BMW 330i - atunci cand
Scris pe 08-09-2006
Desi au trecut cateva zile bune de cand am inapoiat masina celor de la Automobile Bavaria, sunt inca intr-o continua stare de deprimare. Simt ca nu-mi gasesc locul, simt ca ceva imi lipseste si parca nimeni si nimic nu ma mai poate multumi. Am senzatia ca acesta este unul dintre riscurile pe care a trebuit sa mi le asum atunci cand am intrat in presa auto.
Sunt un fan declarat al brandului bavarez, dar niciodata nu am crezut ca o asemenea masina ma poate aduce de la extaz si nebunie la agonie si durere, intr-un timp asa de scurt. Probabil asa cum va asteptati am sa iau aceste trairi in ordine cronologica si am sa incerc sa va fac sa intelegeti, macar un pic, de ce ma simt in halul acesta.
Pentru foarte multi oameni numele Chris Bangle este un fel de demon, o persona non-grata, care a adus numai nenorociri firmei bavareze. Acele persoane care iubesc designul de moda veche, oferit de cei de la BMW, cu siguranta ca il urasc, dar mai suntem si noi ceilalti, situati in tabara adversa, care consideram ca schimbarile radicale aduse de acesta sunt o adevarata gura de aer proaspat pentru automobilul german.
Sa incerci sa-i spui unui fan sa fie obiectiv la volanul unui 330i este ca si cum i-ai spune lui Gigi Becali ca Steaua nu are nici o sansa in grupele Ligii Campionilor.
Caroseria "actorului principal" nu exagereaza cu trasaturile sportive, lasand ca motorul si renumele sa vorbeasca de la sine. Ea este proiectata, asa cum am mai spus-o, de catre Chris Bangle si accentueaza personalitatea Seriei 3, personalitate mostenita de la generatiile precedente. Cel mai interesant lucru este ca, desi unii carcotasi spun ca este un model "urat", Seria 3 se vinde mai bine ca oricand.
Totul a inceput in momentul in care m-am asezat pe scaunul soferului si am inchis usa. Brusc, nu am mai auzit nici un zgomot, poate doar, undeva pe fundal, bataile inimii, care cu siguranta nu erau in limita normalului. Puteti spune orice, dar in momentul in care te urci intr-un BMW, este cu totul si cu totul altceva fata de restul masinilor.
Mi-am gasit foarte usor o pozitie optima de condus, fiind ajutat de comenzile electrice cat si de pozitionarea ideala a acestora. Fiecare comanda este la locul ei, nimic nu a fost pus la intamplare. Pana si mult barfitul si criticatul i-Drive era la locul optim, iar dupa cateva minute chiar m-am "imprietenit" cu el.
A urmat un moment pe care nu o sa-l uit multa vreme de acum incolo: pornirea motorului si sunetul greu de descris in cuvinte al acelui 6 in linie. Motorul la ralanti aproape ca nici nu se aude, iar pe masura ce accelerezi devine din ce in ce mai agresiv. Peste 4500 de turatii iti da senzatia ca este in stare sa se ia la intrecere cu oricine, oriunde, iar pe la 6000 de ture urla ca o adevarata bestie.
Cu greu trec peste acest amanunt si imi intorc privirile catre interior. Am avut pe mana o dotare full, singurele lucruri lipsa fiind trapa si TV (moft, cine mai sta sa se uite la TV, cand are 258 de cai salbatici sub capota!).
Materialele folosite sunt de cea mai inalta clasa, imbinarea intre piele si plastic, iar in anumite locuri stofa, fiind una dintre cele mai atent realizate pe care le-am vazut. Apropo de materiale: pielea de pe scaune a fost cu adevarat incredibila, facandu-l pe Alex, fotograful nostru sa exclame: "Bai frate, e cel mai confortabil loc in care am stat vreodata". Si, credeti-ma pe cuvant, a vazut ceva masini la viata lui, fie si doar prin prisma meseriei! Spatiul interior este foarte ergonimic si compact, fapt ce m-a dus cu gandul la mesajul din piesa trupei BUG Mafia: "..masina se transforma-n avion, cand pe bancheta din spate pot sta doar 2... beton!"
Ne-am dat cu un 330i, 6 cilindri in linie, 3000 cmc si nici mai mult nici mai putin de 258 CP. Masina are 1,540 kg, iar de aici poti trage singur concluziile. A fost echipata cu o cutie automata, care in modul "drive" este extraordinar de placuta si confortabila, iar in momentul in care cuplezi pe "sport" transforma masina intr-o adevarata "furie" pe patru roti. Mai mult, vitezele pot fi schimbate si manual atunci cand se doreste un condus si mai sportiv.
Singurul defect (daca il pot numi asa) care imi vine acum in minte este acela ca, la volanul masinii, viteza nu se simte iar riscul unui accident este cu atat mai mare cu cat vitezometrul se indreapta spre gradatia maxima. 330i accelereaza fara nici o problema pana la limitarea electronica de 250 km/h. A nu se incerca asa ceva "acasa" si fara supraveghere de specialitate!
Cu o suspensie impecabila, cu o acceleratie de-a dreptul "mind blowing", cu o calitate per total greu de inchipuit, BMW 330i este una dintre cele mai complete masini testate de AUTOspot. Pana la urmatorul BMW testat, asculta-mi sfatul... daca ai bani, ia-ti un Seria 3!
Fisa tehnica BMW 330i
Motorizare: 6L, 2996 cmc
Putere maxima: 258 CP / 6600 rpm
Moment maxim: 300 Nm / 2500-4000 rpm
Acceleratie 0-100km/h: 6,3 s
Carburant: benzina
Cutie de viteze: automata
Transmisie: spate
Rezervor: 63 l
Viteza maxima: 250 km/h
Consum (urban/ extra/ mixt): 12,7 / 6,4 / 8,7
Masa proprie: 1.555 kg
Pret CIP model testat: 31.980 EUR
Masina ne-a fost pusa la dispozitie spre testare de catre Automobile Bavaria importator general pentru Romania.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook
17 comentarii. Posteaza un comentariu
Bill,Sorry for the d Scris de Alison pe 26-10-2015 23:17
Bill,Sorry for the delayed rnsopese. It's a pearl white with some blue added in. Not sure exact color though. Reminds me alot of the Audi pearl white. No track car here. Too much invested in making it pretty. http://lzlmjduhhfc.com [url=http://srnttl.com]srnttl[/url] [link=http://iashtz.com]iashtz[/link]
/ Mes since8res Scris de Josiene pe 25-10-2015 11:31
/ Mes since8res fe9licitations M. Toufik. Elle est superbe.Pour moi, ce sera du rouge de9capotable.Merci d'avance.Pour redveenir se9rieux, merci de cette opportunite9. Je sais que je vais devenir grand avec world. Merci e0 M. Fabio. Merci e0 M. Mongi.A bientf4t.
/ Toufik, mil fe Scris de Salman pe 25-10-2015 03:08
/ Toufik, mil felicitaciones!!!!!!!!! Te mando un azrabo grandedsimo, te lo mereces, cuando vaya a Francia damos la vueltica en tremendo carro, definitivamente estamos en el mejor negocio del mundo, con el mejor staff del mundo y con los mejores ledderes del mundo, el medo viene en camino pronto :-). http://zzqmmw.com [url=http://afpdom.com]afpdom[/url] [link=http://kymdygurcpa.com]kymdygurcpa[/link]
/ Estimado amigo Scris de Bachiro pe 23-10-2015 13:57
/ Estimado amigo Toufik, definitivamente estoy covcennido de lo grande que es nuestra compaf1eda GMN Inc, quiero extenderte mis mas sinceras felicitaciones por este logro, que seguramente es fruto de la lealtad y la gran labor que has venido desarrollando desde el principio del proyecto, un abrazo grande desde Bogota-Colombia.Tu amigo Rafa Cristancho
We need a lot more i Scris de Fajartb pe 22-10-2015 12:29
We need a lot more inhsigts like this!
Let me get this stra Scris de Reem pe 09-08-2015 06:32
Let me get this straight? You make over 80k a year, which is not great money for most cogllee grads (not the fake 95% number you pulled out of your ass). See, taking the median number of 23k for high school graduates at 25 yo, vs 65k for cogllee grads at the same age is a big discrepancy (based on census and IRS stats), would make it clear that you have no idea what the value of an education really is. You paid cash for a 6 year old Acura for 10k. Spoken like a true baller.
BMW -varf de piramida Scris de Anonim pe 07-05-2011 18:10
din punct de vedre tehnologic nimeni nu poate rivliza cu BMW. acele comentarii rautacioase despre cum arata sunt bine intemeiate dar sa nu uitam ca atunci cand un BMW iti da praf in ochi nu iti doresti design si sa traiesti acele senzatii.
Scris de bmw pe 29-04-2011 11:57
Hhmmm ce comenterii ... Eu zic sa-ti pastrezi parerea pana ajungi la volanul unui bmw. Bmw-ul are modele pt toate genurile de oameni de la cei zgarciti care cauta masini cu consum mediu pana la fani vitezei sau cei ai "bijuteriilor" cum este M1 ... are masina pt omul de rand cu magarusi putere, si are masini pt cei care se respecta cu "armasari"putere si pretul e pe masura ... deci cei care nu-si permit pt ca consuma, etc sau cei care nu au fost intr-un bmw ...eu zic sa-si tina parerile pt ei .Bmw-ul a facut masini puternice si frumoase cand inca "bmw-ul" romaniei era "carutza" cu tractiune integrala si combustibil vegetal ... Evoluti?... neah ...s.f.
Panaceul BMW Scris de Anonim pe 23-12-2009 00:53
BMW este creatia unor ingineri de avioane de razboi fortati sa construiasca masini in loc de aeronave. Ingineri, care fiind nemti, au facut cu mare precizie tot ce stiau ei mai bine, adica tot o aeronava, una de sol.
Si orice ai simtii pentru BMW, ura, dispret, greata, curiozitate, pasiune, obsesie sau fanatism nu poti sa nu recunosti ca apropierea de acesta se aseamana cu apropierea de soare. Cu cat te apropii mai mult cu atat te orbeste si te arde mai tare.
In ceea ce priveste BMW, nu conteaza de unde esti, cine esti, ce varsta sau experienta ai sau cati bani ai. Sau cat esti de educat, sau daca ti-l permiti sau nu, sau daca vorbesti gramatical au ba, daca esti prim balerina la opera sau te invarti bezmetic la o bara'n clubul de pe centura. Sau daca esti un fraier amarastean grohaind beat la bodega ori om de afaceri prosper duhnind a Fahrenheit ori politician abil ori scriitor sau nu. Chiar daca te "arde", BMW te si infrumuseteaza, te si ridica, te vindeca miraculos oricine ai fi, ca un adevarat panaceu universal. Iar pe unii dintre noi, idealistii, chiar ne duce la stele.
bmw Scris de bmw pe 11-08-2009 22:54
multi invidiosi asa e am si eu un bmw seria 5 335 si so spun sincer ma simt regele soselelor nam cuvinte e bestiala cand o calci simti o senzatie care nu poate fi descrisa iar cu fetele asa e majoritatea sunt panarame dar miemi place viata asta sunt fericit multiu invidiosi sunt daca nu aveti bani de bmw nu mai comentati
era sa uit... Scris de Alex din cta pe 01-02-2008 03:18
era sa uit... (citez Parazitii)"P**a are alt gust intr-un BMW-u?" dc tu iti cumperi bmw si observi ca incep "fetitele", care nici nu se uitau la tine pana atunci, sa iti dea atentie si ajungi cu vre-una dintre ele, cand iti dai seama de chestia asta sa te duci la medic sa-ti faci control de boli venerice... (sper ca intelegi ce vreau sa spun).bft
Pareri impartite... Scris de Alex din cta pe 01-02-2008 03:12
frate... sunt de acord cu tine... face ce face orice alta masina... te duce dintr-o parte in alta a tarii, dar nu-mi spune tu mie ca atunci cand vezi aglomeratie la semafor de vreo 100 m si tu esti la coada poti sa sari instant pe linia de tramvai si sa ajungi in fata tuturor cu picasso-u tau(este doar un exemplu)... dc ai fi un om de afaceri care este zilnic presat de timp si tre' sa bata romania in lung si in lat ai avea cu totul alta conceptii... iar dc te mai si respecti si ai anumite standarde in ceea ce priveste confortul la volan nu te-ai mai uita la pret... dupa test drive te duci la banca sa-ti scoti banii ca sa poti sa iei masina cat mai rpd din showroom. mai gandeste-te si din alte prespective... nu numai perspectiva nevoilor, cerintelor si standardelor tale.numai bine.
Scris de Adi C pe 03-01-2008 21:32
jeg
Scris de Adi C pe 03-01-2008 21:31
Terminata ca de obicei.Bmw =jeg
ce tot o dati de gard cu bmw-ul.......... Scris de octavio pe 12-08-2007 12:18
ce tot o dati de gard cu bmw ,e masina buna ,nimic de zis ,dar pretul sau nu e pentru toata lumea ,si face ce face orice alta masina ,te duce dintr-o parte in alta si in romania ai putine locuri(sosele) unde sa pui in valoare o asemenea masina,si daca vrei masina de figuri sigur asta este o masina buna de aratat ,dar citi romani si-o pot permite ,eu imi permit doar sa ma uit la poze ,si daca as avea banii sa mi-o cumpar mi-as lua cu totl altceva ,o masina de familie cum este CITROEN C4 PICASSO ,sau un FORD GALAXY ,ca sint masini mult mai confortabile si practice si mai ramin si cu bani .Masina asta bmw 3000 pe benzina ,te duce la ruina ,inclusiv pe cei ce au bani sa o cumpere si o sa o intretina ,si viteze mari pe unde mergi ,de la bucuresti la cernavoda si atit ,ca restul e drum de tara subdezvoltata ,dar ce conteaza daca ai impresionat BLONDA sau bruneta de linga tine ,ce mai la deal la vale ,masina buna ,scumpa si pentru snobii si HOTII din romania ,cumparatio-o c veti avea succes garantat ,se vor dezbraca fetitele numai daca vor vedea presurile de pe jos din masina ,sau SCHIMBATORUL DE VITEZA AUTOMAT . BAFTA
BMW cel mai popular Scris de Alex pe 23-02-2007 02:21
intra'adevar este rege...dar cel mai mult de la bmw imi place seria 5;farurile sunt unicate...
BMW SERIA 3 Scris de Anonim pe 13-10-2006 14:57
TARE FRATE CE MAI. fELICITARI BAVARIA
Posteaza un comentariu
|
SFATUL ZILEI:
Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!
HOT STUFF
vezi si alte informatii importante
ANUNTURI SECOND HAND
FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI
Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!
Ultimele mesaje:
Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audiscris de victor56 pe 18 Oct, 10:34
Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoarescris de victor56 pe 23 Aug, 12:30
Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDIscris de victor56 pe 15 Nov, 12:25
REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTIscris de victor56 pe 30 Mar, 10:46
Service auto Bucurestiscris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47
Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seatscris de victor56 pe 07 Jul, 11:17
Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCIscris de victor56 pe 23 Apr, 09:12
Jante din aliaj si tabla - Vadreximscris de damyy2019 pe 08 May, 09:40
Anvelope de vara si iarna - Vadreximscris de damyy2019 pe 08 May, 09:40
Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22
scrie pe forum
|