ecranul pasagerului, acesta devine întunecat în mod automat.
Cu un software adaptiv, MBUX poate fi adaptat la utilizator și poate sugera funcții de infotainment și confort. Iar cu zero layer, cele mai importante aplicații sunt afișate în partea de sus a ecranului, în câmpul de vizibilitate, în funcție de situație și context.




Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]

  Audi RS4 Avant: concediul alaturi de familie nu a sunat niciodata mai bine
Pentru ca vara s-a instalat cum trebuie pe meleagurile noastre, am considerat ca ar fi bine sa discutam despre o masina perfecta pentru concediul pe care sunt sigur ca de [ continuare ... ]

  Drac-impielitat: Audi A1 Quattro
Nemtii de la Sport Auto au pus mana pe editia limitata Audi A1 Quattro si si-au facut de cap cu ea. Si nu oricum, ci la 257 km/h... Limitat la doar 333 de exemplare, [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum