Peste 10.000 consumatori din întreaga lume au recunoscut Toyota nu numai pentru angajamentul pe care şi l-a asumat în vederea obţinerii poziţiei de lider în materie de responsabilitate faţă de mediul înconjurător, ci şi pentru investiţia în produse cu adevărat inovatoare, cum ar fi pionierul Toyota Prius, şi în diversele sale programe ce au ca obiectiv reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră şi a consumului de apă şi energie în cadrul întregului proces operaţional.
În prezent,
vânzările de autoturisme hibride Toyota şi Lexus la nivel mondial sunt de 5,22 milioane de maşini, rezultând astfel o reducere estimată a emisiilor de CO2 cu aproximativ 35 milioane de tone.
La nivel mondial, Toyota se află într-un ciclu de lansare a produselor pe o durată de trei ani, care, până la finalul anului 2015, va introduce 21 de modele hibride noi şi modernizate. Oferta pentru clienţii europeni include 12 modele hibride Toyota şi Lexus (1). Actualmente, autoturismele hibride reprezintă 18% din vânzările totale pentru Toyota Motor Europe.
În România, numărul total al unităţilor hibrid Toyota şi Lexus vândute este de 638, din care Toyota Prius 179 de unităţi Yaris Hybrid 64 de unităţi, Auris Hybrid 71 de unităţi, iar gama de modele Lexus cu sistem hibrid de propulsie 324 unităţi. Toyota Auris Touring Sport Hybrid se va alătura familiei hibridelor comercializate in Romania, incepand cu luna iulie a acestui an. Toyota România îşi propune ca până în anul 2015, un procent de 15% din totalul unităţilor vândute să fie modele hibrid.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook