Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Peugeot 2008 1.6 e-HDi - Big Brother


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 04-08-2013

2Domeniul auto este unul dintre cele mai vaste si mai fascinante teritorii, este in continua dezvoltare, iar fiecare producator incearca sa aduca pe piata retete de succes.

In aceeasi situatie se afla si cei de la Peugeot care-si doresc sa traga lozul castigator odata cu introducerea celui mai nou “crossover de oras”.




Exterior




1Exteriorul noului 2008 este unul dintre elementele care mi-au placut cel mai mult. Cu ale sale linii curbe, jucause pe alocuri, cei de la Peugeot doresc sa atraga cat mai multi clienti si sa-i convinga ca nou nascutul francez este exact ceia ce cauta.

Combinatia intre elementele cromate, praguri, bare transversale, capacele oglinzilor si liniile caroseriei par sa fie o reteta bine gandita. 2008 nu socheaza ochiul privitorului, dar starneste admiratia sa, prin eleganta si robustetea emanata.

Noul 2008 este construit pe aceeasi platforma ca si fratele mai mic 208, dar spre deosebire de acesta este vizibil mai mare si mai impunator.

Gurile rele vor spune ca este un simplu 2008 umflat cu pompa si aruncat in lupta acerba inceputa de Nissan Juke si Opel Mokka. Nimic nu poate fi mai fals. 2008 este un model nou, care imparte o serie de elemente cu fratele mai mic, dar care are propria personalitate.

Mi-au placut farurile, acum mai indraznete si dotate cu lumini de zi, de tip LED. La fel si stopurile spate, sunt dinamice, conturul acestora intrand in spatiul aripilor laterale.

Interior




4Odata ce apuci sa descoperi interiorul lui 2008, fie o sa-ti placa, fie o sa-l consideri plictisitor.

Cei de la Peugeot au profitat din plin de succesul lui 208 si au imprumutat o serie de elemente de la fratele mai mic. Astfel cadranele de bord, cat si volanul sunt aceleasi regasite la 208.

Mi-a placut pozitia la volan, dar nu m-am putut obisnui cu felul in care esti nevoit sa privesti cadranele din fata volanului. La origini acestea au fost gandite sa fie privite si folosite prin interiorul volanului. Sub nici o forma nu am reusit sa ma pozitionez in asa fel incat sa le pot privi corect .

Din punct de vedere al dotarilor, noul 2008 se incadreaza in clasa si beneficieaza de senzori de parcare, ploaie si lumini, climatronic pe 2 zone, cat si un sistem multimedia cu touchscreen. De amintit este faptul ca in versiunea de top nu puteti opta pentru navigatie. Acest detaliu probabil ca va fi remediat pe viitor.

Calitatea materialelor este buna, plasticele regasite la interior fiind placute in momentul atingerii, iar senzatia de “ieftin” este eliminata. Nu am inteles de ce nu mai exista manere de sprijin deasupra geamurilor, atat pentru pasagerul fata cat si pentru cei din spate, elemente carora le-am dus lipsa in timpul testului.

Iluminarea plafonului si implicit a habitaclului, este regasita la dotarile de top, acest element fiind nou introdus in gama.

Spatiul pentru pasagerii din spate este bun, generos as putea spune, dar nu iese din tiparele clasei. In schimb portbagajul, cu ai sai 360 l este bine dimensionat, singurul care reuseste sa-l intreaga fiind Renault Captur.

Performante




hhhhModelul din test a fost animat de un motor diesel, 1.6 e-HDI, cu ai sai super cunoscuti, 92 cp. Cuplul motor este de 230 Nm si mi s-a parut suficient pentru o familie numeroasa si bagaje.

Peugeot 2008 nu este un sportiv este mai degraba un majordom care reuseste sa-si indeplineasca atributiile intr-un mod discret, nelasand nici o clipa impresia ca va ceda sau ca-si va dezamagi stapanul.

Pe versiunea testata am avut o cutie manuala, cu 5 rapoarte, etajate larg, special gandite sa nu oboseasca sau sa incomodeze soferul. Se poate opta pentru o cutie robotizata, cu 6 rapoarte, aceasi pe care am testat-o pe 3008.

2008 nu poate fi configurat cu tractiune integrala, dar toti cei care il vor alege se vor putea baza pe al sau Grip Control. Grip Control poate fi accesat in orice moment prin selectarea unuia dintre modurile: zapada, off-road, nisip, esp off. Acesta optimizeaza felul in care rotile fata lucreaza, reusind astfel sa transmita puterea catre cea cu aderanta cea mai buna.

Confortul in timpul rularii este bun, suspensiile fiind setate pentru confort si mai putin pentru abordarea curbelor in forta. Insonorizarea habitaclului este placuta, motorul facandu-si prezenta la viteze de peste 120 km/h.

Avand o garda inalta, noul 2008 poate accesa o serie de trasee mai dificile, usor muntoase, dar nu trebuie uitat ca avem de a face cu un autoturism cu tractiune doar pe puntea fata.

In test, 2008 a reusit un consum de 5.9 l, in conditii de rulare atat urban cat si extra-urban.

Pret




hhhhPretul de baza pentru 2008 este de 13.421 euro (TVA inclus), iar modelul testat costa 19.933 euro(TVA inclus).

Noul 2008 este o varianta atractiva pentru cei care doresc un autoturism de oras, incapator, dar care poate face cu brio si unui drum de munte alaturi de cei dragi





AutoSpot apreciaza:

+ Consum in test
+ Aspect exterior
+ Garda la sol


AutoSpot nu apreciaza:

- Pozitionare volan + cadrane
- Pret


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Nissan 370z Roadster - Obraznicul
Suntem in plin sezon estival, natura ne imbie sa petrecem cat mai mult timp in spatii deschise, pline de verdeata, departe de aglomeratia si haosul caracteristice zonelor [ continuare ... ]

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum