Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Noul Renault Clio-o masina mare in clasa mica


Scris pe 16-04-2006

Noul ClioNiciodata nu mi-au placut masinile frantuzesti. Nu-mi place ideea de masina frantuzeasca, nu-mi plac liniile si performantele care "vin" odata cu acestea. Toate aceste sentimente si convingeri mi-au fost zdravan zdruncinate de indata ce am condus noul Clio.

Despre masina anului 2006 in Europa ati aflat deja de pe site-ul nostru, iar acum suntem gata sa va prezentam primele impresii la cald, cu noul Clio in rol principal.

Cand am aflat ca voi conduce noul Clio am fost putin reticent. Iar o masina frantuzeasca... sigur nu o sa-mi placa si iar o sa ma intorc cu sentimentul ca ceva lipseste. Imediat cum am vazut-o insa, parca m-am mai destins un pic. Mi-au placut noile linii mult mai fluide decat la vechiul model, cat si aspectul sportiv pe care vrea parca sa ti-l impuna.

Este bine de precizat de la inceput ca am avut "pe mana" un motor de 4 cilindri, 1.2 litri 16v (75 CP), deci pentru cei care credeau ca vom merge cu ea direct la aeroportul Baneasa pentru "o liniuta" legala, ne cerem scuze si vom reveni intr-un numar viitor. Apropo de caluti, tin sa subliniez ca noua cu siguranta ne-au lipsit cativa din herghelia celor "75 de magnifici", masina nevrand sub nici o forma sa se ridice la performantele pe care le pretinde. Un minus important este cel al motorului mult prea mic raportat la greutatea masinii. Daca vrei sa mergi cu prietenii pe Magheru si sa nu fii injurat la fiecare stop, te sfatuim sa optezi cel putin pentru motorizarea de 1.4 16v (98 CP).

Noul ClioNu am putut sa nu remarc calitatea materialelor interioare, aici cei de la Renault avand o evolutie real vizibila comparativ cu modelul anterior. Sa nu va inchipuiti ca in interior va veti simti ca la bordul unei limuzine, dar asa cum spune romanul: "cat dai atata face". Iar adevarul este ca "dam" cam mult, modelul testat avand pretul (incluzand toate taxele de rigoare) de 11.795 de euro.

Amanunte la care nu ma asteptam si care m-au surprins placut sunt cel al directiei si al pozitiei confortabile la volan. Micutul Clio se strecoara printre masinile si gropile patriei cu o dezinvoltura care l-ar face gelos si pe cel mai pretentios balerin al lumii. Volanul raspunde prompt la comenzi iar directia este demna de o masina din clasa superioara.

Noul ClioCei de la Renault probabil ar spune ca am gresit lasand la urma aspectele privind siguranta pasagerilor cat si pe cea a pietonilor. Eu insa sunt de alta parere. Unul dintre punctele forte ale micutului Clio este reprezentat de cele 5 stele EuroNcap, stele care in ultima vreme sunt din ce in ce mai importante si definitorii in "industrie".

Renault este singurul producator auto care prezinta o gama de 8 modele, fiecare obtinand cate 5 stele EuroNcap. Actorul nostru nu se dezminte si obtine aceleasi 5 stelute, amanunt care in opinia mea, l-a facut sa castige titlul de masina anului in Europa. In concluzie, "Micutul" nu este nici pe departe o masina dinamica asa cum declara producatorii sai, in schimb este o masina sigura, frumoasa, care in opinia nostra va avea ceva admiratori pe plaiurile mioritice.

Plusuri:

+ siguranta (5* EuroNcap)
+ directie buna
+ consum redus
+ costuri relativ mici de
intretinere

Minusuri:

- motor neconvingator
pentru impatimiti
- unele finisari lasa de dorit
- pretul relativ mare

Caracteristici tehnice ale modelului testat:

  • Motorizare: 1,2 16V
  • Cilindree (cmc): 1149
  • Nr. supape: 16
  • Putere maxima (CP)/rpm: 75/5500
  • Cuplu maxim (Nm)/rpm: 105/4250
  • Injectie: multipunct
  • Carburant: benzina
  • Catalizator: standard
  • Cutie de viteze: manuala, 5+1
  • Transmisie: fata
  • Pneuri: 175/65 R15
  • Rezervor (l): 55
  • Portbagaj (l): 288
  • Viteza maxima (km/h): 167
  • Acceleratie 0-100 Km/h: 13,7
  • Consum (urban/extra/mixt): 7,6 / 4,9 / 5,9
  • Dimensiuni (L/l/h) mm: 3986 / 1707 / 1496
  • Masa proprie (kg): 1090

    Noul Renault Clio ne-a fost pus la dispozitie spre testare de catre IPSO S.A.: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr.145, sector 1, Tel: (021) 208 27 27, Fax: (021) 352 44 66, Bd. Ion Mihalache nr.45, sector, Tel. (021) 222 32 02, Fax: (021) 222 32 03

    Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




  • 29 comentarii. Posteaza un comentariu

    renault simbol 2005
    Scris de Anonim pe 30-05-2012 11:03

    ma puteti ajuta? mi se opreste turometrul in momentul in care se incalzeste motorul.
    in acelasi timp,merge infrinata
    ghici ?
    Scris de cristi 18 3 pe 18-03-2011 07:37

    am un renault clio din 2006 am avut o lovitura pe dreapta si nu mai pornests. poate sa imi spuna cineva unde se afla butonul de impact?
    probleme motor clio 3
    Scris de fane pe 21-07-2010 11:40

    detin un clio 3 diesel si se aude un zumzait la vreo 30 km/h poate cineva sa ma ajute
    Scris de Anonim pe 21-01-2010 09:51

    misto
    probleme la renault
    Scris de Anonim pe 05-01-2010 20:05

    salut. poate cineva sa ma ajute si pe mine?? am un renault clio2 1,4 16v 100cp 2003 si dintr o data a inceput sa faca figuri motorul. oscileaza turometru ba urca ba creste, se misca motorul de zici ca se rupe, merge intrerupt de parca ar fi inecata,da pe toba cerculete nu merge rotund si nu mai trage deloc. am bagat o pe tester si da eroare la 1 si la 4, am schimbat bujiile tot asa mi s a spus ca ar fi bobinele, nu erau sunt ok apoi ca ar fi infundate injectoarele, le am desfundat si pe alea tot la service a mers bine 3 min dupa care iar a inceput sa balbaie motorul si sa mearga urat. mi sa spus ca ar fi de la benzina dar daca au fost injectoarele infundate si le am curatat asa repede se infundau in 3 min?? am vrut sa schimb filtru de benzina, ma duc il cumpar si la service sa l montez,Teapa nu gaseste filtru de benzina. intrun final il gaseste e in rezervor si pt asta trebuie sa l dau jos.nu stiu ce sa mai fac acum trebuie sa dau rezervorul jos sa schimb filtru si ce o mai fi, apoi sa ma duc din nou sa curat injectoarele sa arunc benzina din rezervor si sa pun alta si daca nici atunci nu merge nu stiu ce sa i mai fac. Aveti vreo idee, vreun sfat ceva?? a patit cineva ca mine? multumesc
    SCHIMB
    Scris de LENUSA pe 26-10-2008 09:31

    AŞ VREA SĂ STIU DACĂ ESTE POSIBIL SĂ RENUNŢ LA RENAULT SYMSOL MUSIC, LA CARE AM LEASING (PE 15 NOIEMBRIE 2008 - 1 AN DE LEASING) ŞI SĂ ACHIZIŢIONEZ NOUL RENAULT SYMBOL. ÎN CE CONDIŢII? MULŢUMESC, EL. NEDELEA
    CLIO III
    Scris de Anonim pe 21-10-2008 17:14

    Am si eu un model clio III de 1,2 litri..si sa stiti ca nu il recomand decat celor care conduc in oras...altfel e nasol. eu fac drumuri lungi cu ea dar nu te ajuta deloc la depasire. Cel mai bine e sa va orientati spre modelele de 1.6 .
    vand clio simbol
    Scris de Anonim pe 03-10-2008 13:59

    VAND Renault Clio Simbol 1.5 dci,de 80 cp. din 2005 aprilie,full,albastru inchis, 70000 km.toate reviziile efectuate-ultima in sept.2008,nici o problema d.p.v tehnic n-am avut si nu are.Consum mixt 4,7l.pret 6500 eur. tel.0745121983
    Clio 3
    Scris de Anonim pe 15-09-2008 18:59

    dak conduc totzi dobitocii astfel d mashini cum pot sa aiba performantza,sji dak mai zicetzi k are shi consumul mare inseamna k nu avetzi bani de a va ridica mai sus de dacie.Adev e k la motoarele de 1,2 cik e o mare problema,dar 1,4 am eu shi sunt extrem de multzumit
    detin o buburuza
    Scris de Clio 1.2 pe 05-07-2008 00:43

    ma ce sa zic e o masina cat de cat buna ...te poti misca cu ea nu mai stai la metrou ...autobuz esti comod da intradevar motorul 1.2 e f mic eu nu am putut sa alerg cu ea am ajuns la viteza maxima de 85 de mile la ora iar pt mine e cat de cat ok ca nu ma rupe asigurarea in uk si asa pt accest motor platesc 1400 lire pe an full casco
    CAPACUL
    Scris de Anonim pe 14-05-2008 21:37

    aaaaa si inca ceva ca era sa uit ,de ce pe capacul motorului nu este nimic scris cum am vazut la alte masini.
    capacul
    Scris de Anonim pe 14-05-2008 21:34

    mi-am luat si eu de curand un clio3,1.2,16v si pot sa va spun ca pana acum sunt multumit de ia cu toate ca nu am decat vreo 15000km,ceea ce ma frapeaza pe mine este ca cica se aude prin vecini ca ar avea 61 de cai in loc de cei 75cp cum scrie la carte ,cred ca asta ar fi un lucru f rau,va rog sa-mi raspundeti si mie cat mai repede ca am inceput sa nu mai am somn noaptea,o sa va dau si adresa de e-mail cirstea_f_dragos@yahoo.com.va multumesc mult de tot
    ce ma sfatuiti?
    Scris de Anonim pe 23-04-2008 17:02

    As cumpara o "micutza" pe benzina si nu stiu la ce sa ma opresc: Clio 3, Peugeot 207, VW Polo, Skoda Fabia sau o japoneza (Nisan Micra, Toyota Yaris)?
    clio
    Scris de gik de pe ulitza pe 20-04-2008 21:29

    cine stie cum debraiaza ambreiajul , dak e jos sau sus ca la logan.
    Scris de Anonim pe 28-01-2008 09:34

    Masina este exceptionala,nu mai vorbiti prostii. E normal ca la un motor de 1,2 sa mearga cum zici tu,daca vrei viteza ce nu ti-ai luat clio RS 2000 16v atunci ce mai ziceai? terminati cu prostiile eu unul am condus clio nou 1,4 16 v si mege foarte bine chiar si incarcat pt un motor de 1,4 iar de cel de 1,6 16 v nu am cuvinte... fuge de rupe pamantul ...
    clio 3 1,2
    Scris de Anonim pe 09-12-2007 16:22

    am si eu un clio3 nou 1000km si la pornire se aude un scirtit timp de un 1-2 minute sfaturi
    Renault Clio 1,2 de 75 CP raciti
    Scris de Anonim pe 13-10-2007 16:41

    Am achizitionat de 3 zile aceasta fiara,75 CP,dar sunt cam bolnavi.Masina are doar 78000 km si nu merge cum trebuie,adica parca merge in 2-3 pistoane.Poate cineva sa imi dea un sfat.Aprinderea cu fise si buji sunt toate schimbate noi.
    clio iii
    Scris de io mai pe 01-10-2007 15:20

    Lasand la o parte faptul ca frantujii de la Renault tin cu dintii de "stilul" lor, adica reusesc sa lanseze cele mai urate masini frantuzesti,... Clio III, in afara de spatiu (care este convingator la clasa ei) nu ofera nici un "thrill". Motorul de 1.4 litri benzina (si cica 100 CP) cu care era dotata masina de teste nu lasa impresia a mai mult de 75 CP. Probabil trebuie turat bine de tot, ceea ce inseamna totodata si o lovitura sub centura "trasa" portofelului. Personal prefer design-ul german. uitati-va la Clio III din spate. Rotile alea doua parca provin din alt film, de la o caruta, sau ceva agricol, o masina de tuns iarba. Farurile (ca sa nu mai amintesc de stopuri) sunt groaznice si per total intreaga injghebare da impresia ca nu-i recomandat sa te "dai" tare in curbe, ca zbori cu totul. Ma intreb cum de a iesit asta masina anului 2006. Probabil la misto.
    probleme!!!
    Scris de vely pe 09-09-2007 19:36

    am si eu un renault clio II din '99 1.6 16v si nu mai stiu ce sa ma fac probleme..cand plec cu intaia de pe loc mi se franeaza si se opreste..si nu se mai tureaza.de ce?poate cineva sa ma ajute?
    renault masina buna dar.......
    Scris de alex baia mare pe 03-09-2007 10:32

    si eu am un clio 3 din toamna anului 2006 cu motor 1.2 merge bine dar mai vreau sa mai pun niste caluti. dar servisul ii de toata comedia doamne fereste sa ajungi in servis ca esti mancat si de bani dar si de rabdare si nervi nu esti deloc luat in serios cu problemele asa ca aveti grija
    Clio 3
    Scris de Anonim pe 27-07-2007 09:47

    Posed, un renault model exception
    motorizare 1.5 dci 85 cp motor euro4 si vreau sa va spun ca sunt foarte multumit, nu am avut probleme deocamdata, am 5000 km cu el, singura problema care o am este spatiul pe care il am la volan, mereu ma lovesc de bordul prea masiv, in rest , numai de bine.
    PLUSURI SI MINUSURI
    Scris de GABRIEL pe 10-07-2007 23:07

    MINUSURI
    - GEMURILE ELECTRICE NU SE INCHID LA COMANDA DE INCHIDERE A USILOR
    Scris de Scumpika pe 24-06-2007 14:10

    care e diferenta intre clio cel vechi si dacia solenza?la piese ma refer,sunt mult mai scumpe piesele la clio sau cam la fel cu diferente mici?
    vand noul clio 3
    Scris de elvin pe 30-05-2007 10:23

    Vand noul clio 3 varianda Dci 1,5/65cp 17000km februarie 2007 full casco martie 2008 pret cu TVA 10500 Euro (argintiu)impecabil
    Renault clio exception
    Scris de Paul pe 26-05-2007 12:06

    Dar de noul clio in varianta exception nu zice nimeni nimic?
    Tot se vorbeste de motorizari pt "impatimiti" (cu ghilimelelele de rigoare) varianta de motorizare BVA 1.6 110 CP este cea mai potrivita
    Iar daca este sa vorbim din punctul de vedere al raportului calitate/pret este cel mai bun deal atat pe motorizari diesel cat si pe benzina (eu personal sunt fanul motoparelor diesel : detin o solenza cu motor diesel facut de Renault ,motor de 1.9 cmc si 65 cp si de cand am achizitionato de 3 ani si ceva nu am avut de ce ma plange ,motorul functioneaza ireprosabil ca in prima zi ,toarce efectiv desi este destul de puternic )
    Urmatoarea achizitie va fi in prezentul apropiat (adica anul acesta) un renault model noul clio motorizare 1.5 dci 85 cp motor euro4 ,gama Privilege care este din punctul meu de vedere un deal bun
    Renault
    Scris de Paul pe 26-05-2007 09:46

    De ce ati ales cea mai slaba motorizare ,pentru a demonstra calitatile unui renaul clio puteati alege motorizarea pe benzina 1.6 cu 110 cp sau pe motorina 1.5 dci cu 85 cp ; este o comparatie incorecta cu alte tipuri de masini si de altfel testul este irelevant. :(
    Data viitoare cand alegeti sa faceti un testdrive ar fi bine sa alegeti motorizarea care scoate cel mai bine in evidenta calitatile si de ce nu punctele slabe ale modelului respectiv.
    masini frantuzesti
    Scris de Anonim pe 14-05-2007 11:54

    tatal meu are masina cu motor frantuzesc, este foarte multumit de ea, poate sa ajunga pe autostrada cu 180 la ora si asta i sa intamplat si datalui meu. masina nu a costat prea mult asa ca nimen pu poate sa creada ceea ce a spus omul anonim care a zis ca aceaste masin costa prea mul din contra costa prea putin la ce motor au.
    Scris de Anonim pe 16-03-2007 16:56

    pretul destul de mare pt ce vad eu
    Scris de Anonim pe 13-03-2007 16:47

    pretul este exagerat de mare

    Posteaza un comentariu

    Autor
    Titlu
    Comentariu
    VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





       NOU!    Masini noi Concepte Supercar

      Vine primavara: GT86 se decapoteaza
    Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

      Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
    L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

      Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
    Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


    mai multe modele noi...



    SFATUL ZILEI:

    Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

       HOT STUFF

      Audi prezinta noul SQ5 TDI
    Cui nu ii place un crossover? Este mai practic decat un sedan, dar mai mic decat un SUV. Poti indesa o gramada de chestii in el, dar nu ai nevoie de inca doi prieteni [ continuare ... ]

      Drac-impielitat: Audi A1 Quattro
    Nemtii de la Sport Auto au pus mana pe editia limitata Audi A1 Quattro si si-au facut de cap cu ea. Si nu oricum, ci la 257 km/h... Limitat la doar 333 de exemplare, [ continuare ... ]

      Nissan 370z Roadster - Obraznicul
    Suntem in plin sezon estival, natura ne imbie sa petrecem cat mai mult timp in spatii deschise, pline de verdeata, departe de aglomeratia si haosul caracteristice zonelor [ continuare ... ]


    vezi si alte informatii importante

       ANUNTURI SECOND HAND
    Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
    Foloseste GRATUIT baza de date
    AUTOspot.ro!

    adauga un anunt
    cauta o masina
     
    Volkswagen BORA (2002)

    5260 €

     
    Volkswagen BORA (2003)

    5480 €

     
    Skoda FABIA (2008)

    2500 €

     
    Skoda FABIA (2008)

    2500 €

     
    Ford FOCUS (2000)

    3750 €

     
    Opel ASTRA (1997)

    1500 €

     
    Renault 19 (1993)

    1200 €

     
    Nissan MICRA (2001)

    3500 €

     
    Ford TOURNEO CONNECT (2003)

    7500 €


    cauta prin toate anunturile
    pune la vanzare masina ta!

        FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

    Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

    Ultimele mesaje:

    Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


    scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

    Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


    scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

    Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


    scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

    REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


    scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

    Service auto Bucuresti


    scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

    Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


    scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

    Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


    scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

    Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


    scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

    Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


    scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

    Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


    scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


    scrie pe forum



    Statistica vizitatori

    Acum: 12 vizitatori si 3 membri
    Astazi: 1.143 vizitatori
    Ultima luna: 31.574 vizitatori

    Vezi membrii care sunt on-line acum