Skoda Auto vine cu un concept nou, Roomster Roadshow, prin care vrea sa atraga atat fanii marcii Skoda din randul copiilor, cat si pe cei din randul adultilor. Evenimentul este parte integranta a campaniei de sustinere a lansarii noii Skoda Roomster si va avea loc simultan in 18 orase din 11 tari ale Europei.
Intregul program se va desfasura in zona centrala a oraselor aglomerate, sase modele spatiale fiind plasate, iar fiecare va avea cate o tema specifica. De exemplu, modulul "Ratio" va oferi date despre vehicul, un motor demonstrativ etc. Modulul vecin, "Emotion", va prezenta culorile, tapiteria interioara si coltul rezervat unui hair stylist. Vizitatorii amatori de distractie vor aprecia terminalele Internet, consolele Playstation, jocul de hochei pe gheata, proiectia destinata copiilor si multe altele. Vizitatorii vor avea ocazia de a admira, din toate unghiurile, mai multe modele Skoda Roomster, motiv pentru care evenimentul va oferi un program de destindere ce este destinat intregii familii. Sustinut de Shell, Roomster Roadshow a inceput pe 27 iulie, la Praga (Republica Ceha), si va continua in mai multe tari europene ce au fost deja alese, data incheierii evenimentului fiind 22 octombrie 2006. Cele mai multe din etapele turneului vor dura 2-3 zile si, cum se intentioneaza sa fie modalitati de distractie pentru vizitatori, se asteapta sa se bucure de o asistenta pe masura.
Una din atractiile principale ce va insoti Roomster Roadshow de-a lungul campaniei va fi un Zeppelin de mari dimensiuni, botezat Skyship, ce va prezenta reclama Skoda Roomster. Cu o lungime de peste 60 metri, aeronava, ce are un compartiment de lux pentru opt pasageri, va survola zona in care va avea loc evenimentul. Castigatorii unor competitii interesante ce vor avea loc in orasele-gazda vor avea ocazia de a efectua o calatorie la bordul avionului.
Fred Kappler, membru al Consiliului Director Skoda Auto, responsabil pentru vanzari si marketing, a descris ideea ce a stat in spatele evenimentului: "Roomster este a patra gam skoda Auto si primul model MPV compact. Cum vehiculul este unic, atractiv si universal, am decis sa oferim posibilitatea clientilor nostri de a explora caracteristicile diverse, iar acest lucru să fie "live". Roomster Roadshow este tipul de campanie care ofera o asemenea experienta, in plus, fanii marcii noastre vor avea ocazia de a privi Skoda dintr-o perspectiva complet neobisnuita. Sunt sigur c vizitatorii Roomster Roadshow vor avea parte de o zi minunat, plinA de surprize, alaturi de marca Skoda si de noua Skoda Roomster".
Dupa Fabia, Octavia si Superb, Roomster este a patra gama independenta a marcii Skoda. Unic prin mai multe aspecte, vehiculul nu poate fi amplasat in nici una clasele deja existente. Mai mult, Roomster reprezinta pionieratul marcii cehe in segmentul MPV. Bazat pe combinatia sofisticata a elementelor tipice celorlalte modele Skoda si ideilor noi ale marcii, designul Skoda Roomster este, fara indoiala, unic si foarte modern. Designul partii frontale sau, daca vreti, partea conducatorului auto este indraznet, iar cel al pasagerului este dominat de elemente lucioase ce ajung pana la plafonul masinii.
Skoda Roomster este deja disponibila in Republica Ceha si va fi lansata si pe alte piete din Europa in urmatoarele luni. Skoda Auto va produce minimum 15.000 vehicule in acest an si intentioneaza sa vanda cel putin 50.000 unitati in fiecare din anii viitori. In 2006, compania doreste sa depaseasca nivelul de 500.000 autovehicule comercializate in lumea intreaga, unul din motive fiind succesul noului model.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook