Shakira, unul din tinerii artisti cu succes si recunoastere pe plan mondial, castigatoare a numeroase premii internationale, Grammy, Latin Grammy, MTV, European MTV, Latin MTV Billboard, American Music Awards, Echos, a ales SEAT, constructorul spaniol de automobile, sa fie sponsor principal al turneului european "Oral Fixation" pe care artista il va efectua in 2007.
Turneul va dura trei luni si va incepe la 25 ianuarie, in Hamburg (Germania), va strabate mai mult de zece tari europene, iar concertele vor fi gazduite in unele din cele mai cunoscute orase si locatii din Europa.
Parteneriatul dintre SEAT si Shakira realizeaza o conexiune intre marca spaniola si unul dintre cei mai valorosi interpreti ai lumii, ale carui turnee au cucerit deja mai multe premii, printre care "Turneul sud-american cu cel mai mare succes an istorie", "Cel mai bun turneu în Spania", "Turneul cu cele mai rapide vanzari in istorie" si "Cel mai apreciat eveniment in SUA".
Prin acest parteneriat, SEAT si Shakira depasesc limitele unei simple sponsorizari: cele doua parti au acceptat o relatie personala si strategica, bazata pe legaturi puternice intre cele doua "marci". Shakira are onoarea de a deveni ambasador SEAT, cea mai tanara si mai energica marca europeana. Valorile marcii spaniole - Sportivitate, Energie, Design - sunt reconfirmate de parteneriatul cu cel mai de succes star al momentului, a carui imagine se potriveste perfect cu telurile ambelor entitati.
"Sunt incantata ca SEAT este sponsorul principal al turneului european "Oral Fixation" pe care il voi efectua in 2007", a declarat Shakira. "Asocierea cu o marca atat de dinamica si cu un spirit real este o adevarata placere. Mai mult, sustinerea pe care SEAT o va acorda fundatiei mele va asigura mai multe oportunitati educationale si resurse de hrana pentru copiii din America Latina."
"Sunt deosebit de incantat de asocierea dintre SEAT si Shakira", a declarat Erich Schmitt, presedintele SEAT. "Este o oportunitate deosebită de a ne uni eforturile pentru a promova valorile comune. Suntem interesati si de programul caritabil pe care il desfaaoară Shakira, din moment ce latura sociala este parte a angajamentului pe care SEAT il are fata de societate", a adaugat presedintele marcii spaniole.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook