In vara acestui an, Nissan va lansa noul model Tiida, un compact ce va face concurenta modelelor Ford Focus, Peugeot 307 si Mazda3.
Alte piete pe care Nissan va lansa acest model sunt: Bulgaria, tarile Baltice, Croatia, Cipru, Cehia, Finlanda, Grecia, Ungaria, Irlanda, Malta, Polonia, Rusia, Slovacia, Slovenia si Ucraina.
Noul model Tiida va fi disponibil in varianta sedan si hatchback. Special proiectat pentru aceasta masina, motorul de aluminiu de 1,8 litri cu patru cilindri asigura o putere de 122 CP. Pentru modelele Tiida SL, sunt disponibile o cutie automata de viteze si sistem CVT (Transmisie Variabila Continua).
Modelul standard include sase airbaguri si monitor pentru presiunea pe roti, roti de otel 15 toli, iar modelele SL sunt dotate cu jante din aliaj de aluminiu.
In interior, modelul standard contine un CD player, aer conditionat, stergatoare intermitente si scaune rabatabile. Versiunea SL este dotata cu un sistem audio de 180 w, computer de bord, scaun cu inaltime ajustabila pentru sofer, sistem de pornire fara cheie, brat cu suport pentru pahar pentru locurile din spate, inchidere centralizata, oglinzi si geamuri electrice si lampa pentru harta.
Modelul Tiida este o masina de nivel mediu ca dimensiuni si ca pret. Confortabil, eficient, spatioas, cu consum redus, este modelul tipic pentru soferi care nu exagereaza cu pretentiile si nici nu isi permit sa dea foarte multi bani pe o masina. O masina Tiida noua nu va depasi 16.000 de euro cu toate dotarile incluse, si este economica prin consumul redus si sistemul de prezervare a combustibilului.
Ca aspect exterior, Tiida nu se diferentiaza foarte mult de masinile din gama hatchback, insa ca performanta exceleaza in categoria sa.
Modelul fabricat in Mexic a fost lansat initial in Japonia si Statele Unite, unde este numit Versa. Estimarile pentru piata europeana se ridica la vanzarea a peste 30.000 de unitati pe an. "Ca parte a strategiei pentru cresterea profitului in Europa, Nissan vrea sa cucereasca clientii cu noi modele care sa ofere ceva cu totul deosebit. Oricum, este de asemenea important sa ne pastram linia mai traditionala in unele tari" declara Brian Carolin, vice presedinte senior Vanzari si Marketing Nissan Europa. "Politica noastra de afaceri este condusa de clienti si rationament. Am decis sa introducem Tiida pe acele piete unde am identificat nevoi clare si cereri pentru acest tip de produs, care nu puteau fi satisfacute de NOTE sau QASHQAI", a adaugat Carolin.
Vezi imagini cu noul Nissan Tiida in varianta sedan
Vezi imagini cu noul Nissan Tiida in varianta hatchback
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook