Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Renault Captur - Revigorant


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 10-11-2013

prima
Dupa ce in urma cu cateva saptamani am participat la o lansare speciala a noului Peugeot 2008, acum a venit randul sa conducem si sa vedem de ce este in stare, concurentul direct pregatit de cei de la Renault pentru a fi aruncat in lupa pentru suprematia cross-overelor.




Exterior



exteriorLaurens van den Acker, designerul celor de la Renault a dorit sa se axeze pe o serie de linii atractive, detalii care-ti raman in minte si te fac sa-ti doresti un Captur. In primul rand culorile oferite pe aceasta gama sunt nuante speciale, menite sa atraga publicul tanar si nu numai. Apoi a continuat sa foloseasca o serie de elemente de succes regasite pe Clio, cum ar fi liniile farurilor si grija frontala imensa, dar a adaugat noi ingrediente pentru a diferentia cele doua exemplare.

exterior 3Plafonul “pictat” in nuante diferite, are scopul de a atrage atat barbatii, dar in special femeile. Renaul Captur este un exemplar chic, este un autoturism modern, menit sa poata fi folosit in mediul urban, cat si extraurban.

Farurile alungite, mari, ii confera un aer placut, designul acestora ajutand la crearea senzatiei de “ mai mare”. Analizat din fata, Captur pare mai mare decat este in realitate, iar atunci cand posteriorul iti atrage atentia realizezi ca ai de-a face cu un “altfel de Renault”.

exterior 2
Inevitabil ne ducem cu gandul la un alt rival din clasa cross-overelor din segmentul B, nimeni altul decat Nissan Juke. Captur este mai cuminte ca acesta, arata mai pamantean, dar cu siguranta ca va frange la fel de multe inimi.






Interior



InteriorInteriorul este tipic si in trend cu noile tendinte de casa. Sunt elemente identice regasite pe Clio, acest detaliu fiind unul cat se poate de imbucurator.

Gasim aceeasi calitate de care ne-am bucurat atunci cand am condus fratele mai mic, dar si cateva elemente in premiera. De aceasta data, Captur nu beneficieaza de un torpedo clasic, ci pune la dispozitia pasagerilor un adevarat sertar. Mi-a placut spatiul imens pentru depozitare, cat si ideea in sine. Daca nu sunteti destul de suprinsi am sa continui prin a va povesti despre noile buzunare de pe spatarele scaunelor fata. De fapt, nu mai avem buzunare, ci o serie de elastice, menite sa te ajute in depozitarea diferitelor obiecte. Foarte interesant!

interior 2Bordul este colorat ca si la Clio, nuanta exterioara a caroseriei, regasindu-se si in interior, la conturul boxelor sau la culoarea tapiteriei scaunelor.

Captur nu este un exemplar imens, ofera spatiu potrivit atat pentru pasagerii fata cat si pentru cei din spate. Mi-ar fi placut o cotiera pentru locurile din spate, pentru a usura timpul petrecut atunci cand se opteaza pentru o calatorie mai lunga.

Portbagajul este si el in limitele clasei, insumeaza 377l, dar la fel ca si torpedoul, ofera o supriza prin podeaua dubla.

Performante



performanteAm avut la dispozitie o motorizare pe benzina, 1.2 Tce, care pune in pedala soferului, 120cp. Mi s-a parut o combinatie ideala intre performante si consum, prin acest motor cei de la Renault sperand sa mai stearga un pic din “dementa romaneasca” pentru diesel.

Motorul a fost cuplat la o cutie automata EDC, cu dublu ambreiaj, gandita sa rasfete soferul si in acelasi timp sa tina cu casa, cu un consum redus.

Consumul inregistrat intr-un Bucuresti arhiplin a fost de 8.1 l, iar atunci cand am reusit sa iesim in afara sa, cifrele indicate s-au stabilizat la valoarea de 6.4l.

Pozitia la volan este inalta, asa cum ii sade bine unui crossover, dar nu tocmai pe placul unui sofer de 1.93m. Directia este placuta usoara la viteze mici si pe loc, crescand gradat odata cu viteza. Sentimentul “de electric” este resimtit de sofer in momentul in care se fac anumite manevre mai bruste, dar nu este deranjant.

Referitor la siguranta pasagerilor, Captur a mostenit cele 5 stelute EuroNCAP. Regasim sistemele ABS, ESP si AFU, cat si o serie de airbaguri frontale si laterale. Asa cum ne-au obisnuit cei de la Renault, atunci cand discutam despre siguranta, Captur este la cote maxime.

Poate cel mai interesant detaliu regasit pe Captur este sistemul R-Link. Acesta integreaza navigatia cu indicatii in limba romana, dar mult mai atractiv este felul cum te poti “juca” cu R-Sound. Soferul poate selecta ca in locul sunetului motorului, sa se auda in boxe, de exemplu sunetului scos de un Renault Clio Cup. Desi pare pueril, atunci cand il veti folosi, o sa vedeti ca este mai amuzant si mai placut decat va asteptati.

Pret



pretCel mai ieftin Captur poate fi achizitionat la pretul de 12.500 euro cu TVA. Varianta pe care am testat-o costa 18.500 euro cu TVA oferind gama completa de optionale.

Renault Captur este placut atat la exterior, cat si in momentul in care apuci sa-l conduci. Este o varianta interesanta propusa de Renault pentru timpurile si trandurile traite la ora actuala.



AutoSpot apreciaza:

+ Aspect exterior
+ Cutia de viteze si etajarea treptelor
+ Sistemul R-Link



AutoSpot nu apreciaza:

- Lipsa cotierei pentru locurile din spate
- Directie artificiala uneori.



Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Abarth 695 Maserati Edition - sau cum arata un 500 la masculin
Cine a zis ca Fiat 500 e jucarie doar de fete? Cred ca intocmai contrar credintei populare, Fiat a facut tot posibilul sa demonstreze ca poporul se inseala... amarnic. [ continuare ... ]

  Reginele industriei auto, atentie! Volvo S60 Polestar a pus ochii pe premiul cel mare
Suedezii de la Volvo planuiesc sa detroneze reginele BMW M3 si Mercedes C63 AMG din topul masinilor de inalta performanta care nu costa cat o casa de vacanta la Monaco. [ continuare ... ]

  Audi RS4 Avant: concediul alaturi de familie nu a sunat niciodata mai bine
Pentru ca vara s-a instalat cum trebuie pe meleagurile noastre, am considerat ca ar fi bine sa discutam despre o masina perfecta pentru concediul pe care sunt sigur ca de [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum