Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Nissan X-Trail - Potentul


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 22-01-2014

PerformanteAsa cum am mai declarat in nenumarate randuri sunt adeptul limuzinelor. Imi plac sedanurile, imi plac masinile spatioase, de preferat cele din clasa medie, cu motoare puternice si economice. Sunt constient de calitatile, de avantajele si de siguranta pe care SUV-urile le ofera, cat si de plusurile clare pe care acestea le au in detrimentul sedanurilor.

Astazi vreau sa va povestesc despre unul dintre SUV-urile care au reusit sa ma surprinda si sa-mi zdruncine opiniile referitoare la aceasta clasa. In randurile ce urmeaza, Nissan X-Trail este actorul principal!

Exterior



ExteriorExteriorul lui X-Trail este aparte. Aspectul acestuia este patratos, in opinia mea exact asa cum ii sade bine unui SUV cu inclinatii offroad. Nissan X-Trail este intruchiparea autovehicului menit sa fie chinuit in offroad, dar in acelasi timp pregatit sa se prezinte admirabil si intr-o seara, la opera.

Afirmatia referitoare la veleitatile offroad ale lui X-Trail este sustinuta de partea frontala. “Botul” scurt, “cioplit” in asa fel incat sa aiba un unghi de atac cat mai bun, fac din actorul nostru o masina pe care te poti baza atunci cand asfaltul nu te mai satisface.

Exterior 2Eleganta si posibilitatea de a fi folosit ca un SUV de oras sunt subliniate de insertiile cromate, pe care le regasim discret in jurul farurilor de ceata, manerelor de usi, dar si pe cele doua sine de pe plafon.
Posteriorul este si el gandit spre practibilitate. Usa portabagalui este mare, patratoasa si frumos incadrata de stopurile inserate vertical.

Mi-au placut suprafetele vitrate, mari, de aici si usurinta si vizibilitatea sporita, atat din perspectiva soferului, cat si ca pasager. Nissan X-Trail m-a surprins placut prin aspectul inteligent, blamat de unii, dar atat de indragit de cei care pot vedea mai mult de acele linii drepte si un design usor perimat.

Interior



InteriorLa interior regasim aceasi reteta ca si la exterior. Toate elementele folosite, cat si forma acestora sunt gandite si create pentru a dura si a inlesni viata celor de la bord. Incepand cu plasticele interiorului, ergonomie si spatiu, Nissan s-a gandit si a reusit sa ofere atat soferului cat si pasagerilor o experienta placuta.

Plasticele folosite la interior sunt tari, rezistente si chiar daca nu mai dispunem de un design modern, fiecare element este inchegat si-si indeplineste functia cu brio.

Interior 2Atat comenzile pentru sofer cat si cele accesibile pasagerilor sunt usor de folosit, iar spatiul regasit in X-Trail este demn de o clasa superioara. Pasagerii spate se vor bucura de o bancheta lata, confortabila atat la drumurile pe sosea, cat si pe cele desfasurate pe macadam.

Soferul detine controlul suprem. Cadranele si informatiile vitale sunt usor de citit, fiecare comanda este la o singura atingere distanta, iar vizibilitatea si pozitia inalta la volan, contribuie la o experienta incantatoare.

Chiar daca regasim un design invechit, atat la sistemul multimedia cat si la cadranele de bord, Nissan nu-si dezamageste fanii atunci cand discutam despre functionabilitate. Nu am gasit nici un fel de problema in a folosi absolut toate functiile autoturismului. Incepand de la accesarea aerului conditionat(gandit sa poata fi potrivit usor si cu manusi in maini), conectarea telefonului mobil, accesarea computerului de bord sau programarea unui post de radio, X-Trail se supune intr-un mod admirabil.

In intampinarea confortului si usurinta utilizarii, cei de la Nissan vin cu o serie de spatii de depozitare, asa ca cele din dreapta si stanga bordului, acolo unde se pot aseza fara probleme sticle de 0.5 l sau peturi. La acelasi capitol si tot deasupra bordului, am folosit “cutia” din mijlocul plansei centrale, spatioasa si mare cat o zi de post.

Pe langa spatiul generos, pasagerii se vor bucura de o trapa panoramica care accentueaza spatiul si interiorul aerisit. Portbagajul insumeaza 480l si poate ajunge la 1773l cu bancheta spate rabatata.

Performante



PrimaPrietenul din testul de astazi, ne-a oferit un motor diesel, 2l si 150 cp. Acesta a fost animat de o cutie manuala, cu sase rapoarte, tocmai buna sa-ti inlesneasca mersul in oras sau pe un drum denivelat de munte. Vitezele au fost etajate larg, dar indeajuns de bine incat sa nu te deranjeze sau enerveze cu felul in care se facea schimbarea.

Pozitia inalta a soferului, ajuta la o vizibilitatea foarte buna si chiar daca X-Trail are o lungime de 4,65 m, acesta poate fi usor parcat sau manevrat. Chiar si asa mi-ar fi placut sa am la dispozitie o serie de senzori care ar fi usurat si mai mult parcarile. Nissan pune la dispozitia soferului o camera pentru marsarier care inlesneste parcarile si mersul cu spatele.

Performante2Suspensiile cu care s-a prezentat X-Trail au fost setate pentru confort. Pe sosea acesta este confortabil, iar in offroad reuseste sa absoarba denivelarile, transmitand pasagerilor cat mai putine socuri.

Directia este buna, placuta, dar pe alocuri se simte moale. Nu te indeamna la un condus rapid, cu viteze ridicate, dar daca se insista se descurca si cu cifre, cu mult peste cele legale. Dus spre limita X-Trail tinde sa subvireze, dar trasa se poate corecta destul de usor din volan si acceleratie.

Interior 3X-Trail ruleaza folosind tractiunea fata, soferul putand sa opteze pentru un mod AUTO sau LOCK/on, off. In modul AUTO, masina va folosi tractiunea in functie de felul cum terenul de rulare este simtit de electronica, transmitand puterea catre rotile cu cea mai buan aderenta, iar in modul LOCK va puteti bucura de tractiune 4x4 pura, ambele axe incercand sa va scoata din bucluc.

Dupa cum v-ati dat seama, X-Trail in echiparea de astazi nu este un sportiv. Inculpatul poate ajunge la 100 km/h in 11,2 sec. si poate accelera pana la o viteza maxima de 190 km/h. Cuplul decent de 320 Nm este cel care va va ajuta sa iesiti cu fruntea sus dintr-o depasire sau sa urcati o panta incapatanata.

Pret



PretAsa cum s-a prezentat in fata noastra astzi, Nissan X-Trail costa 35.433 euro cu TVA. Dupa cum ati putut vedea, in aceasta varianta dispuneti cam de tot ce se poate oferi, mai putin o cutie automata cu sase trepte. Pentru ea o sa fie nevoie sa mai adaugati in jur de 2000 de euro cu TVA.

Nissan X-Trail mi-a placut atat ca design cat si ca veleitati onroad/offroad. Este un allrounder care, cu un pret corect, poate surprinde si pe cei mai pretentosi dintre dumneavoastra.

AutoSpot apreciaza:

+ Durabilitatea si fiabilitatea inspirata de materialele interioare
+ Spatiu interior
+ Usurinta in folosire


AutoSpot nu apreciaza:

- Lipsa senzorilor de parcare
- Puterea motorului


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Audi RS4 Avant: concediul alaturi de familie nu a sunat niciodata mai bine
Pentru ca vara s-a instalat cum trebuie pe meleagurile noastre, am considerat ca ar fi bine sa discutam despre o masina perfecta pentru concediul pe care sunt sigur ca de [ continuare ... ]

  Audi prezinta noul SQ5 TDI
Cui nu ii place un crossover? Este mai practic decat un sedan, dar mai mic decat un SUV. Poti indesa o gramada de chestii in el, dar nu ai nevoie de inca doi prieteni [ continuare ... ]

  Abarth 695 Maserati Edition - sau cum arata un 500 la masculin
Cine a zis ca Fiat 500 e jucarie doar de fete? Cred ca intocmai contrar credintei populare, Fiat a facut tot posibilul sa demonstreze ca poporul se inseala... amarnic. [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum