Volvo S60 - in mainile unui campion: Mihai LEU
Scris pe 08-09-2006
Doamnelor si domnilor, in coltul rosu, campionul mondial, cu 29 de victorii, fara nici o infrangere... Mihaaaai LEU! In coltul albastru, cantarind 2050kg, cu o putere de 185CP si un cuplu de 400Nm, detinatorul a 18 recorduri britanice de viteza pe poligonul Millbrook, campionul sigurantei... Volvo S60!
Cum ti-ai petrecut vara aceasta? Ai avut timp pentru Mihai Leu "omul" si ai lasat deoparte "pilotul"?
Din fericire, am avut mici "portite", cand am reusit sa–mi petrec timpul alaturi de familie. Bineinteles ca nu am apucat sa stau cu ei cat mi-as fi dorit, dar am fost impreuna la mare, unde mi-am incarcat bateriile.
Cum se face ca un pugilist renumit si consacrat ca Mihai Leu a trecut de la marea lui dragoste, boxul, la sportul pe patru roti, raliul? Ce au in comun cele 2 sporturi? Regasesti la raliu ceva din spiritul boxului?
Chiar ma bucur ca mi-ai pus aceasta intrebare. Asa cum stii, tatal meu a fost campion national de raliu. Cu ajutorul lui am indragit masinile inca de mic si desi am inceput sa boxez, nu am incetat niciodata sa le iubesc. Am fost nevoit sa ma las de prima mea "iubire", boxul, din cauza unei accidentari neasteptate la umar. Cu toate acestea, nu am putut sa stau departe de "lumea sportului". O asemanare intre cele doua "optiuni" ale mele as spune ca este adrenalina, ambele te iti ofera satisfactii nebanuite.
Care a fost prima masina pe care ai condus-o si la ce varsta?
(Zambeste)... Am pus prima oara mana pe volan cand eram mic copil, atunci cand stateam in bratele tatalui meu. Permisul de sofer l-am luat imediat ce am implinit varsta de 18 ani. De atunci foarte rar ma dau jos de la volan. Poate doar atunci cand trebuia sa boxez!! (rade). Ca prima masina, am condus un Oltcit, urmatoarea fiind o Dacie.
Ca pilot profesionist, cat de importanta este masina in raport cu calitatile soferului?
Parerea mea este ca ambele sunt extrem de importante. Degeaba esti un pilot talentat daca nu te ajuta masina sau degeaba dispui de o masina competitiva daca nu esti in stare sa o conduci. Inclin totusi in favoarea pilotului.
Concurezi pe un Mitsubishi Evo 9. Ce putere are masina si cam care ar fi modificarile fata de cea de serie?
Din punct de vedere al motorului, masina nu este foarte modificata, are in jur de 290-300 CP, fata de cei 265 in serie. In afara de roll-baruri si alte cateva amanunte, un rol esential il are suspensia, care este schimbata in totalitate, fiind o suspensie speciala pentru raliu, ca si cutia de viteze de altfel, un alt element schimbat in totalitate.
Atingem o coarda sensibila. Clasamentul general. Esti pe locul 9. Ce s-a intamplat in acest sezon, ce nu a mers bine?
Spre deosebire de box, unde totul depindea de mine 100%, la raliu aportul meu personal cred ca este undeva in jur de 30%. Anul acesta cred ca am fost urmarit de ghinion. S-a intamplat sa parcurg trasee fara nici o greseala si cu 10 km inainte de "Finish" sa-mi cedeze masina. Sau s-a intamplat sa intru intr-un viraj mai strans si acolo unde trebuia sa fie asfalt erau pietre si nisip, motiv pentru care am derapat si am fost nevoit sa abandonez. In afara de tine ca pilot, sunt foarte multi factori exteriori care pot influenta un rezultat, masina, traseul, echipa, chiar si spectatorii.
Urmeaza Raliul Bucurestiului. Este un raliu de macadam, asta implica o dificultate sporita. Preferi asfaltul sau macadamul?
In legatura cu Raliul Bucurestiului, acesta nu o sa aiba loc anul acesta in capitala, el fiind mutat la Brasov. Cat despre o alegere intre macadam sau asflat... le agreez pe ambele. Sunt etape cand merg pe macadam si ma gandesc la asfalt, iar alteori ma plictisesc de asfalt si vreau sa pilotez pe macadam.
Sunt convins ca majoritatea pilotilor s-au rasturnat cel putin o data, intr-un mod mai mult sau mai putin spectaculos. Care a fost cea mai periculoasa "rasturnare de situatie"?
Ai perfecta dreptate, cam toti pilotii "si-o fura" cel putin o data. Normal ca nici eu nu am scapat de asta. Nu stiu sa-ti spun cu exactitate care a fost cea mai "spectaculoasa", toate au un pic de "nebunie". Norocul pilotului la o astfel de rasturnare este ca masina dispune de o serie de ranforsari si roll-baruri, elemente care fac caroseria sa nu se deformeze, astfel nepericlitand viata celui de la volan.
Revenind la masina testata, cum ti se pare marca Volvo, ce o defineste si o diferentiaza de celelalte marci? Ai mai condus vreun Volvo pana acum?
Volvo este una dintre marcile mele preferate, inainte sa-mi cumpar masina pe care o conduc acum (BMW seria 5), chiar mi-am dorit un S60. Am fost, l-am condus si eram la un pas sa-l iau dar a intervenit ceva si am amanat acest lucru. Volvo este dupa parerea mea o marca exclusivista, o marca preferata de cei care chiar se pricep la masini, cei care cunosc semnificatia si importanta cuvantului "siguranta".
Care este parerea ta in legatura cu evolutia marcii?
Mi se pare ca, in ultima vreme, cei de la Volvo au evoluat in primul rand pe partea de aspect exterior, stiu ca si din punct de vedere tehnic sunt pe val, dar eu consider ca la capitolul design au evoluat enorm.
Care este modelul preferat de la Volvo?
Asa cum ti-am spus, imi place foarte mult S60. Si S40 imi place desi mi se pare putin cam mica, in schimb S60 este ideal.
Ce parere ai despre S60? Aprecieri, critici?
Apreciez senzatia de siguranta pe care ti-o ofera atunci cand o conduci. Mi se pare o masina cu o marime ideala, in sensul ca nu este nici prea mare, poti merge cu familia absolut oriunde, dar la fel de bine poate fi folosita ca masina de oras. Are o cutie foarte bine etajata, cu rapoarte scurte, iar acest lucru tradeaza un condus sportiv care, de ce sa nu recunosc, imi place.
Deci ti se pare o masina sportiva, o recomanzi impatimitilor?
Este o masina destul de mare, deci nu o poti compara cu o masina sport. Are o serie de elemente care te pot ajuta sa sofezi mai sportiv, are o cutie foarte buna, o suspensie ferma, si mai ales are un cuplu impresionant, 400 Nm. Acest lucru te ajuta in situatiile limita, rezolvand "problema" intr-un mod foarte elegant si fara prea mare efort.
Daca ar trebui sa caracterizezi marca Volvo in 3 cuvinte care ar fi acelea?
Siguranta, seriozitate, fiabilitate.
Mai multe poze cu S60 si Mihai Leu
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook
13 comentarii. Posteaza un comentariu
Kimberly Heart Crank Scris de Ruby pe 26-10-2015 23:18
Kimberly Heart Cranking The Volvo / No Footwell Shots / Custom # 185 Its a hot and humid sunny day Kimberly is going to try to see if she can get the Volvo to start, she's wearing a blue wknabrdier, white bra top,blue& white checkered dress, white sneakers, white ankle socks. Kim walks from the house to the Volvo the only time you see her feet is when she walks from the house to the Volvo, the drivers door is open.Kim puts the key in the ignition she cranks and pumps the Volvo for close to a minute, the camera fades apparently what happened was the gas pedal came off the pedal rod, when the camera came back on. Shish put the pedal back on the rod. Shish is getting a whole body shot from her head down just below her knees, her feet are not visible wile she's cranking and pumping, the engine doesn't sputter or cough not one time through out the video.Kim stops cranking from time to time she zips and unzips her wknabrdier through out the video, then she goes back to cranking and pumping the Volvo, as Kim is cranking away at the Volvo. If you listen closely Shish pops the hood you'll see the hood open about halfway through the video. Kim talks to herself through out the video she comments that its hot outside she also mentions that she's not wearing any panties because its so hot.As Kim keeps cranking away at the Volvo the battery begins to get weak, by the end of the video the battery isn't dead yet its close to it. Kim pleads with the Volvo to please start, that does no good Kim gives up she takes the keys out of the ignition she gets out of the Volvo.As the PTP copyright logo pops up on the screen.Kim gets out of the Volvo, as she gets out she lifts the back of her dress just a little bit not enough to show anything as she walks back to the house. The End.Kim you did a great custom cranking clip although there was no footwell shots this is a great cranking clip. Who ever ordered this custom. I hope you liked it I sure did.Shish your camera work as always great good work all!!!!! http://gtdgblhhqh.com [url=http://zcfjkq.com]zcfjkq[/url] [link=http://gmbjuw.com]gmbjuw[/link]
haha Scania and DAF Scris de Misae pe 25-10-2015 11:32
haha Scania and DAF coming to copy all of Volvo's new fetaures Standard. Interesting to see how they respond to this truck, i.e. what their new competitor will be like
I love how people... Scris de Don pe 25-10-2015 03:09
I love how people...say "fake" at jokes!! I think a dose of monty pyhton, followed by two doses of good stand up should do the trick oh and supplement with sitcom of your choice....your sense of humour should be back within a month! Nice post! http://xzcgfh.com [url=http://bxyltdql.com]bxyltdql[/url] [link=http://iqjaamd.com]iqjaamd[/link]
Frippe кажа:Huvudet Scris de Harsh pe 23-10-2015 13:59
Frippe кажа:Huvudet pe5 spiken. Detta e4r ett tlkooengiskt sje4lvmord. Jag undrar hur upphandlare/utredare har te4nkt ne4r det ge4ller program som ste4ndigt e4r under utveckling. Troligt e4r att de inte hade tillre4ckligt med kompetens ff6r att ff6rste5 hur mycket detta begre4nsar utveckligen och belastar skolornas budget.
Frippe казва:Huvudet Scris de Angel pe 22-10-2015 13:42
Frippe казва:Huvudet pe5 spiken. Detta e4r ett tekoklngisot sje4lvmord. Jag undrar hur upphandlare/utredare har te4nkt ne4r det ge4ller program som ste4ndigt e4r under utveckling. Troligt e4r att de inte hade tillre4ckligt med kompetens ff6r att ff6rste5 hur mycket detta begre4nsar utveckligen och belastar skolornas budget.
Scris de Anonim pe 15-08-2010 10:09
trebuia sa ia volvo eu am unu numai ca are numai 185 cp si ma mir ca daca a condus asa ceva nu a si luat pacat :(
Scris de traian pe 25-06-2008 23:50
ii super masina si eu am una si sunt foarte multumit de ea
s60 Scris de Anonim pe 20-05-2008 15:21
Am un s60 D5 185 CP,asa cum aprecia foarte corect si Mihai,este o masina SUPER!
hahahhahah Scris de Anonim pe 09-10-2007 22:28
te pup Mihai......mi-as dori eu
adda Scris de Anonim pe 09-10-2007 22:28
arata beton Mihai si e un barbat deosebit.....:-)
none Scris de Anonim pe 09-10-2007 22:27
Ce mai!Un barbat adevarat.......mai rar asa ceva
P.S.O admiratoare..:-)
Scris de Anonim pe 25-09-2007 23:08
esti tare mihai!
bineScris de culturistu pe 27-09-2006 22:21
ii sta foarte bine cu masina asta.il prinde
Posteaza un comentariu
|
SFATUL ZILEI:
Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!
HOT STUFF
vezi si alte informatii importante
ANUNTURI SECOND HAND
FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI
Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!
Ultimele mesaje:
Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audiscris de victor56 pe 18 Oct, 10:34
Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoarescris de victor56 pe 23 Aug, 12:30
Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDIscris de victor56 pe 15 Nov, 12:25
REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTIscris de victor56 pe 30 Mar, 10:46
Service auto Bucurestiscris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47
Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seatscris de victor56 pe 07 Jul, 11:17
Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCIscris de victor56 pe 23 Apr, 09:12
Jante din aliaj si tabla - Vadreximscris de damyy2019 pe 08 May, 09:40
Anvelope de vara si iarna - Vadreximscris de damyy2019 pe 08 May, 09:40
Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22
scrie pe forum
|