Renault Megane este unul dintre cele mai apreciate modele ale producatorului francez. Este un autoturism care imbina utilitatea, fiabilitatea, cat si cele mai noi inovatii in materie de motorizari.
Megane a fost intotdeauna o masina foarte bine vanduta in Romania, apreciata de romani pentru designul sau dar si pentru siguranta pe care o ofera.
Cititi-ne in continuare pentru a afla cum puteti configura un Megane, transformandu-l intr-una dintre cele mai frumoase exemplare ale clasei compacte.
Exterior
Exteriorul lui GTline este primul care ne atrage atentia si ne arata ca este vorba despre un Megane deosebit.
Pachetul contine o vopsea speciala, de culoare BLUE MALTE cat si un set de jante din aliaj, gandite pentru aceasta combinatie. Sasiul folosit este identic cu cel de pe vechiul RS, detaliu care-l va face mandru pe viitorul posesor.
Culoarea gri folosita la detalierea spoilerul fata, la oglinzile laterale cat si la manerele usilor contribuie la sportivitatea modelului, oferindu-i acestuia un aer cu totul si cu totul distins.
Fata de concurentii directi care au preferat linii futuriste si forme dintre cele mai speciale, Megane GTline s-a folosit de cele clasice, alungite si rotunde. Mi-a placut acest aspect si consider ca este in totala concordanta cu tenta sportiva a inculpatului.
La partea posterioara se observa imediat difuzorul de aer gri, foarte bine contrastat cu albastrul caroseriei.
Interior
Locul unde un propietar de Renault Megane GTline va petrece cel mai mult timp, este aproape identic cu unul de serie, singurele diferente find cele de nuante si mici detalii.
Inscriptia GTline cat si pielea sunt amanunte care va vor aduce aminte ca sunteti intr-un Megane special. Am apreciat culoarea volanului in 2 nuante, detaliu de care te bucuri si pe care nu-l poti omite de fiecare data cand te afli la volanul acestuia.
Scaunele fata au o sustinere laterala foarte buna, ideale atunci cand se opteaza pentru un condus sportiv.
Spatiul interior este generos, fara sa iasa din media gamei, dar indeajuns incat sa gazduiasca 5 adulti si bagajele lor.
Liniile bordului sunt in trendul brandului, comenzile fiind usor de folosit, dar parca un pic intrecute de noile trenduri. Ne-a placut sistemul audio Bose-Energy Efficient Series, in schimb ne-a dezamagit insonorizarea habitaclului, sunetul exterior facandu-si prezenta destul de puternic.
Performante
Megane GTline a fost echipat cu un motor diesel, 1,6 l si 130 cp. Cuplul maxim oferit este de 320 Nm, suficient pentru orice fel de depasire sau situatie dificila. Reprizele sunt placute, uneori chiar simtind ca ai sub capota un motor mai mare de 1600 cmc.
Beneficiind de sasiul sport, tinuta de drum este foarte buna, rigida, avand sub comanda o stabilitate peste medie atunci cand un viraj este abordat in forta. Chiar si asa Megane GTline este placut pe distante lungi si nu devine obositor.
Consumul in test, in regim mixt, oras si autostrada, a fost de 6,1 l. Suntem de parere ca este un consum corect, in urma unui stil de condus sportiv.
Pret
In echiparea testata, Megane GTline costa 21.700 euro cu TVA.
Renault Megane ramane unul dintre cele mai indragite si mai bine vandute modele din clasa compacta. Este un exemplar potrivit pentru drumurile autohtone, este o masina pe care posesorul se poate baza si mai mult decat atat, in ciuda varstei, arata foarte bine.
Vezi galeria foto facuta cu ocazia testului de catre echipa AutoSpot.ro
AutoSpot apreciaza:
+ Pachetul GTline
+ Sistemul Audio
+ Resursele motorului
+ Consum
AutoSpot nu apreciaza:
- Insonorizarea habitaclului
- Anumite detalii invechite ale interiorului
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook