In ultimii ani producatorii auto din Franta au urmat o linie ascendenta, atat din punct de vedere calitativ, dar si competitiv. Aceste detalii au fost sustinute de cifre concrete, inregistrate in urma vanzarilor. Francezii reusesc sa ajunga la inima clientilor, dar si in buzunarul acestora prin preturi atractive dar si o serie de dotari si gadgeturi interesante.
Modelul de astazi nu face exceptie si ne arata detaliile pe care le poti adauga autoturismului tau, daca vei opta pentru pachetul GT Line.
Este bine de stiut inca de la inceput ca
exemplarul din test este varful de gama atunci cand discutam despre modelul 508 al producatorului francez. Practic este rasfatatul gamei, este cel care are tot ce este disponibil la ora actuala in lista de optionale. In plus, cireasa de pe tort, avem si cel mai puternic diesel din gama, potentul
propulsor de 2.0 l, 400 Nm si 180cp HDI.
Pachetul aduce in plus fata de varianta standard o serie de mici detalii, menite sa infrumuseteze si sa uniformizeze aspectul inculpatului.
Avem insertii cu sigla GT atat pe aripile laterale dar si pe grila fata. Mi-a placut discretia cu care au fost inserate, Peugeot 508 GT ramanand un autoturism elegant, detaliu care m-a facut sa-l indragesc inca de la primul test.
Jantele speciale sunt si ele incluse in pachet, au un aspect sportiv si 19 inci, iar in potrivindu-se de minune cu modelul din testul de azi. Configurat astfel, 508 GT arata elegant dar transmite in acelasi timp un iz sportiv, o adiere cum ca i-ar placea sa alerge liber pe drumuri intinse sau virajate.
Spatele este si el frumos desenat, cele doua evacuari cromate completand imaginea in cel mai frumos mod posibil.
Nu am sa zabovesc foarte mult la interior, deoarece nu avem mari diferenta fata de o varianta configurata cu generozitate. Materialele sunt placute la atingere, inspira fiabilitate, iar comenzile sunt la indemana, imediat ce te obisnuiesti cu ele.
Spatiul este generos, pasagerii fata sunt rasfatatii, iar cei din spate vor sta comod chiar si la un drum mai lung.
Vreau sa va povestesc despre un alt mare plus al modelului. Este vorba despre cutia automata cu sase rapoarte, model Aisin, cutie ce face o adevarata placere din sofatul lui Peugeot 508 GT. Ne putem lua de orice aspect sau detaliu referitor la inculpat, putem fi carcotasi si putem raspandi negativitate, dar cred ca sunt putini cei care pot spune ceva rau despre aceasta cutie. Schimba treptele lin, este silentioasa, dar mai mult ca orice ajuta la un consum cu adevarat impresionant.
Am testat exemplarulpe o distanta de 500 de km, majoritatea efectuati extraurban, iar la finalul testului am inregistrat un consum mediu de 5,4 l. Este o cifra foarte buna daca ne gandim la gabaritul modelului sau la faptul ca face parte din clasa medie.
In varianta de astazi, Peugeot 508 GT costa 27.900 euro(TVA Inclus). Cu dotarile incluse, cu o cutie automata si cu o suspensie placuta atat in mediul urban dar si pe serpentine, inculpatul este cu siguranta “The next best thing”.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook