Pentru prima dată în istoria companiei, Porsche a livrat peste 162.000 de maşini clienţilor din întreaga lume anul trecut. Această cifră corespunde unei creşteri de 15% faţă de 2012. Modelul Porsche 911 a înregistrat în mod deosebit un mare succes: la aniversarea a 50 de ani, Porsche a livrat aproximativ 30.000 de unități din acest model legendar.
„Graţie campaniei de produs susţinute şi extinderii modelului nostru de business, am reuşit să creştem şi mai mult fascinaţia față de brandul Porsche la scară globală, așa cum o demonstrează cele 162.145 de livrări din 2013”, a spus Bernhard Maier, membru al Executive Board Sales & Marketing în cadrul Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. „Suntem optimişti în ceea ce priveşte lunile viitoare şi anticipăm noi creşteri, odată cu modelele Macan şi 911 Targa”, a încheiat Maier.
Porsche s-a bucurat de succese în toate regiunile anul trecut. În SUA, care rămâne cea mai mare piaţă pentru producătorul de modele sport, au fost livrate 42.323 de maşini clienţilor, reprezentând o creştere cu 20,8% faţă de 2012. Pe piaţa din China, Porsche a livrat clienţilor un total de 37.425 de maşini în 2013. Această cifră corespunde cu o creştere de 20% în comparaţie cu anul precedent. În ceea ce priveşte piaţa locală, din Germania, Porsche a depăşit pragul de 20.000 – mai exact 20.638 de noi proprietari au sărbătorit livrarea noilor lor maşini.
Cel mai popular model Porsche în 2013 a rămas Cayenne, peste 84.000 de unităţi ale sportivului SUV fiind vândute anul trecut. De asemenea, cererea pe segmentul de maşini sport cu motor central a crescut puternic. Cu aproximativ 25.500 de livrări, gama Boxster, care include şi noul model Cayman, a înregistrat o creştere de 117,4% în comparaţie cu anul 2012.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook