Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Honda Civic 1.6i-DTEC - Amenintare Japoneza


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 20-08-2013

PrimaTraim vremuri ciudate, timpuri in care valorile pe care le credeam de neclintit se naruie ca un castel de nisip, iar principiile si teoriile conform carora masinile nemtesti sunt cele mai fiabile, frumoase si consuma cel mai putin se risipesc ca praful intr-o seara calduroasa de august.

In randurile ce urmeaza vom discuta despre ceea ce numesc eu, cea mai inteleapta alegere din segmentul compact.

Exterior



exteriorInca de la prima generatie Civic-ul a fost un model special. Un model aparte, care fie iti placea, fie te aflai printre cei care-l urau cu toata fiinta. Imaginea impregnata in creierul uman atunci cand in fata iti iese un Honda Civic, este unica, nu are nici un fel de asemanare cu nimic si nici nu te duce cu gandul la absolut nici un alt model auto. Intotdeauna mi-a placut aceasta identitate a modelului japonez.



interior 2Privit din exterior, reprezentantul japonezilor in clasa compacta, iti da impresia de o anumita viclenie. Farurile alungite avand luminile de zi, tip LED amplasate desupra proiectoarelor de ceata, te duc cu gandul la un exemplar sportiv, un exemplar neastamparat, gata oricand sa muste din adversar. Continuand sa-l observi, iti inspira un model mic si inghesuit. Un exemplar cu adevarat compact, in care pasagerii din spate vor avea anumite probleme la drumurile mai lungi. Urmariti-ma in continuare ca sa descoperiti daca m-am inselat sau nu!

exterior 3Daca partea frontala este foarte interesanta, partea posterioara m-a lasat un pic pe ganduri. Este cel putin ciudata si la fel ca si intreaga forma a caroseriei, inconfundabila. Acum avem deaface cu un spate cuminte in comparatie cu cel al generatiei trecute. Cele doua stopuri sunt unite intre ele printr-o linie subtire, dar care la fel si ca intreaga caroserie tradeaza o sportivitate mascata.

Japonezii au dorit ca prin noul aspect sa cucereasca o parte din inimile celor care urau generatia anterioara. Eu zic ca au reusit!

Interior



InteriorAjungand la partea de interior mi-am dat seama ca m-am inselat. Noul Civic este mai incapator ca modelul precedent si mai mult decat atat, este mai prietenos decat imi inchipuiam.

Aerul futurist s-a pastrat, asa cum ii sade bine unui model al anului 2013, dar liniile au devenit acum mai cuminti. Avem acelasi vitezometru electronic, care troneaza deasupra intregului bord, iar restul elementelor sunt integrate in plansa intr-un mod elegant. La fel ca si la generatia anterioara, fiecare element a fost gandit si pus exact acolo unde te astepti sa fie. Dupa cateva miscari si comenzi, te obisnuiesti cu fiecare buton si ai senzatia ca esti propietar cu acte in regula de cativa ani buni.

interior 2Pozitia la volan este placuta, volanul este foarte gros si imbracat intr-o piele fina si placuta la atingere. Chiar daca nu reusesti sa vezi extremitatile fata, capota fiind foarte lasata dupa cateva minute de condus te obisnuiesti cu dimesiunile japonezului.

Elementul surpriza a fost constituit de spatiul pentru pasageri. Noul Civic este cu adevarat incapator. Exista loc pentru genunchi, cat si pentru cap, iar o calatorie mai lunga nu va pune probleme nici macar celor de peste 1,80m.

Functia Magic Seats face ca Civicul sa fie foarte versatil. Scaunele pot fi pliate atat la nivelul podelei, orizontal, cat si vertical, avand astfel loc suficient pentru a cara diverse obiecte.

Portbagajul este si el generos, insumand 467 l.

Performante



PerformanteMotorul cu care Honda Civic va castiga inimile scepticilor este cu siguranta cel din testul de azi, 1.6 l diesel si ai sai 120 cp.
Cuplat la o cutie manuala cu 6 rapoarte si un cuplu de 300 Nm, acest motor este pur si simplu magnific. In ce sens?

In primul rand este silentios, izolarea fonica a habitaclului il face sa fie aproape imperceptibil. Cutia de viteze este scurta, precisa si nu te mai lasa sa o “scapi din mana”. Revenind la motor, pe cat este de mic pe atat de distractivi sunt cei 120cp livrati. Cu o directie precisa, Civic-ul castiga si cu aceasta generatie “sportivitatea” care l-a consacrat.

Ajungand la consum, vreau sa precizez ca nu am condus in ultima vreme nici un alt exemplar, din nici un fel de clasa, care sa consume real, atat de putin.

Dupa 600 de km parcursi preponderent in afara orasului, pe bord am inregistrat 4,2 l. Mentionez ca inculpatul nu a fost menajat in nici un fel, a fost plimbat atat pe drumuri virajate de munte cat si pe autostrada. Cu aceste cifre, aici la Autospot, l-am desemnat ca fiind exemplarul clasei compacte cu cel mai mic consum.

Pret



PretPretul de baza pentru modelul de astazi este de 18.588 euro cu TVA. Exemplarul testat, care ne-a oferit faruri cu xenon, climatronic, navigatie cu harta Romaniei si functie Bluetooth, jante din aliaj de 17 inci, costa 26.028 euro cu TVA.

Honda Civic este unul dintre cele mai atractive modele ale clasei compacte, imbinand majoritatea calitatilor cautate in acest segment si este dupa parerea mea cea mai clara si evidenta amenintare pentru Volkswagen Golf VII.

AutoSpot apreciaza:

+ Aspect exterior
+ Consum in test
+ Directie si suspensii
+ Calitatea materialelor la interior


AutoSpot nu apreciaza:

- Vizibilitate spate




Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




2 comentarii. Posteaza un comentariu

consum honda civic 1,6 dtec
Scris de Anonim pe 14-10-2015 18:51

Nici eu nu reusesc sa consum mai putin de 5% la 120km/h pe autostrada.
Acest Razvan Filip Dumitru crede ca toti suntem prosti si este prima data cand mergem cu un diesel
civic 1,6 i-dtec
Scris de Anonim pe 31-10-2014 15:00

Buna ziua ,
Nu cred in afirmatiile dvs.Eu incerc cu aceeasi masina pe autostrada si nu scot decat 5 la 120/h si un 4,8 cu greu la 110/h.
Daca aveti experienta cu ac.masina va rog sa-mi transmiteti si mie impresiile dvs

Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]

  Abarth 695 Maserati Edition - sau cum arata un 500 la masculin
Cine a zis ca Fiat 500 e jucarie doar de fete? Cred ca intocmai contrar credintei populare, Fiat a facut tot posibilul sa demonstreze ca poporul se inseala... amarnic. [ continuare ... ]

  Reginele industriei auto, atentie! Volvo S60 Polestar a pus ochii pe premiul cel mare
Suedezii de la Volvo planuiesc sa detroneze reginele BMW M3 si Mercedes C63 AMG din topul masinilor de inalta performanta care nu costa cat o casa de vacanta la Monaco. [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum