Colegul nostru, subsemnatul, Bogdan Urdea, "care este", eu, la fata locului, in calitati si delegari multiple, printre care si observator feroce pentru cititorii AUTOspot.
Masini frumoase, fete frumoase, timp frumos – combinatia perfecta. Firme de tuning, impatimiti ai fenomenului, cluburi de racing/curse. Pro si contra, in randurile urmatoare…
Masini multe si variate. O mica trecere in revista, fara tehnicalitati: Bentley Continental, Porsche Chayenne Magnum, un alt Porsche Chayenne, Lamborghini Gallardo, BMW seria 7, Mercedes SL, Subaru-uri cat cuprinde, un Prowler, un Porsche clasic, BMW X5, un Cadillac-doua - cele mai impresionante ca pret de pornire in sine, lasate pe mana tunerilor. Dacia Logan in diverse combinatii, Dacii berline chiar, un pic cam la celalalt pol. Multe alte Golf-uri, BMW ursuleti, Megane-uri, Opel-uri, Mazde si alte machinete printre cele doua extreme prezentate mai sus. Dar toate facute cu pasiune, cu nervi de otel, cu asteptari de livrari de piese la timp, cu kit, cu fibra, cu tabla, cu vopsele si tribale, cu airbrush, cu migala si cu cap. Nu chiar toate cu cap dar, sa ne relaxam, a fost un show de tuning, trebuia sa vedem si bune si rele.
O multitudine de provocari. Cerculete, burn-uri, lansare de revista, concurs de tuning virtual, concursuri de best interior, exterior, sound, romaneasca, paint, best of show, concert BUG Mafia, liniute, cluburi ce s-au intrecut in standuri, firme de accesorii, sound, styling, intalniri de membri ai forumului, petreceri, cola la pahare de plastic, senvisuri la grill, bodyguarzi/ oameni de ordine infatuati, legitimatii provizorii, doua intrari dar odata ce erai intrat nu prea mai puteai sa iesi la nevoie, decat achitand din nou beletul, noxe in hala ce n-ar fi trecut nici macar EURO 0, fete dezbracate, unele frumoase, altele prin zona, unele zambitoare dar prost imbracate, altele triste si rapitoare, poze haotice cu fundulete bronzate si in fundal masini bune, un du-te vino continuu, basi, boxe, muzica din n'spe directii, zgomot, fum, distractie, intalniri, salut, tu esti? da, eu sunt. Ooo, de cand vroiam sa te intalnesc, posturi de teveu, interviuri, emotii, mandrie, orgolii, voie buna, oameni din toata tara, ba chiar si din Republica Moldova. Ma lesi?
Pe scurt, de toate si de toti. Cu plusuri si minusuri evidente. O initiativa foarte interesanta si de apreciat prezentarea masinilor in standuri separate, ale cluburilor de racing. Ideea de comunitate, show-off, apartenenta. Placut. Concursul de tuning virtual organizat oarecum "pe branci", pe intuneric. Imi asum o parte din vina, fiind initial in comitetul de organizare iar apoi in juriul care a jurizat lucrarile virtuale cat si cele reale. Prea putini oameni in organizare, prea putine optiuni pe unitatea de timp. Urmatorul eveniment, invatand din greseli, va trebui sa straluceasca in multe aspecte ce-au lasat de dorit, din lipsa de experienta, evident. Deci nimic rau. Data viitoare sa speram ca va fi mai bine!
Per total, o experienta benefica intr-o lume din ce in ce mai agitata, a tuning-ului, in Romania. Din ce in ce mai multe solutii profesionale, din ce in ce mai multi impatimiti artisti in kituri, painting, sound si alte cele. Nu va zic de parcare... Ba, va zic: cel putin la fel de interesanta ca si hala in care s-a desfasurat evenimentul (la Prisma II). Jante, fete, culori, tobe de esapament, rasarind toate din masini foarte preparate. O intalnire a impatimitilor de tuning, asta cred ca e cea mai buna definitie pentru ce s-a intamplat pe 1 aprilie. Plina de invataminte, pentru multi. Pana la urmatorul eveniment, sa... tunati bine?!
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook