Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Ford Focus Reloaded


Scris de serban pe 05-04-2008

Ford Focus SedanCe poti sa adaugi unei retete de succes ca Ford Focus? Avem stabilitate, siguranta, confort, finisaje de calitate, o gama convingatoare de motorizari, un design exterior daca nu inovativ, macar placut si nu in ultimul rand un pret corect pentru toate acestea. Am vrut si noi sa aflam chiar de la sursa, asa ca am acceptat invitatia Ford si inarmati cu un pix si un aparat foto am plecat intr-o mini-aventura de doua zile pana la Baile Tusnad via Pitesti. Actorul principal? A treia generatie Ford Focus.

Privit din exterior pare o ruda mai sofisticata a vechiului Focus. Liniile sunt mai elaborate, detaliile mai bine gandite, dar in esenta aceeasi forma pe care o stim si o iubim. Cei de la Ford se lauda ca toate panourile, mai putin plafonul, sunt redesenate. Nu trebuie sa-i credem pe cuvant pentru ca acest lucru se vede cu ochiul liber. Capota are doua nervuri pronuntate care accentueaza imaginea dinamica a masinii, grila a fost marita pentru a o face mai agresiva, spoilerul fata a fost redesenat, iar blocurile optice curg pe aripile masinii. Totul tine de noua filosofie de design "kinetic" a marcii pe care o putem admira la noul Mondeo si la prototipul Fiesta.

In plan practic, Focus-ul se lauda cu o luneta mai mare, faruri care disperseaza mai bine lumina si stopuri cu LED-uri pentru hatch-urile cu echipari peste Ambiente.

Ford Focus CeasuriPe la interior nu s-a umblat prea mult. In primul moment am crezut ca am gresit masina, dar mi-au sarit in ochi noile ceasuri cromate si m-am linistit. E o chestiune de gust. Personal, imi placeau mai mult cele vechi, dar am auzit si pareri cum ca ar fi mai reusite cele noi. Dupa cum zice vorba - de gustibus non est disputandum. Am fost placut surprins sa descopar pe langa clasica mufa audio, o mufa USB si ... atentie ... o priza de 230 V, care poate sustine echipamente de pana la 150 W. In rest aceeasi pozitie de condus, acelasi volan in patru spite, usor restilizat, spatii de depozitare ceva mai generoase si un ecran un pic mai mare pentru computerul de bord.

Dar ce e mai interesant abia acum urmeaza - experienta condusului. Ruta aleasa ne-a purtat pe ce are mai bun si mai rau de oferit Romania in materie de drumuri. Orase, autostrada, serpentine, drumuri cu doua benzi, drumuri de tara, le-am bifat pe toate si trebuie sa raportam ca noul Focus n-a pierdut nimic din manevrabilitatea si stabilitatea care l-au facut celebru. Oricat am calcat acceleratia si oricat a clipit indicatorul de ESP n-am avut vreun moment senzatia ca suntem in vreun pericol, ba chiar se intrezarea ca este loc de mai mult ... doar sosele bune sa fie.

Sansa a facut sa ne pice in mana un TDCi de 2 litri si 136 de cai putere, cea mai puternica motorizare diesel. Dupa aproape 1000 de km in care nu ne-am gandit nici un moment la economie sau protectia mediului inconjurator si a floricelelor de pe campii ne putem lauda cu un consum de 6.9l la suta de km, ceea ce, avand in vedere dimensiunile motorului si conditiile de condus, nu e rau deloc.

Ford Focus Sedan si HatchbackGama de motorizari cuprinde motoare pe benzina cu capacitati intre 1.4 (80 CP) si 2.0 (145 CP) si diesel intre 1.6 (90 CP) si 2.0 (136 CP). Cutiile sunt manuale cu 5 si 6 trepte si automate cu 4 si, mai nou, 6 trepte. Pentru cei ce au deja vise "electric orange", in cateva saptamani, probabil, va fi disponibil si modelul ST care va avea un motor de 2.5 litri si 225 CP.

Noul Focus nu-si face de ras nici tatal, nici bunicul, pastrand toate calitatile brand-ului si imbunatatind pe-acolo pe unde mai era loc de imbunatatit. Opinia AUTOspot: in continuare este una dintre cele mai bune optiuni din clasa sa.

Vezi fotografiile facute de echipa AUTOspot cu Ford Focus

Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Audi prezinta noul SQ5 TDI
Cui nu ii place un crossover? Este mai practic decat un sedan, dar mai mic decat un SUV. Poti indesa o gramada de chestii in el, dar nu ai nevoie de inca doi prieteni [ continuare ... ]

  Abarth 695 Maserati Edition - sau cum arata un 500 la masculin
Cine a zis ca Fiat 500 e jucarie doar de fete? Cred ca intocmai contrar credintei populare, Fiat a facut tot posibilul sa demonstreze ca poporul se inseala... amarnic. [ continuare ... ]

  Lexus LF-A Nurgburgring, un un vis de neatins
Cine nu a visat macar o data in viata lui sa se urce la volanul unui supercar atat de exclusivist incat pana si Bill Gates trebuie sa stea la coada pentru a-l cumpara? [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum