Discuţiile din Comisia Europeană cu privire la standardele de poluare par să ducă la reguli mai permisive faţă de maşinile mari şi poluante. Dacă până acum propunerile s-au concentrat în jurul cotei medii de 130 g/km pentru gama fiecărui producător, noile propuneri vizează vehiculele în funcţie de masa acestora.
Astfel, standardele vor fi "personalizate": pentru maşinile grele, normele vor fi mai puţin drastice decât pentru maşinile de dimensiuni mici. În timp ce producători ca Peugeot sau Fiat, care construiesc predominant maşini de dimensiuni reduse şi cu eficienţă mai mare, nu vor avea niciun beneficiu din această schimbare, producătorii de maşini mari, utilitare, sau pur şi simplu foarte puternice, vor avea de câştigat.
Producătorii germani ca Porsche, Mercedes sau BMW vor fi, probabil, mai puţin motivaţi să reducă masa automobilelor dacă această modificare va intra în vigoare.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook