Vânzările Škoda Auto în anul 2009 au crescut cu 1,4 % la un total de 684.226 unităţi, atingând astfel cel mai înalt nivel din istoria companiei. Nivelul vânzărilor a crescut datorită pieţei din China, precum şi datorită pieţelor din Vestul Europei, unde vânzările au fost stimulate de programul “Rabla”.
Cea mai puternică piaţă vest-europeană a fost în continuare Germania, cu 190.717 unităţi noi înmatriculate (+ 57,3 %). Marca Škoda a reuşit să-şi mărească cota de piaţă de la aproximativ 3,9 % în 2008 la cca. 5 % în 2009. Piaţa germană de automobile a crescut în anul 2009 cu 3,2 %.
Cel mai iubit model Škoda în anul 2009 a fost Octavia (273.590 unităţi; asta înseamna cu 2,4 % mai mult faţă de anul precedent), al doilea model de succes fiind Škoda Fabia (264.173 unităţi; + 7,1 %). Cel mai mult însă au crescut vânzările în cazul modelului Superb (44.548 unităţi; + 73,7 %). Un interes mare a fost şi pentru noile modele Škoda, Škoda Yeti (11.018 unităţi) - disponibil spre vânzare de la mijlocul lunii iulie - şi Škoda Superb Combi (735 unităţi) - disponibil din luna decembrie numai pentru anumite pieţe. Compania a mai vândut 47.152 unităţi din modelul Roomster şi 43.745 unităţi Octavia Tour.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook